- Викладач української мови та літератури Ягодіна Наталія Іванівна.
- За консультаціями звертатися по телефону 09719180975
- Електронна пошта nataliayagodnie@gmail.com
Українська література
Групи КК-11, КК-12, ЕГЗ -13, КК-21, КК-22, С-24, ОБ-26, КК-31, КК-32, ТРМ-37
1.Підручники Українська література ( рівень стандарту): підр.для 10 кл.закл. загаль.серед.освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко .- Київ.: Грамота.2018.
2 Підручники Українська література ( рівень стандарту): підр.для 11 кл.закл. загаль.серед.освіти / Олександр Авраменко, Василь Пахаренко .- Київ.: Грамота.2019.
Дата | № групи | Урок | Тема | Матеріали до уроку | Перевірка знань |
19.03 | КК-22 | 18 | Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина Основне з життя і творчості поета. Трагізм його творчої долі. Найбільший модерніст 1920-х років. |
підручник ст 17-19 Презентація Павло Григорович Тичина.ppt конспектУРОК 3 Поезія + П. Тичина.doc |
питання 1-3 ст. 28. вивчити поезію (на вибір) |
19.03 | КК-22 | 19 | Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування; потужне ліричне «Я» як символ нової людини; поєднання тенденцій символізму, неоромантизму, експресіонізму, імпресіонізму. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Сонячні кларнети»). | Перегляньте відео Павло Тичина. Ви знаєте, як липа шелестить… (Поезія).mp4 конспект Сонячні кларнети.doc підручник ст.19-25 |
скласти літературний паспорт віршам. що в підручнику |
19.03 | КК-11 | 40 | Василь Стефаник Життя і творчість. | підручник ст. 169 конспект В Стефаник.doc |
Складіть план біографії |
19.03 | КК-11 | 41 | Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новел Стефаника. Драматизм конфлікту. | підручник ст.175-179 Перегляньте відео Василь Стефаник. «Камінний хрест». Українська література 10 клас.mp4 |
прочитати новелу, скласти паспорт новели |
19.03 | КК-21 | 30 | Контрольна робота з теми | сам роб. Вороний , Олесь.doc | |
19.03 | КК-21 | 31 | Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Зв’язок із поезією. Микола Хвильовий (М.Фітільов) Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр. |
підручник ст.43-50 Перегляньте відео Життєвий шлях Миколи Хвильового. Тематичне і стильове розмаїття прози. Українська література 11 клас.mp4 |
план біографії митця, конспект “ Стильове розмаїття прози” ст 43-45 |
22.03 | КК-22 | 20 | Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну («Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»). Вивчає напам’ять: 1 поезію(на вибір). | підручник ст. 25-29 конспектТичина Памяти тиридцяти.doc |
вивчити поезію ( на вибір) зробити аналіз віршів «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…» |
22.03 | КК-22 | 21 | Євген Плужник «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах!..» Один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики. |
підручник ст.29-32 відеоЖиттєвий і творчий шлях ЄВГЕНА ПЛУЖНИКА. Українська література 11 клас.mp4 |
виписати теорію л-ри: ліричний герой, зробити аналіз творчості митця, вивчити напам’ять: 1 поезію (на вибір). |
23.03 | ТРМ-37 | 21 | Роман « Місто»Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, | підручник ст.85-93 Відео Місто.ppt |
Охарактеризувати Степана Радченка, створити паспорт романа |
23.03 | ТРМ-37 | 22 | Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. | Конспект Морально-етичні колізії роману.doc | виписпти х-ки жінок з конспекта |
24.03 | С-24 | 13 | Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. | Опрацювати матеріал ст. 69 72 презентація презентація майстер корабля.ppt |
Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря |
24.03 | С-24 | 14 | Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського. | конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx | Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник) |
25.03 | КК-21 | 32 | «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. | підручник 50-64 читати новелу Презентація я романтика.ppt Відео Я (Романтика) – Микола Хвильовий – аналіз та зміст корочено.mp4 |
створити паспорт новелі |
25.03 | КК-21 | 33 | Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. | конспектКонспет до теми Я(Романтика).doc | дпти відповіді ( письмово) на питання 2, 9 ст49 |
25.03 | КК-12 | 26 | Творча робота по творчості І.Я.Франка | ІФранко . тести.doc | підготуватися до к\роботи |
25.03 | КК-12 | 27 | Контрольна робота з теми №2 | Контрольна робота з теми І.Франко.doc | чичитати повість “ Тіні забутих предків” М.Коцюбинського |
25.03 | КК-11 | 42 | Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом з села як символ трагізму і розпачу прощання з рідним краєм. | Переглянути конспектСимволи в новелі Камінний хрест.doc Символи Камінний хрест.ppt |
Створити таблицю : Символи в новелі |
25.03 | КК-11 | 43 | Контрольна робота з теми №2 | ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ Коцюб,Кобил.Стеф..doc | |
25.03 | ОБ-26 | 31 | «КИЇВСЬКІ НЕОКЛАСИКИ» Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. |
підручник ст.35-37 Переглянути відеосюжет 11 клас Українська література «Київські неокласики» Максим Рильський.mp4 конспектКиївські неокл. М рильський.doc |
Написати план біографії митця |
25.03 | ОБ-26 | 32 | Максим Рильський *«Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду» Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу (*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» |
підручник ст.39-41 Конспект Творчість М. Рильського.doc |
Вивчити напам’ять: 1 поезію (на вибір). аналіз віршів(*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» |
26.03 | ЕГЗ-13 | 25 | Значення творчості І. Франка, її актуальність. | конспект значення творчості І . Франка.doc |
прочитати ст 76-82 підготуватися к\роботи |
26.03 | ЕГЗ-13 | 26 | Творча робота по творчості І.Я.Франка | ІФранко . тести.doc | підготуватися до к\роботи |
26.03 | ТРМ-37 | 23 | Остап Вишня (Павло Губенко) Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Відбиток у них тодішнього суспільства, літературно-мистецького середовища. Письменник і його час |
Підручник ст.97-104 Презентація О Вишня -біографія.ppt |
Написати план біографії митця, прочитати усмішки«Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом» |
26.03 | ТРМ-37 | 24 | «Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом» Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках. |
Підручник ст.104-112 презентація Остап Вишня.ppt |
створити літературні паспорти до усмішок |
29.03 | КК-22 | 22 | «КИЇВСЬКІ НЕОКЛАСИКИ» Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша. |
підручник ст.35-37 Переглянути відеосюжет 11 клас Українська література «Київські неокласики» Максим Рильський.mp4 конспектКиївські неокл. М рильський.doc |
Написати план біографії митця |
29.03 | КК-22 | 23 | Максим Рильський *«Солодкий світ!..», «У теплі дні збирання винограду» Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики. Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в житті та в душі, вітаїзм, сповідальність, життєлюбство. Захоплення красою й величчю світу (*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. |
підручник ст.39-41 Конспект Творчість М. Рильського.doc |
Вивчити напам’ять: 1 поезію (на вибір). аналіз віршів(*«Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» |
30.03 | ТРМ-37 | 27 | Микола Куліш Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. |
Підручник ст..117 Презентація Микола Куліш.ppt |
створити хронологічну таблицю життя і творчості митця |
30.03 | ТРМ-37 | 28 | Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації (Мина, Мокій, дядько Тарас, тьотя Мотя). | Підручник ЗНО. Укр.літ. 20.2. Сатирична комедія «Мина Мазайло»–п’єса без позитивного героя.Особливості сюжету.mp4 |
Ст121. Виписати паспорт комедії, дати відповіді на питання №6-с.125. Виписати цитати до х-ки Мини, т.Моті, Мокія. |
31.03 | С-24 | 15 | Валер’ян Підмогильний Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. |
Підручник ст..85 відеосюжетВалер’ян Підмогильний – автор інтелектуально-психологічної_прози. Українська література 11 клас.mp4 |
Написати план біографії митця, читати роман “ Місто” |
31.03 | С-24 | 16 | Роман « Місто» .Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі | підручник ст.85-93 Відео Місто.ppt |
Охарактеризувати Степана Радченка, створити паспорт романа |
01.04 | КК-21 | 34 | Юрій Яновський Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму. |
Підручник ст..64 ПрезентаціяЮрій Яновський-21.ppt |
написати план біографії митця, загальну х-ку творчості |
01.04 | КК-21 | 35 | Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. | Опрацювати матеріал ст. 69- 72 презентація презентація майстер корабля.ppt |
Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря |
01.04 | КК-12 | 28 | Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі. | Підручник ст..111-115 відеосюжет10 клас. Українська література. Модернізм (Тиж.1_ВТ).mp4 |
виписати основні ознаки модернізму |
01.04 | КК-12 | 29 | . Михайло Коцюбинський Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового новаторства М. Коцюбинського для української літератури. |
Підручник ст..117 відеосюжетЖиття і творчість Михайла Коцюбинського. Українська література 10 клас.mp4 |
написати план біографії митця, основні ознаки імпресіонізму |
01.04 | КК-11 | 44 | Володимир Винниченко Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки. Успіх п’єс В.Винниченка на світовій сцені. |
Підручник ст.179 Презентація винниченко.ppt |
створити хронологічну таблицю життя і творчості митця |
01.04 | КК-11 | 45 | Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо). Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. | Підручник ст..191 КонспектУрок2 винниченко момент.doc Презентація Презентация1 Момент плакат.ppt |
дати відповіді (письмово)на питання 6, 8 ст.204 |
01.04 | ОБ-26 | 33 | Контрольна робота з теми | ПОЕЗІЯ 20х років XX століття.doc | |
01.04 | ОБ-26 | 34 | Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, експериментаторські модерністські пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією. Микола Хвильовий (М.Фітільов) Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр. |
підручник ст.43-50 Перегляньте відео Життєвий шлях Миколи Хвильового. Тематичне і стильове розмаїття прози. Українська література 11 клас.mp4 |
план біографії митця, конспект “ Стильове розмаїття прози” ст 43-45 |
02.04 | ЕГЗ-13 | 27 | Контрольна робота з теми №2 | Контрольна робота з теми І.Франко.doc | читати повість “ Тіні забутих предків” М.Коцюбинського |
02.04 | ЕГЗ-13 | 28 | Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Посилення зв’язку з культурою Європи, активні націотворчі процеси. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі. | Підручник ст..111-115 відеосюжет10 клас. Українська література. Модернізм (Тиж.1_ВТ).mp4 |
виписати основні ознаки модернізму |
02.04 | ТРМ-37 | 29 | Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу. |
Підручник ст.121-аналіз п’єси Конспект сатиричне змалювання героїв.doc |
Поміркуйте (письмово)У чому актуальність п’єси в наш час? Чи залишається твір пересторогою, попередженням для сучасних українців? |
02.04 | ТРМ-37 | 30 | Самостійна робота з теми | Самосійна робота Микола Куліш.doc | |
5.04 | КК-22 | 24 | Контрольна робота з теми | ПОЕЗІЯ 20х років XX століття.doc | |
5.04 | КК-22 | 25 | Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, експериментаторські модерністські пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією. Микола Хвильовий (М.Фітільов) Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр. |
підручник ст.43-50 Перегляньте відео Життєвий шлях Миколи Хвильового. Тематичне і стильове розмаїття прози. Українська література 11 клас.mp4 |
план біографії митця, конспект “ Стильове розмаїття прози” ст 43-45 |
6.04 | ТРМ-37 | 31 | Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. | Конспект уроку УРОК 26 Автономність…Антонич.doc |
Виконати завдання, які подані в конспекті уроку |
6.04 | ТРМ-37 | 32 | Богдан-Ігор Антонич «Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. Поєднання язичницьких мотивів із християнськими («Різдво», *«Коляда»). Роздуми над поезією Б.-І.Антонича. напам’ять: 1 поезію (на вибір |
Переглянути конспект конспект про Б-І Антонича.doc літературний диктант літ диктант Б-І Антонич.doc |
напам’ять 1 поезію (на вибір) ст 134-138 аналіз поезії |
7.07 | С-24 | 17 | Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. | Конспект Морально-етичні колізії роману.doc | виписпти х-ки жінок з конспекта |
7.04 | С-24 | 18 | Остап Вишня (Павло Губенко) Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Відбиток у них тодішнього суспільства, літературно-мистецького середовища. Письменник і його час |
Підручник ст.97-104 Презентація О Вишня -біографія.ppt |
Написати план біографії митця, прочитати усмішки«Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом» |
7.04 | КК-22 | 26 | «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. | підручник 50-64 читати новелу Презентація я романтика.ppt Відео Я (Романтика) – Микола Хвильовий – аналіз та зміст корочено.mp4 |
створити паспорт новелі |
7.04 | КК-22 | 27 | Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. | конспектКонспет до теми Я(Романтика).doc | дпти відповіді ( письмово) на питання 2, 9 ст49 |
08.04 | КК-21 | 36 | Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського. | конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx | Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник) |
08.04 | КК-21 | 37 | Валер’ян Підмогильний Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. |
Підручник ст..85 відеосюжетВалер’ян Підмогильний – автор інтелектуально-психологічної_прози. Українська література 11 клас.mp4 |
Написати план біографії митця, читати роман “ Місто” |
08.04 | КК-12 | 30 | Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму. | підручник ст.123-читати текст підручник ст.131-аналіз твору Перегляньте відеосюжетМихайло Коцюбинський. Психологічна новела «Intermezzo». Українська література 10 клас.mp4 Конспект інтермеццо.doc |
створити паспорт новели дати відповіді на запитання № 1 ( Д\З)ст 156 |
08.04 | КК-12 | 31 | Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю |
підручник ст.134-читати уривки підручник ст.152-аналіз твору Перегляньте відео сюжет. М. Коцюбинський. _Тіні забутих предків_.mp4 Конспект Тіні забутих предків.doc |
створити паспорт твору |
08.04 | КК-11 | 46 | Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка | конспект Літературна спадщина Володимира Винниченка.doc | Занотуйте повідомлення в зошит |
08.04 | КК-11 | 47 | Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. | Конспект уроку Урок на тему Альманах.doc |
Зробити письмовий аналіз твору представника «Молодої музи»; |
08.04 | ОБ-26 | 35 | «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. | підручник 50-64 читати новелу Презентація я романтика.ppt Відео Я (Романтика) – Микола Хвильовий – аналіз та зміст корочено.mp4 |
створити паспорт новелі |
08.04 | ОБ-26 | 36 | Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. | конспектКонспет до теми Я(Романтика).doc | дати відповіді ( письмово) на питання 2, 9 ст49 |
09.04 | ЕГЗ-13 | 29 | . Михайло Коцюбинський Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Еволюція художньої свідомості: від просвітницьких орієнтацій і реалізму до модернізму. Значення стильового новаторства М. Коцюбинського для української літератури. |
Підручник ст..117 відеосюжетЖиття і творчість Михайла Коцюбинського. Українська література 10 клас.mp4 |
написати план біографії митця, основні ознаки імпресіонізму |
09.04 | ЕГЗ-13 | 30 | Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа. Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму. | підручник ст.123-читати текст підручник ст.131-аналіз твору Перегляньте відеосюжетМихайло Коцюбинський. Психологічна новела «Intermezzo». Українська література 10 клас.mp4 Конспект інтермеццо.doc |
створити паспорт новели дати відповіді на запитання № 1 ( Д\З)ст 156 |
09.04 | ТРМ-37 | 33 | Осип Турянський Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. |
презентація Осип Турянський.ppt |
ст 140 план біографії письменника |
09.04 | ТРМ-37 | 34 | «Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. | конспект Поза межами болю.doc відеоурок Осип Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю». Українська література 11 клас.mp4 |
виписати з конспектаголовних героїв твору , та їх х-ні риси |
10.04 | ТРМ-37 | 37 | «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. | конспект Євген Маланюк.docит | виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10 |
10.04 | ТРМ-37 | 38 | Іван Багряний( І.Лозов’ягін) Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. |
Презентація Тигролови І.Багряний.ppt |
План біографії митця, літературний паспорт романа |
13.04 | ТРМ-37 | 39 | «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. | інтер плакат Багряний | скласти характеристику Грирорію Многогрішному |
13.04 | ТРМ-37 | 40 | Позакласне читання | Іван Багряний “ Сад Гетсиманський”videoplayback.mp4 | дати відповідь -Що вразило мене в романі. |
14.04 | С-24 | 19 | «Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом» Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках. |
Переглянути відео Усмішки Остапа Вишні. Українська література 11 клас.mp4 Підручник ст.104-112 конспектУсмішки.doc |
Прочитати усмішки, ст 104-112 дати відповіді на питання , що є в конспекті |
14.04 | С-24 | 20 | Контрольна робота з теми №2 | ТЕМАТИЧНА Хвильовий, Яновський, Підмогильний Вишня.doc | |
15.04 | КК-21 | 38 | Роман « Місто»Світові мотиви підкорення людиною міста, її самоствердження в ньому, інтерпретовані на національному матеріалі. Зображення «цілісної» людини: в єдності біологічного, духовного, соціального. Образ українського інтелігента Степана Радченка, вихідця із селян, еволюція його характеру, проблеми ствердження в міському середовищі | підручник ст.85-93 Відео Місто.ppt |
Охарактеризувати Степана Радченка, створити паспорт романа |
15.04 | КК-21 | 39 | Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. | Конспект Морально-етичні колізії роману.doc | виписпти х-ки жінок з конспекта |
15.04 | КК-12 | 32 | Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи твору | Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи твору | Перегляньте конспект Тема природа в повісті.doc |
15.04 | КК-12 | 33 | Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. | Конспект Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.doc |
Виконайте тести . що є в конспекті |
15.04 | КК-11 | 48 | Леся Українка.Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. | Переглянути презентацію до уроку Леся Українка.ppt |
Ст 205-210 план |
15.04 | КК-11 | 49 | Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки | конспект На крилах пісень.doc | ст 212 Конспект Поетична спадщина |
15.04 | ОБ-26 | 37 | Юрій Яновський Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму. |
Підручник ст..64 ПрезентаціяЮрій Яновський-21.ppt |
написати план біографії митця, загальну х-ку творчості |
15.04 | ОБ-26 | 38 | Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, | Опрацювати матеріал ст. 69 72 презентація презентація майстер корабля.ppt |
Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря |
16.04 | ЕГЗ-13 | 31 | Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю |
підручник ст.134-читати уривки підручник ст.152-аналіз твору Перегляньте відео сюжет. М. Коцюбинський. _Тіні забутих предків_.mp4 Конспект Тіні забутих предків.doc |
створити паспорт твору |
16.04 | ЕГЗ-13 | 32 | Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи твору | Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору. Образи й символи твору | Перегляньте конспект Тема природа в повісті.doc |
16.04 | ТРМ-37 | 41 | Контрольна робота з теми | Контрольна робота з теми Є маланюк І Багряний.doc | читати повість “ Зачарована Десна” О.Довженка |
16.04 | ТРМ-37 | 42 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. | конспектучасть укр письменників у Другій світовій війні.doc | записати таблицю з клнспекта |
17.04 | ТРМ-37 | 43 | Олександр Довженко Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Україна в огні»). Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби |
Підручник ст.165-167 відео О Довженко життєвий шлях.doc конспектОлександр Довженко_ перший поет кінематографу _ Пишемо історію.mp4 |
скласти план життя і творчості О .Довженка ст165-168 |
17.04 | ТРМ-37 | 44 | «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою | підручник ст.167 конспект Тема Довженко.doc |
виписати теми “Щоденника” з конспекта |
20.04 | ТРМ-37 | 45 | Історія написання «Зачарованої Десни» (1942-1956), автобіографічна основа, сповідальність. Ця кіноповість – у часи воєнного лихоліття як душевна розрада, сповідь, моральна опора для митця. Поєднання минулого і сучасного. Два ліричні герої: малий Сашко і зріла людина, митець. Морально-етичні проблеми, порушені в кіноповісті. | конспект Зачарована Десна.doc презентація Зачарована Десна.ppt |
прочитати повість “ Зачарована Десна” дайте письмові відповіді на запитання 5 , 10 ст 172 |
20.04 | ТРМ-37 | 46 | Олесь Гончар Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку О.Гончара. Творчий злет у 1960-ті роки. Його громадянська й життєва позиції, роль у духовному відродженні нації. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм |
Підручник ст.178-180 конспект УРОК Олесь Гончар.doc |
написати план біографії митця, прочитати новелу “ Модри Камень” |
20.04 заміна |
ЕГЗ-13 | 35 | Ольга Кобилянська Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. |
Прочитайте конспектКобилянська Ольга Юліанівна.doc Перегляньте відеоЖиття і творчість Ольги Кобилянської. Українська література 10 клас.mp4 |
Написати план біографії, прочитати новели О.Кобилянської |
20.04 заміна |
ЕГЗ-13 | 36 | Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму. | Підручник ст..161 Перегляньте презентацію Ольга Кобилянська-новели.ppt Відеосюжет Урок_ Новела «Impromtu phantasie» Ольги Кобилянської.mp4 |
Створити літературний паспорт новели |
21.07 | С-24 | 21 | Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. | Підручник ст..115-117 відеосюжетРозвиток національного театру (Харківський театр ім. І.Франка). Українська література 11 клас.mp4 |
Написати конспект з підручника, читати п’єсу “ Мина Мазайло”М.Куліша, виписати повідомлення про Л.Курбаса |
21.04 | С-24 | 22 | Микола Куліш Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. |
Підручник ст..117 Презентація Микола Куліш.ppt |
створити хронологічну таблицю життя і творчості митця |
12.04 Заміна |
КК-21 | 40 | Остап Вишня (Павло Губенко) Трагічна творча доля українського гумориста, велика популярність і значення його усмішок у 1920-ті роки. Відбиток у них тодішнього суспільства, літературно-мистецького середовища. Письменник і його час | Підручник ст.97-104 Презентація О Вишня -біографія.ppt |
Написати план біографії митця, прочитати усмішки«Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом» |
12.04 Заміна |
КК-21 | 41 | «Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом» Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос |
Підручник ст.104-112 презентація Остап Вишня.ppt |
створити літературні паспорти до усмішок |
22.04 | КК-21 | 42 | Контрольна робота з теми | ТЕМАТИЧНА Хвильвий, Яновський, Підмогильний Вишня.doc | |
22.04 | КК-21 | 43 | Розвиток національного театру («Березіль» Леся Курбаса, Харківський театр ім. І.Франка), драматургії 1920−1930 рр. (від ідеологічних агіток до психологічної драми). П’єси В.Винниченка, М.Куліша, І.Дніпровського, І.Кочерги, Я.Мамонтова на перетині традицій «корифеїв», зарубіжної класики і модерної драматургії. | відео Розвиток національного театру (Харківський театр ім. І.Франка). Українська література 11 клас.mp4 Підручник ст .115-117 |
написати конспект з підручника, читати п’єсу “ Мина Мазайло”М.Куліша виписати повідомлення про Л.Курбаса |
22.04 | КК-12 | 34 | Твір за творчістю митці | Теми творів Коцюбинський Михайло-твори.doc | Написати твір на будь-яку тему твору |
22.04 | КК-12 | 35 | Ольга Кобилянська Життя і творчість. Формування світогляду письменниці (вплив європейської культури, українського феміністичного руху). Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. |
Прочитайте конспектКобилянська Ольга Юліанівна.doc Перегляньте відеоЖиття і творчість Ольги Кобилянської. Українська література 10 клас.mp4 |
Написати план біографії, прочитати новели О.Кобилянської |
22.04 | КК-11 | 50 | «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). напам’ять: «Contra spem spero!». | Відео Леся Українка. «Contra spem spero!» (_Без надії сподіваюсь!_).mp4 конспект ТемаContra spem spero»..doc |
Зробити конспект уроку вивчити вірш напам’ять: «Contra spem spero!». |
22.04 | КК-11 | 51 | . Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»). Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…» | Відео 10 клас. Українська література. Вірш Лесі Українки “Мріє, не зрадь” (Тиж.2_ВТ).mp4 конспект Призначення поета й поезії.doc |
за зразком таблиці конспекта написати таблицю до віршів «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…» |
16.04 | ЕГЗ-13 заміна |
33 | Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. | Перегляньте відеоМ. Коцюбинський. _Тіні забутих предків_ (2).mp4 Ст. 153 |
Виконайте завдання д/з 9/5 ст. 156 |
16.04 | ЕГЗ-13 заміна |
34 | Твір за творчістю митці | Теми творів Коцюбинський Михайло-твори.doc | Написати твір на будь-яку тему твору |
23.04 | ЕГЗ-13 | 37 | Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. | Підручник ст..166 Прочитати новелу Презентація Урок_ Новела «Меланхолійний вальс» Ольги Кобилянської.mp4 |
Ст..168. дати відповіді на питання 8, 9 –письмово 4-7 усно |
23.04 | ЕГЗ-13 | 38 | Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської. |
Прочитайте статтю психологізм новел Кобилянськрї.doc | Дайте письмову відповідь на питання 7, 8 , що є в статті |
23.04 | ТРМ-37 | 47 | Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді, роль кольорової гами в новелі | конспект Модри камень.doc |
виписати паспорт твору, написати цитатну характеристику героям новели |
23.04 | ТРМ-37 | 48 | Самостійна робота . Твір за творчістю митців | 11кл Тести Гончар Модри камень.doc | підготувати матеріал про шістдесятників |
26.04 | С-24 | 23 | Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації | Підручник ЗНО. Укр.літ. 20.2. Сатирична комедія «Мина Мазайло»–п’єса без позитивного героя.Особливості сюжету.mp4 |
Ст121. Виписати паспорт комедії, дати відповіді на питання №6-с.125. Виписати цитати до х-ки Мини, т.Моті, Мокія. |
26.04 | КК-21 | 43 | Микола Куліш Основне про життєвий і творчий шлях митця. Зв’язок із театром Л.Курбаса. Національний матеріал і вселюдські, «вічні» мотиви та проблеми у п’єсах. |
Підручник ст..117 Презентація Микола Куліш.ppt |
створити хронологічну таблицю життя і творчості митця |
26.04 | КК-21 | 44 | Сатирична комедія «Мина Мазайло». Проблема готовності українського суспільства бути українським (на прикладі позиції, поведінки дійових осіб). Специфіка комедійного жанру: про серйозне легко, грайливо. Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості на матеріалі українізації | Підручник ст.121 ЗНО. Укр.літ. 20.2. Сатирична комедія «Мина Мазайло»–п’єса без позитивного героя.Особливості сюжету.mp4 |
Ст121. Виписати паспорт комедії, дати відповіді на питання №6-с.125. Виписати цитати до х-ки Мини, т.Моті, Мокія. |
27.04 | ТРМ-37 | 51 | Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне й соціальне. Його зв’язок із дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематична і формотворча новизна творчості «шістдесятників». | перегляньте презентаціюшістдесятництво.ppt | ст.188 прочитати виписати митців – шістдесятників |
27.04 | ТРМ-37 | 52 | Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її самодостатність і самоцінність («Я…»). Інтимна лірика В. Симоненка («Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами. |
Презентация1Василь Симоненко.ppt ‘Задивляюсь у твої зіниці’ В. Симоненко (буктрейлер).mp4 Василь Симоненко — Я….mp4 підручник ст.190-192 |
напишіть план біографії митця, паспорт поезій«Задивляюсь у твої зіниці…», «Я…» |
28.07 | С-24 | 24 | Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння. Драматургічна майстерність автора. Актуальність п’єси для нашого часу. |
Конспект Микола Куліш.doc перегляньте відео Сатирична комедія Миколи Куліша «Мина Мазайло». Українська література 11 клас.mp4 |
Написати есе «Чим небезпечні мини мазайли у наш час?» |
28.04 | С-24 | 25 | Контрольна робота з теми | Самостійна робота з творчості митців 20.doc | |
29.04 | КК-12 | 36 | . Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму. | Підручник ст..161 Перегляньте презентацію Ольга Кобилянська-новели.ppt Відеосюжет Урок_ Новела «Impromtu phantasie» Ольги Кобилянської.mp4 |
Створити літературний паспорт новели |
29.04 | КК-12 | 37 | Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). Роль образу мелодії вальсу у відтворенні внутрішнього світу героїнь. | Підручник ст..166 Прочитати новелу Презентація Урок_ Новела «Меланхолійний вальс» Ольги Кобилянської.mp4 |
Ст..168. дати відповіді на питання 8, 9 –письмово 4-7 усно |
29.04 | КК-11 | 52 | Позакласне читання | Розробка уроку на тему Бояриня.doc | читати твори О.Олеся та М.Вороного |
29.04 | КК-11 | 53 | . Підсумок вивченого | Тести Праця з тестами.doc | |
30.04 | ЕГЗ-13 | 39 | Позакласне читання | Повість «Земля» О. Кобилянської Перегляньте кінофільм Земля.mp4 | |
30.04 | ЕГЗ-13 | 40 | Підсумок вивченого | Тести Праця з тестами.doc | |
30.04 | ТРМ-37 | 53 | Дмитро Павличко «Два кольори», *«Я стужився, мила, за тобою…» Основні відомості про поета, перекладача. Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш «Два кольори», який став народною піснею. Національний колорит поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики «Таємниця твого обличчя». |
підручник ст.194-196 конспект Д Павличко.doc пісня Два кольори.mp4 |
вивчити вірш напам’ять “ Два кольори” |
30.04 | ТРМ-37 | 54 | Іван Драч «Балада про соняшник» Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця. |
Підручник ст.197-199 ознайомитись з конспектом І.Драч.doc створити паспорт баладі Іван Драч. Балада про соняшник.mp4 |
конспект біографії митця |
6.05 | ТРМ-37 | 55 | Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс» Коротко про поета, прозаїка, кіномитця. Учень О.Довженка. Вселюдські, національні мотиви крізь призму «інтимного самозосередження». Вируюча пристрасть, несподівана асоціативність, буйна фантазія, образна деталь його поезії. Інтимна лірика зб. «Цю жінку я люблю». Поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. Глибокі любовні переживання ліричного героя, передані образною символікою, символічною кольористикою (синім кольором). Думки й відчуття, навіяні цим віршем. |
підручник ст200 конспект УРОК 49 Микола Вінграновський «У синьому небі я висіяв ліс». Коротко про поета, прозаїка, кіномитця.doc У синьому небі я висіяв ліс.mp4 |
написати план біографії митця, аналіз поезії”У синьому небі я висіяв ліс» |
6.05 | ТРМ-37 | 56 | Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном» Коротко про письменника і його творчість. «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі в розкритті характеру, ідеї. |
підручник ст.203 переглянути конспект Григір Тютюнник.doc |
написати план біографії митця підручник ст.206 -прочитати новелу |
12.05 | ТРМ-37 | 57 | Контрольна робота з теми | Контрольна робота В.Симоненко та інші.doc | |
12.05 | ТРМ-37 | 58 | МИТЕЦЬ І СУСПІЛЬСТВО Ліна Костенко Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність). |
підручник ст.209 Перегляньте відоесюжет Ліна Костенко. Життєвий шлях. Українська література 11 клас.mp4 КонспектТема ЛІНА КОСТЕНКО.doc |
написати конспект життєвого шляху письменниці |
13.05 | ТРМ-37 | 59 | «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…» | підручник ст 211-213Конспект Страшні слова.doc послухайте піснюНедумано, негадано.mp вірш Ліна Костенко – Страшні слова, коли вони мовчать….mp4 |
Написати паспорт на ліричні твори поетеси, що подані в конспекті |
13.05 | ТРМ-37 | 60 | Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». | Переглянути презентаціюРоман у віршах.ppt буктрейлербуктрейлер Маруся Чурай.mp4 |
Читати твір Написати паспорт романа |
13.05 | ТРМ-37 | 61 | Духовне життя нації крізь призму нещасливого коханн | Конспект Духовне життя нації.doc Перегляньте відео сюжет історія про Марусю чурай.mp4 |
Прокоментуйте слова Чураївни: «Нерівня душ — це гірше, ніж майна». |
13.05 | ТРМ-37 | 62 | Центральні проблеми: митець і суспільство, індивідуальна свобода людини. | Центральні проблеми твору.doc | напам’ять: 1 поезію (на вибір). |
17.05 | КК-12 | 38 | Глибокий психологізм твору як новаторство О. Кобилянської. |
Прочитайте статтю психологізм новел Кобилянськрї.doc | Дайте письмову відповідь на питання 7, 8 , що є в статті |
17.05 | КК-12 | 39 | Позакласне читання. | Повість « Земля» О. Кобилянської Перегляньте кінофільм Земля.mp4 |
|
17.05 | С-24 | 26 | Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток літератури в Західній Україні до 1939 р. | Конспект уроку УРОК 26 Автономність…Антонич.doc |
Виконати завдання, які подані в конспекті уроку |
17.05 | С-24 | 27 | Богдан-Ігор Антонич «Зелена євангелія», «Різдво», *«Коляда» Коротко про митця. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм поезій; екзотика лемківського краю в контексті вселюдських мотивів. Лемківська конкретика як джерело образних асоціацій. «Зелена євангелія» – нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження. |
Переглянути конспект конспект про Б-І Антонича.doc |
напам’ять 1 поезію (на вибір) ст 134-138 аналіз поезії |
20.05 | ТРМ-37 | 63 | Твір за творчістю Л Костенко | КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР НА ТЕМУ.doc | |
20.05 | ТРМ-37 | 64 | СТОЇЧНА УКРАЇНСЬКА ПОЕЗІЯ Василь Стус Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи). Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. |
Підручник ст. 234 презентація Василь Стус.ppt |
Написати план біографії митця, виписати визначення « стоїчна поезія» |
19.05 | ТРМ-37 | 65 | Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пречистого…»). Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу. | Підручник ст..236 Перегляньте конспект стоїчна поезія В. Стуса.doc Відео урок Поезії Василя Стуса. Українська література 11 клас.mp4 |
Вивчити напам’ять 1 поезію (на вибір). Створити літ.паспорт віршам, що вивчаються |
19.05 | ТРМ-37 | 66 | Контрольна робота з теми | Контрольна робота В Стус, Л. Костенко.doc | |
20.05 | ТРМ-37 | 67 | Література рідного краю | презентація Жадан.ppt |
Проаналізувати поезію С.Жадана( на вибір) |
20.05 | ТРМ-37 | 68 | СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА (на вибір) Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (на шляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси. |
Підручник ст..240 Презентація сучасна література.ppt Відео урок 11 клас. Українська література. Сучасна українська література_ пошуки нових форм і тем (Тиж.8_ВТ).mp4 |
Виписати поняття постмодернізм, та представників цієї течії |
24.05 | КК-12 | 40 | Василь Стефаник Життя і творчість. | підручник ст. 169 конспектВ Стефаник.doc |
Складіть план біографії |
24.05 | КК-12 | 41 | Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості. Трагічна подія – композиційний центр новел Стефаника. Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. | підручник ст.175-179 Перегляньте відео Василь Стефаник. «Камінний хрест». Українська література 10 клас.mp4 |
прочитати новелу, скласти паспорт новели |
24.05 | С-24 | 28 | Осип Турянський Коротко про письменника. Історичний матеріал Першої світової війни як предмет художнього узагальнення й філософського осмислення. |
Підручник ст..140 Конспект УРОК 27 осип турянський.doc |
План біографії митця.читати повість Аналіз повісті |
24.05 | С-24 | 29 | «Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. | Підручник ст..142 Презентація поза межами болю.ppt Відео KONTAKT TV_ Marko R. Stech, «Очима культури» № 68, Osyp Turiansky; Осип Турянський.mp4 |
Дати відповіді на питання № 2 ст 145 |
31.05 | КК-12 | 42 | Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем, рідною землею. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом з села як символ трагізму і розпачу прощання з рідним краєм. | Конспект Символи новели Камінний хрест.doc відео Василь Стефаник. «Камінний хрест». Українська література 10 клас.mp4 |
виписати символи новели |
31.05 | КК-12 | 43 | Контрольна робота з теми | ТЕМАТИЧНА АТЕСТАЦІЯ Коцюб,Кобил.Стеф.1.doc | |
31.05 | С-24 | 30 | Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. | відеоурок Еміграційна література «Празька поетична школа» та її представники. Українська література 11 клас.mp4 |
ст 151-153виписати поетів та письменників емігрантів |
31.05 | С-24 | 31 | .Євген МаланюкКоротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. | Євген шлях митця. Українська література 11 клас.mp4 | ст 153-156- конспект (підручник) |
3.06 | ТРМ-37 | 71 | Проза, есеїстика: Г.Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»), Ю.Андрухович («ShevchenkoisOK»), | Презентація Сучасна проза, есеїстика.ppt | прочитати новели , виписати головних героїв новел |
3.06 | ТРМ-37 | 72 | В.Діброва («Андріївський узвіз»), Я.Мельник («Далекий простір»). | Презентація Сучасна проза.ppt | прочитати твори митців, написати відгук на один із творів |
4.06 | С-24 | 32 | «Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. | конспект Євген Маланюк.docит | виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10 |
4.06 | С-24 | 33 | Іван Багряний( І.Лозов’ягін) Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. |
Підручник ст159 презентація І.Багряний життя.ppt |
написати план біографії митця |
4.06 | С-24 | 34 | «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за визволення. Жанрові особливості (динаміка сюжету, неоромантичність та ін.). Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману, ідея перемоги добра над злом. Популярність твору в повоєнній Європі. Актуальність для нашого часу. | Підручник ст..162 інтер плакат Багряний |
скласти характеристику Григорію Многогрішному написати роздум :«Актуальність твору для нашого часу» |
4.06 | С-24 | 35 | Позакласне читання | Іван Багряний “ Сад Гетсиманський”videoplayback.mp4 | дати відповідь -Що вразило мене в романі. |
7.06 | КК-12 | 44 | Володимир Винниченко Життя і творчість, громадська і політична діяльність. Винниченко-художник. Прозові й драматичні твори. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки. Успіх п’єс В.Винниченка на світовій сцені. |
Підручник ст.179 Презентація винниченко.ppt |
створити хронологічну таблицю життя і творчості митця |
7.06 | КК-12 | 45 | Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо). Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели. | Підручник ст..191 КонспектУрок2 винниченко момент.doc Презентація Презентация1 Момент плакат.ppt |
дати відповіді (письмово)на питання 6, 8 ст.204 |
7.06 | С-24 | 36 | Контрольна робота з теми | Контрольна робота з теми Є маланюк І Багряний.doc | читати повість “ Зачарована Десна” О.Довженка |
7.06 | С-24 | 37 | Участь українських письменників у Другій світовій війні. Активізація патріотичної тематики, героїчного пафосу, посилення філософічності в літературі цього періоду. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. | Конспект участь укр письменників у Другій світовій війні.doc |
записати таблицю з клнспекта |
7.06 | ТРМ-37 | 73 | Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Зосередження уваги на їхніх художніх особливостях, новаторстві (на тлі відповідного відрізка часу). | Підручник ст.249 | Повторити літературознавчі терміни |
7.06 | ТРМ-37 | 74 | Підсумок вивченого матеріалу. | Тести ТЕСТИ СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА.doc | |
14.06 | КК-12 | 46 | Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка | конспект Літературна спадщина Володимира Винниченка.doc | Занотуйте повідомлення в зошит |
14.06 | КК-12 | 47 | Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. | Конспект уроку Урок на тему Альманах.doc |
Зробити письмовий аналіз твору представника «Молодої музи»; |
14.06 | С-24 | 38 | Підсумок вивченого | Підручник ст..151-162 | Дати відповіді на питання ст..163 |