Українська література

  • Викладач української мови та літератури Ягодіна Наталія Іванівна.
  • За консультаціями звертатися по телефону 09719180975
  • Електронна пошта nataliayagodnie@gmail.com
    Українська література

Групи  КК-11, КК-12, ЕГЗ -13, КК-21, КК-22, С-24, ОБ-26, КК-31, КК-32, ТРМ-37
1.Підручники  Українська література ( рівень стандарту): підр.для 10 кл.закл. загаль.серед.освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко .- Київ.: Грамота.2018.

2 Підручники  Українська література ( рівень стандарту): підр.для 11 кл.закл. загаль.серед.освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко .- Київ.: Грамота.2019.

 

 

Дата урок № групи Тема Матеріали до уроку Домашнє завдання
15.10 13 ТРМ-37 Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, експериментаторські модерністські пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією.

Микола Хвильовий (М.Фітільов)

Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр.

Ст. 43-45 опрацювати
Створити паспорт М. Хвильового(Ст. 45-47
Читати новелу «Я (Романтика)»
15.10 14 ТРМ-37 «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. Опрацювати ст. 47 – 49. дати письмові  відповіді на питання № 6, тести – 1,2 ,3 Ст. 50 Завдання № 1
16.10 11 КК-32 «Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом»

Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках.

Створити тематику творів О . Вишні

Проаналізувати усмішки, переглянути бук трейлер « Остап Вишня  «Мисливські усмішки»(YjuTube)

Підготуватися до к\роботи
16.10 12 КК-32 Контрольна робота з теми   ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ

 

Див. завдання в елекронній пошті, або по вайберу
22.10 15 ТРМ-37 Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. Опрацювати  текст ст. 50-64

Виписати цитати до х-ки членів трибуналу

Ст. 50 Завдання 1 -письмово
22.10 16 ТРМ-37 Юрій Яновський

Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму.

Ст. 69  Створити паспорт  митця.
Читати  роман « Майстер корабля»
Виписати прототипи до героїв  роману
2.310 13 КК-32 Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії.  

Опрацювати матеріал підручника ст. 115-117. Прочитати п’єсу М.Куліша «Мина Мазало»

Виписати цитати до характеристики Мини Мазайла
23.10 14 КК-32 Микола Куліш

Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.

 

Ст. 117-121.-виписати хронологічну таблицю на тему « Життя і творчість М.Куліша»

Дати відповіді на питання 11, 12. ст. 126
29.10 ТРМ-37 17 Юрій Яновський

Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму.

Переглянути урок -презентацію

Юрій Яновський-21.ppt

Читати  роман « Майстер корабля»,

виписати прототипи до героїв роману

“ Майстер корабля”

29.10 ТРМ-37 18 Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. Опрацювати матеріал ст. 69 72

презентація майстер корабля.ppt

відеоролік

Яновський Юрій ‘МАЙСТЕР КОРАБЛЯ (скорочено) пересказ аудіо слушать відео.mp4

виписати: Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів.Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря 
30.10 КК-32 15 Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). .ЗНО. Укр.літ. 20.2. Сатирична комедія «Мина Мазайло»–п’єса без позитивного героя.Особливості сюжету.mp4 Ст121. Виписати паспорт  комедії, дати відповіді на питання №6-с.125.

Акцентувати увагу на розвінчанні національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя)

Виписати цитати до х-ки  Мини, т.Моті, Мокія.

30.10 КК-32 16 Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.

Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу.

переглянути презентацію Мина Мазайло.ppt Дати письмову характеристику Мині Мазало.

Поміркувати письмово натему :  «Актуальність п’єси для нашого часу.

5.11 ТРМ-

37

19 Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.  конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx  Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник)
5.11 ТРМ

-37

20 Валер’ян Підмогильний

Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

 Переглянути урок-презентацію:

Підмогильний-12.ppt

 Виконати завдання, які подані в презентації

 

 

6.11 КК-32 17 Контрольна робота з теми

« Прозове розмаїття»

 ТЕМАТИЧНА Хвильвий, Яновський, Підмогильний Вишня.doc  Підготувати матеріал про розвиток  літератури в Західній Україні до 1939 р.
6.11 КК-32 18 Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р.  Конспект уроку

УРОК 26 Автономність…Антонич.doc

Виконати завдання, які подані в конспекті уроку 

 

16.11 КК-31 4 Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. конспект

УРОК розвиток національного театру М. Куліш.doc

ст 115 -підручник , прочитати
17.11 ОБ-26 3 Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка конспект .

Знаення творчості В  Винниченка.doc

написати твір-роздум «У чому складність долі В. К. Винниченка».
17.11 ОБ-26 4 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. презентація

альманах.ppt

Зробити конспект  з презентації
17.11 КК-12 1 Вступ РЕАЛІСТИЧНА УКРАЇНСЬКА ПРОЗА

Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози

Конспект

Вступ ..doc

ст 6-12

Прочитати повість Нечуя-Левицького “ Кайдашева сім’я”

11.11 ТРМ –

37

Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому  конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx  Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник)
19.11 ЕГЗ-13 3 «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. відеоурок

Кайдашева сім’я.mp4

ст 14-19 читати

створити паспорт повісті

19.11 ЕГЗ-13 4 Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. відеоурок

Колоритні людські характери в повісті «Кайдашева сім’я». Українська література 10 клас.mp4

виписати   цитати до х-ки братів Кайдашів
19.11 КК-11 2 Іван Нечуй-Левицький

Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко). Її загальна характеристика

Урок – презентація

Нечуй-Левицький.ppt

19.11 КК-11 3 «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. відеоурок

Кайдашева сім’я.mp4

ст 14-19 читати

створити паспорт повісті

20.11 КК-21 3 . Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки конспект

На крилах пісень.doc

ст 212 Конспект Поетична спадщина
20.11 КК-21 4 «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.  Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). відеовірш

Без надії сподіваюсь.mp4

. напам’ять: «Contra spem spero!».

ст 213 Аналіз вірша

20.11 КК-32 21 «Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. конспект

Поза межами болю.doc

відеоурок

Осип Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю». Українська література 11 клас.mp4

виписати з конспектаголовних героїв твору , та їх х-ні риси
20.11 КК-32 22 Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. відеоурок

Еміграційна література «Празька поетична школа» та її представники. Українська література 11 клас.mp4

ст 151-153виписати поетів та письменників емігрантів
20.11 КК-31 5 Микола Куліш

Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах.

конспект

М.Кулііш.doc

створити хронологічну таблицю життя і творчості митця
 

20.11

 

КК-31

 

6

Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). конспект

Сатирична комедія.doc

виписати з конспекта інформаційні грона до образів комедії
20.11 КК-11 4 Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. конспект

УРОК4.doc

виписати з конспекта засоби змалювання комічного
20.11 КК-11 5 Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. конспект

Урок №5.doc

Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…”
23.11 КК-31 7 Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.

Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу.

 конспек

сатиричне змалювання героїв комедії.docт

написати характеристику  до образу Мокія та  тьоті Моті
24.11 ОБ-26 5 . Леся Українка.Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Переглянути презентацію до уроку

Леся Українка.ppt

Ст 205-210 план
24.11 ОБ-26 6 . Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки конспект

На крилах пісень.doc

ст 212 Конспект Поетична спадщина
24.11 КК-12 2 Іван Нечуй-Левицький

Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко). Її загальна характеристика

Урок – презентація

Нечуй-Левицький.ppt

 написати хронологічну таблицю життя і творчості митця
24 КК-12 3 «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. відеоурок

Кайдашева сім’я.mp4

ст 14-19 читати

створити паспорт повісті

26.11 ЕГЗ-13 5 Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. конспект

Урок №5.doc

Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…”
26.11 ЕГЗ-13 6 Самостійна робота за творчістю митця Самостійна робота  Нечуй-Левицький.doc читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні?”
2611 КК-11 6 Самостійна робота за творчістю митця Самостійна робота  Нечуй-Левицький.doc читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні?
26.11 КК-11 7 Панас Мирний (П. Рудченко)

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини)

Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.

Презентація

Ст. 43-47«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Скласти план біографії митця
27.11 КК-21 5 . Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» Відео

10 клас. Українська література.  Вірш Лесі Українки “Мріє, не зрадь” (Тиж.2_ВТ).mp4

конспект

Призначення поета й поезії.doc

за зразком таблиці конспекта написати таблицю  до віршів «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…»
27.11 КК-21 6 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4

Конспект Лісова пісня.doc

написати пасторт до драми – феєрії
27.11 КК-32 23 .Євген МаланюкКоротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. Євген шлях митця. Українська література 11 клас.mp4 ст 153-156- конспект (підручник)
27.11 КК-32 24 «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. конспект Євген Маланюк.docит виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10
27.11 КК-31 8 Самостійна робота САМОСТІЙНА РОБОТА М Куліш.doc читати твори Б.-І.Антонича
 

27.11

 

КК-31

 

9

Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. конспектУРОК Автономність…Антонич.doc виписати з конспекту три основні групи літераторів Західної України
27.11 КК-11 8 Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя. Презентація

-Мирний-27.ppt

Хіба ревуть , воли як ясла повні.ppt

ст .47 – 49

конспект

27.11 КК-11 9 Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. Конспект Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа.doc

Відео «Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Літературний паспорт романа
30.11 КК-31 10 Богдан-Ігор Антонич

«Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда»

Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій;

конспект

Богдан-Ігор Антонич.doc

написати творчу роботу на тему: «Богдан-Ігор Антонич – співець української природи»
01.12 ОБ-26 7 «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.  Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). Відео

Леся Українка. «Contra spem spero!» (_Без надії сподіваюсь!_).mp4

конспект

ТемаContra spem spero»..doc

Зробити конспект  уроку вивчити вірш напам’ять: «Contra spem spero!».
01.12 ОБ-26 8 . Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» Відео

10 клас. Українська література.  Вірш Лесі Українки “Мріє, не зрадь” (Тиж.2_ВТ).mp4

конспект

Призначення поета й поезії.doc

за зразком таблиці конспекта написати таблицю  до віршів «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…»
01.12 КК-12 4 Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. відеоурок

Колоритні людські характери в повісті «Кайдашева сім’я». Українська література 10 клас.mp4

 виписати   цитати до х-ки братів Кайдашів

 

01.12 КК-12 5 Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. конспект

Урок №5.doc

Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…”
03.12 ЕГЗ-13 7 Панас Мирний (П. Рудченко)

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини)

Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.

Презентація

-Мирний-27.pp

«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Скласти план біографії митця
03.12 ЕГЗ-13 8 Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя. Презентація

-Мирний-27.ppt

Хіба ревуть , воли як ясла повні.ppt

ст .47 – 49

конспект з підручника

03.12 КК-11 10 .Жіночі образи, Конспект Жіночі образи в романі Панаса Мирного та Івана Білика.doc

Відео Жіночі образи роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні_».

Письмово доповнити речення ,що в кінці конспекта
03.12 КК-11 11  Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини Конспект

Тема уроку.doc

Підготуватися до самостійної  роботи
04.12 КК-21 7  Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Конспект

МАТИ ЛУКАША І КИЛИНА.doc

 Дати письмові відповіді

На питання № 7. 10 ст228

04.12 КК-21 8 Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Відео10 клас. Українська література. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки Лісова пісня(Тиж.4_ВТ).mp4 написати твір-роздум

Тема твору Завдання № 2  ст .228

04.12 КК-32 25 Іван Багряний( І.Лозов’ягін)

Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція.

Презентація

Тигролови І.Багряний.ppt

План біографії митця, літературний паспорт романа
04.12 КК-32 26 «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. Відео Підготовка до ЗНО ТИГРОЛОВИ Зміст+Аналіз.mp4 Дати письмовувідповідь на питання № 9, 11

Ст..163

04.12 КК-31 11 Осип Турянський

Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення.

Конспект

УРОК 27 осип турянський.doc

План біографії митця.читати повість  Аналіз повісті
 

04.12

 

КК-31

 

12

«Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією.  Презентаціяпоза  межами болю.ppt

Відео KONTAKT TV_ Marko R. Stech, «Очима культури» № 68, Osyp Turiansky; Осип Турянський.mp4

Дати відповіді на питання № 2 ст 145
04.12 КК-11 12 Самостійна робота по творчості П.Мирного Самостійна робота.doc Читати твір « Мартин Боруля» І.К.Карпенка -Карого
04.12 КК-11 13 «ТЕАТР КОРИФЕЇВ»

Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін.

Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр.

Відео Театр корифеїв.mp4   Ст. 61-64

Конспект

7.12 КК-31 13 Осип Турянський

Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення.

Конспект

УРОК 27 осип турянський.doc

План біографії митця.читати повість  Аналіз повісті
8.12 ОБ-26 9 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4

Конспект Лісова пісня.doc

написати пасторт до драми – феєрії
8.12 ОБ-26 10  Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Конспект

МАТИ ЛУКАША І КИЛИНА.doc

 Дати письмові відповіді

На питання № 7. 10 ст228

8.12 КК-12 6  Самостійна робота за творчістю митця Самостійна робота  Нечуй-Левицький.doc читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні?
8.12 КК-12 7 Панас Мирний (П. Рудченко)

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини)

Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.

Презентація

-Мирний-27.pp

«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Скласти план біографії митця
14.12 КК-31 16 . «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. конспект Євген Маланюк.docит виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10
15.12 ОБ-26 11 Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Відео10 клас. Українська література. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки Лісова пісня(Тиж.4_ВТ).mp4 написати твір-роздум

Тема твору Завдання № 2  ст .228

16.12 ОБ-26 12 Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. почуття Мавки та Лукаша.ppt написати характеристику Мавці та Лукашеві
15.12 КК-12 8 Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя. Презентація

-Мирний-27.ppt

Хіба ревуть , воли як ясла повні.ppt

ст .47 – 49

конспект

16.12 КК-12 9 Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. Конспект Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа.doc

Відео «Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Літературний паспорт романа
17.12 ЕГЗ-13 11  Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини Конспект

Тема уроку.doc

Підготуватися до самостійної  роботи
17.12 ЕГЗ-13 12 Самостійна робота по творчості П.Мирного Самостійна робота.doc Читати твір « Мартин Боруля» І.К.Карпенка -Карого
17.12 КК-11 18 Іван Франко.

Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач. Значення творчості для розвитку української літератури, у пробудженні національної самосвідомості. Творчість І. Франка в музиці. Франко і світова література.

відео

Іван Франко. Відео презентація..mp4

ст 76 -82-конспект
17.12 КК-11 19 Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»).

Франкова концепція поступу людства, вираз незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»).

відеоІван Якович Франко «З вершин і низин». Українська література 10 клас.mp4 Зробити аналіз віршам :«Сікстинська мадонна»,

«Гімн»

18.12 КК-21 11 Розвиток мовлення. Твір по творчості Лесі Українки. конспект

ПИСЬМОВИЙ ТВІР ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ.doc

 підбирати матеріал до творчості М.Вороного
18.12 КК-21 12 Контрольна робота з теми № 3 сам рот Л…УКраънкаdoc.doc
18.12 КК-32 29 Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. конспектучасть укр письменників у Другій світовій війні.doc записати таблицю з клнспекта
18.12 КК-32 30 Олександр Довженко

Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби

відео

О Довженко  життєвий шлях.doc

конспектОлександр Довженко_ перший поет кінематографу _ Пишемо історію.mp4

скласти план життя і творчості О .Довженка

ст165-168

18.12 КК-31 16 Іван Багряний( І.Лозов’ягін)

Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція.

презентація І.Багряний життя.ppt написати план біографії митця
 

18.12

 

КК-31

 

17

«Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. інтер плакат Багряний скласти характеристику Грирорію Многогрішному
18.12 КК-11 20 Поетична збірка «Зів’яле листя»: «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся  мені…».  Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.

 

конспект

ПОЕТИЧНА ЗБІРКА.doc

вивчити вірш “ Чого являєшся мені у сні?”

проаналізувати твори «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся  мені…».

18.12 КК-11 21 Філософська і громадянська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією «Зів’ялого листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. конспект Легенда про вічне життя.doc

відеоІван Якович Франко. «Легенда про вічне життя». «Мій Ізмарагд». Українська література 10 клас.mp4

написати аналіз твору “ Легенда про вічне життя»
21.12 КК-31 19 Позакласне читання Іван Багряний “ Сад Гетсиманський”videoplayback.mp4 дати відповідь

-Що вразило мене в романі.

22.12 ОБ-26 13 Художні особливості драми-феєрії.  

Худ. особливості  драми.doc

виписати художні особливості  твору
22.12 ОБ-26 14 Розвиток мовлення. Твір по творчості Лесі Українки. конспект

ПИСЬМОВИЙ ТВІР ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ.doc

 створити презентацію до творчості О.Олеся
23.12 КК-12 10 .Жіночі образи, Конспект Жіночі образи в романі Панаса Мирного та Івана Білика.doc

 

Відео Жіночі образи роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні_». 

Письмово доповнити речення ,що в кінці конспекта
23.12 КК-12 11  Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини Конспект

Тема уроку.doc

Підготуватися до самостійної  роботи
24.12 ЕГЗ-13 13 «ТЕАТР КОРИФЕЇВ»

Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін.

Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр.

Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька.

Відео Театр корифеїв.mp4

 

  Ст. 61-64

Конспект

24.12 ЕГЗ-13 14 Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич)

«Мартин Боруля»

Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника.

Презентація на тему_ _Іван Карпенко – Карий. Біографія ст  64-67 – план біографії митця.

читати  комедію

«Мартин Боруля»

24.12 КК-11 22 Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми – заповіт українському народові.

 

Конспект

Тема уроку Мойсей.doc

відеоПоема «Мойсей» – одна з вершин творчості І.Франка. Українська література 10 клас.mp4

виписати літературний паспорт поеми “ Мойсей”
24.12 КК-11 23 Проза І. Франка. Ідеї, проблеми прозової творчості. Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.

Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.

 

конспект Урок 10 кл І.Франко Сойчине крило.doc

відеоУрок № 25 Іван Франко. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації..mp4

створити літературний паспорт новели, скласти характеристику головним героям
28.12 КК-31 22 Контрольна робота з теми Контрольна робота з теми    Є маланюк І Багряний.doc читати  повість “ Зачарована Десна” О.Довженка
28.12 КК

31

23 Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. конспектучасть укр письменників у Другій світовій війні.doc записати таблицю з конспекта
28.12 КК-31 24 Олександр Довженко

Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби

відео

О Довженко  життєвий шлях.doc

конспектОлександр Довженко_ перший поет кінематографу _ Пишемо історію.mp4

скласти план життя і творчості О .Довженка

ст165-168