- Викладач української мови та літератури Ягодіна Наталія Іванівна.
- За консультаціями звертатися по телефону 09719180975
- Електронна пошта nataliayagodnie@gmail.com
Українська література
Групи КК-11, КК-12, ЕГЗ -13, КК-21, КК-22, С-24, ОБ-26, КК-31, КК-32, ТРМ-37
1.Підручники Українська література ( рівень стандарту): підр.для 10 кл.закл. загаль.серед.освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко .- Київ.: Грамота.2018.
2 Підручники Українська література ( рівень стандарту): підр.для 11 кл.закл. загаль.серед.освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко .- Київ.: Грамота.2019.
Дата | урок | № групи | Тема | Матеріали до уроку | Домашнє завдання |
15.10 | 13 | ТРМ-37 | Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, експериментаторські модерністські пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією.
Микола Хвильовий (М.Фітільов) Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр. |
Ст. 43-45 опрацювати Створити паспорт М. Хвильового(Ст. 45-47 |
Читати новелу «Я (Романтика)» |
15.10 | 14 | ТРМ-37 | «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. | Опрацювати ст. 47 – 49. дати письмові відповіді на питання № 6, тести – 1,2 ,3 | Ст. 50 Завдання № 1 |
16.10 | 11 | КК-32 | «Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом»
Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках. |
Створити тематику творів О . Вишні
Проаналізувати усмішки, переглянути бук трейлер « Остап Вишня «Мисливські усмішки»(YjuTube) |
Підготуватися до к\роботи |
16.10 | 12 | КК-32 | Контрольна робота з теми ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ
|
Див. завдання в елекронній пошті, або по вайберу | |
22.10 | 15 | ТРМ-37 | Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. | Опрацювати текст ст. 50-64
Виписати цитати до х-ки членів трибуналу |
Ст. 50 Завдання 1 -письмово |
22.10 | 16 | ТРМ-37 | Юрій Яновський
Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму. |
Ст. 69 Створити паспорт митця. Читати роман « Майстер корабля» |
Виписати прототипи до героїв роману |
2.310 | 13 | КК-32 | Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. |
Опрацювати матеріал підручника ст. 115-117. Прочитати п’єсу М.Куліша «Мина Мазало» |
Виписати цитати до характеристики Мини Мазайла |
23.10 | 14 | КК-32 | Микола Куліш
Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. |
Ст. 117-121.-виписати хронологічну таблицю на тему « Життя і творчість М.Куліша» |
Дати відповіді на питання 11, 12. ст. 126 |
29.10 | ТРМ-37 | 17 | Юрій Яновський
Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму. |
Переглянути урок -презентацію
Читати роман « Майстер корабля», |
виписати прототипи до героїв роману
“ Майстер корабля” |
29.10 | ТРМ-37 | 18 | Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. | Опрацювати матеріал ст. 69 72
презентація майстер корабля.ppt відеоролік Яновський Юрій ‘МАЙСТЕР КОРАБЛЯ (скорочено) пересказ аудіо слушать відео.mp4 |
виписати: Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів.Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря |
30.10 | КК-32 | 15 | Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). | .ЗНО. Укр.літ. 20.2. Сатирична комедія «Мина Мазайло»–п’єса без позитивного героя.Особливості сюжету.mp4 | Ст121. Виписати паспорт комедії, дати відповіді на питання №6-с.125.
Акцентувати увагу на розвінчанні національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя) Виписати цитати до х-ки Мини, т.Моті, Мокія. |
30.10 | КК-32 | 16 | Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.
Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу. |
переглянути презентацію Мина Мазайло.ppt | Дати письмову характеристику Мині Мазало.
Поміркувати письмово натему : «Актуальність п’єси для нашого часу. |
5.11 | ТРМ-
37 |
19 | Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського. | конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx | Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник) |
5.11 | ТРМ
-37 |
20 | Валер’ян Підмогильний
Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. |
Переглянути урок-презентацію: | Виконати завдання, які подані в презентації
|
6.11 | КК-32 | 17 | Контрольна робота з теми
« Прозове розмаїття» |
ТЕМАТИЧНА Хвильвий, Яновський, Підмогильний Вишня.doc | Підготувати матеріал про розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. |
6.11 | КК-32 | 18 | Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. | Конспект уроку | Виконати завдання, які подані в конспекті уроку
|
16.11 | КК-31 | 4 | Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. | конспект | ст 115 -підручник , прочитати |
17.11 | ОБ-26 | 3 | Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка | конспект . | написати твір-роздум «У чому складність долі В. К. Винниченка». |
17.11 | ОБ-26 | 4 | Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. | презентація | Зробити конспект з презентації |
17.11 | КК-12 | 1 | Вступ РЕАЛІСТИЧНА УКРАЇНСЬКА ПРОЗА
Українська література другої половини ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози |
Конспект | ст 6-12
Прочитати повість Нечуя-Левицького “ Кайдашева сім’я” |
11.11 | ТРМ –
37 |
Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому | конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx | Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник) | |
19.11 | ЕГЗ-13 | 3 | «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. | відеоурок | ст 14-19 читати
створити паспорт повісті |
19.11 | ЕГЗ-13 | 4 | Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. | відеоурок
Колоритні людські характери в повісті «Кайдашева сім’я». Українська література 10 клас.mp4 |
виписати цитати до х-ки братів Кайдашів |
19.11 | КК-11 | 2 | Іван Нечуй-Левицький
Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко). Її загальна характеристика |
Урок – презентація | |
19.11 | КК-11 | 3 | «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. | відеоурок | ст 14-19 читати
створити паспорт повісті |
20.11 | КК-21 | 3 | . Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки | конспект | ст 212 Конспект Поетична спадщина |
20.11 | КК-21 | 4 | «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). | відеовірш | . напам’ять: «Contra spem spero!».
ст 213 Аналіз вірша |
20.11 | КК-32 | 21 | «Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. | конспект
відеоурок Осип Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю». Українська література 11 клас.mp4 |
виписати з конспектаголовних героїв твору , та їх х-ні риси |
20.11 | КК-32 | 22 | Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. | відеоурок | ст 151-153виписати поетів та письменників емігрантів |
20.11 | КК-31 | 5 | Микола Куліш
Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. |
конспект | створити хронологічну таблицю життя і творчості митця |
20.11 |
КК-31 |
6 |
Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). | конспект | виписати з конспекта інформаційні грона до образів комедії |
20.11 | КК-11 | 4 | Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. | конспект | виписати з конспекта засоби змалювання комічного |
20.11 | КК-11 | 5 | Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. | конспект | Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…” |
23.11 | КК-31 | 7 | Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння.
Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу. |
конспек | написати характеристику до образу Мокія та тьоті Моті |
24.11 | ОБ-26 | 5 | . Леся Українка.Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. | Переглянути презентацію до уроку | Ст 205-210 план |
24.11 | ОБ-26 | 6 | . Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки | конспект | ст 212 Конспект Поетична спадщина |
24.11 | КК-12 | 2 | Іван Нечуй-Левицький
Життя митця і його творчість як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І. Франко). Її загальна характеристика |
Урок – презентація | написати хронологічну таблицю життя і творчості митця |
24 | КК-12 | 3 | «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. | відеоурок | ст 14-19 читати
створити паспорт повісті |
26.11 | ЕГЗ-13 | 5 | Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. | конспект | Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…” |
26.11 | ЕГЗ-13 | 6 | Самостійна робота за творчістю митця | Самостійна робота Нечуй-Левицький.doc | читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні?” |
2611 | КК-11 | 6 | Самостійна робота за творчістю митця | Самостійна робота Нечуй-Левицький.doc | читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні? |
26.11 | КК-11 | 7 | Панас Мирний (П. Рудченко)
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини) Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. |
Презентація
Ст. 43-47«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4 |
Скласти план біографії митця |
27.11 | КК-21 | 5 | . Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» | Відео
10 клас. Українська література. Вірш Лесі Українки “Мріє, не зрадь” (Тиж.2_ВТ).mp4 конспект |
за зразком таблиці конспекта написати таблицю до віршів «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…» |
27.11 | КК-21 | 6 | Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси | ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4
Конспект Лісова пісня.doc |
написати пасторт до драми – феєрії |
27.11 | КК-32 | 23 | .Євген МаланюкКоротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. | Євген шлях митця. Українська література 11 клас.mp4 | ст 153-156- конспект (підручник) |
27.11 | КК-32 | 24 | «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. | конспект Євген Маланюк.docит | виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10 |
27.11 | КК-31 | 8 | Самостійна робота | САМОСТІЙНА РОБОТА М Куліш.doc | читати твори Б.-І.Антонича |
27.11 |
КК-31 |
9 |
Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. | конспектУРОК Автономність…Антонич.doc | виписати з конспекту три основні групи літераторів Західної України |
27.11 | КК-11 | 8 | Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя. | Презентація | ст .47 – 49
конспект |
27.11 | КК-11 | 9 | Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. | Конспект Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа.doc
Відео «Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4 |
Літературний паспорт романа |
30.11 | КК-31 | 10 | Богдан-Ігор Антонич
«Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; |
конспект | написати творчу роботу на тему: «Богдан-Ігор Антонич – співець української природи» |
01.12 | ОБ-26 | 7 | «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). | Відео
Леся Українка. «Contra spem spero!» (_Без надії сподіваюсь!_).mp4 конспект |
Зробити конспект уроку вивчити вірш напам’ять: «Contra spem spero!». |
01.12 | ОБ-26 | 8 | . Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» | Відео
10 клас. Українська література. Вірш Лесі Українки “Мріє, не зрадь” (Тиж.2_ВТ).mp4 конспект |
за зразком таблиці конспекта написати таблицю до віршів «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…» |
01.12 | КК-12 | 4 | Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. | відеоурок
Колоритні людські характери в повісті «Кайдашева сім’я». Українська література 10 клас.mp4 |
виписати цитати до х-ки братів Кайдашів
|
01.12 | КК-12 | 5 | Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. | конспект | Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…” |
03.12 | ЕГЗ-13 | 7 | Панас Мирний (П. Рудченко)
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини) Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. |
Презентація
«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4 |
Скласти план біографії митця |
03.12 | ЕГЗ-13 | 8 | Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя. | Презентація | ст .47 – 49
конспект з підручника |
03.12 | КК-11 | 10 | .Жіночі образи, | Конспект Жіночі образи в романі Панаса Мирного та Івана Білика.doc
Відео Жіночі образи роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні_». |
Письмово доповнити речення ,що в кінці конспекта |
03.12 | КК-11 | 11 | Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини | Конспект | Підготуватися до самостійної роботи |
04.12 | КК-21 | 7 | Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. | Конспект | Дати письмові відповіді
На питання № 7. 10 ст228 |
04.12 | КК-21 | 8 | Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. | Відео10 клас. Українська література. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки Лісова пісня(Тиж.4_ВТ).mp4 | написати твір-роздум
Тема твору Завдання № 2 ст .228 |
04.12 | КК-32 | 25 | Іван Багряний( І.Лозов’ягін)
Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. |
Презентація | План біографії митця, літературний паспорт романа |
04.12 | КК-32 | 26 | «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. | Відео Підготовка до ЗНО ТИГРОЛОВИ Зміст+Аналіз.mp4 | Дати письмовувідповідь на питання № 9, 11
Ст..163 |
04.12 | КК-31 | 11 | Осип Турянський
Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. |
Конспект | План біографії митця.читати повість Аналіз повісті |
04.12 |
КК-31 |
12 |
«Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. | Презентаціяпоза межами болю.ppt
Відео KONTAKT TV_ Marko R. Stech, «Очима культури» № 68, Osyp Turiansky; Осип Турянський.mp4 |
Дати відповіді на питання № 2 ст 145 |
04.12 | КК-11 | 12 | Самостійна робота по творчості П.Мирного | Самостійна робота.doc | Читати твір « Мартин Боруля» І.К.Карпенка -Карого |
04.12 | КК-11 | 13 | «ТЕАТР КОРИФЕЇВ»
Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. |
Відео Театр корифеїв.mp4 | Ст. 61-64
Конспект |
7.12 | КК-31 | 13 | Осип Турянський
Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. |
Конспект | План біографії митця.читати повість Аналіз повісті |
8.12 | ОБ-26 | 9 | Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси | ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4
Конспект Лісова пісня.doc |
написати пасторт до драми – феєрії |
8.12 | ОБ-26 | 10 | Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. | Конспект | Дати письмові відповіді
На питання № 7. 10 ст228 |
8.12 | КК-12 | 6 | Самостійна робота за творчістю митця | Самостійна робота Нечуй-Левицький.doc | читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні? |
8.12 | КК-12 | 7 | Панас Мирний (П. Рудченко)
«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини) Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості. |
Презентація
«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4 |
Скласти план біографії митця |
14.12 | КК-31 | 16 | . «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. | конспект Євген Маланюк.docит | виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10 |
15.12 | ОБ-26 | 11 | Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. | Відео10 клас. Українська література. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки Лісова пісня(Тиж.4_ВТ).mp4 | написати твір-роздум
Тема твору Завдання № 2 ст .228 |
16.12 | ОБ-26 | 12 | Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. | почуття Мавки та Лукаша.ppt | написати характеристику Мавці та Лукашеві |
15.12 | КК-12 | 8 | Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя. | Презентація | ст .47 – 49
конспект |
16.12 | КК-12 | 9 | Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. | Конспект Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа.doc
Відео «Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4 |
Літературний паспорт романа |
17.12 | ЕГЗ-13 | 11 | Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини | Конспект | Підготуватися до самостійної роботи |
17.12 | ЕГЗ-13 | 12 | Самостійна робота по творчості П.Мирного | Самостійна робота.doc | Читати твір « Мартин Боруля» І.К.Карпенка -Карого |
17.12 | КК-11 | 18 | Іван Франко.
Письменник, учений, громадський діяч. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Франко-перекладач. Значення творчості для розвитку української літератури, у пробудженні національної самосвідомості. Творчість І. Франка в музиці. Франко і світова література. |
відео | ст 76 -82-конспект |
17.12 | КК-11 | 19 | Лірика збірки «З вершин і низин». Загальне уявлення про композицію збірки. Творчість великих майстрів Відродження; символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»).
Франкова концепція поступу людства, вираз незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»). |
відеоІван Якович Франко «З вершин і низин». Українська література 10 клас.mp4 | Зробити аналіз віршам :«Сікстинська мадонна»,
«Гімн» |
18.12 | КК-21 | 11 | Розвиток мовлення. Твір по творчості Лесі Українки. | конспект | підбирати матеріал до творчості М.Вороного |
18.12 | КК-21 | 12 | Контрольна робота з теми № 3 | сам рот Л…УКраънкаdoc.doc | |
18.12 | КК-32 | 29 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. | конспектучасть укр письменників у Другій світовій війні.doc | записати таблицю з клнспекта |
18.12 | КК-32 | 30 | Олександр Довженко
Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби |
відео
конспектОлександр Довженко_ перший поет кінематографу _ Пишемо історію.mp4 |
скласти план життя і творчості О .Довженка
ст165-168 |
18.12 | КК-31 | 16 | Іван Багряний( І.Лозов’ягін)
Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. |
презентація І.Багряний життя.ppt | написати план біографії митця |
18.12 |
КК-31 |
17 |
«Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. | інтер плакат Багряний | скласти характеристику Грирорію Многогрішному |
18.12 | КК-11 | 20 | Поетична збірка «Зів’яле листя»: «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…». Місце любовної теми у творчості І. Франка. Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.
|
конспект | вивчити вірш “ Чого являєшся мені у сні?”
проаналізувати твори «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…». |
18.12 | КК-11 | 21 | Філософська і громадянська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією «Зів’ялого листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. | конспект Легенда про вічне життя.doc
відеоІван Якович Франко. «Легенда про вічне життя». «Мій Ізмарагд». Українська література 10 клас.mp4 |
написати аналіз твору “ Легенда про вічне життя» |
21.12 | КК-31 | 19 | Позакласне читання | Іван Багряний “ Сад Гетсиманський”videoplayback.mp4 | дати відповідь
-Що вразило мене в романі. |
22.12 | ОБ-26 | 13 | Художні особливості драми-феєрії. | виписати художні особливості твору | |
22.12 | ОБ-26 | 14 | Розвиток мовлення. Твір по творчості Лесі Українки. | конспект | створити презентацію до творчості О.Олеся |
23.12 | КК-12 | 10 | .Жіночі образи, | Конспект Жіночі образи в романі Панаса Мирного та Івана Білика.doc
Відео Жіночі образи роману «Хіба ревуть воли, як ясла повні_». |
Письмово доповнити речення ,що в кінці конспекта |
23.12 | КК-12 | 11 | Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини | Конспект | Підготуватися до самостійної роботи |
24.12 | ЕГЗ-13 | 13 | «ТЕАТР КОРИФЕЇВ»
Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. Перша народна артистка України Марія Заньковецька. |
Відео Театр корифеїв.mp4
|
Ст. 61-64
Конспект |
24.12 | ЕГЗ-13 | 14 | Іван Карпенко-Карий (І. Тобілевич)
«Мартин Боруля» Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника. |
Презентація на тему_ _Іван Карпенко – Карий. Біографія | ст 64-67 – план біографії митця.
читати комедію «Мартин Боруля» |
24.12 | КК-11 | 22 | Поема «Мойсей» – одна з вершин творчості І.Франка. Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. Пролог до поеми – заповіт українському народові.
|
Конспект
відеоПоема «Мойсей» – одна з вершин творчості І.Франка. Українська література 10 клас.mp4 |
виписати літературний паспорт поеми “ Мойсей” |
24.12 | КК-11 | 23 | Проза І. Франка. Ідеї, проблеми прозової творчості. Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм.
Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели.
|
конспект Урок 10 кл І.Франко Сойчине крило.doc
відеоУрок № 25 Іван Франко. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації..mp4 |
створити літературний паспорт новели, скласти характеристику головним героям |
28.12 | КК-31 | 22 | Контрольна робота з теми | Контрольна робота з теми Є маланюк І Багряний.doc | читати повість “ Зачарована Десна” О.Довженка |
28.12 | КК
31 |
23 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. | конспектучасть укр письменників у Другій світовій війні.doc | записати таблицю з конспекта |
28.12 | КК-31 | 24 | Олександр Довженко
Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби |
відео
конспектОлександр Довженко_ перший поет кінематографу _ Пишемо історію.mp4 |
скласти план життя і творчості О .Довженка
ст165-168 |