Дата | № групи | Урок | Тема | Матеріали до уроку | Перевірка знань |
11.01 | ОБ-16 | 1-3 | Тема: Вступ. Реалістична українська проза. Українська література другої половини 19 ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози | Додаток № 1:
|
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) |
15.01 | ТРС-18 | 1-2 | Тема: Вступ. Реалістична українська проза. Українська література другої половини 19 ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози | Додаток № 1: | 1. Вивчити нову лексику.
2.Завдання у розробці уроку(Додаток1). |
18.01 | ОБ-16 | 4-6 | Тема: Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі.
І. Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім’я” |
Додаток № 1: Додаток
Додаток № 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1)
2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
22.01 | ТРС-18
|
3-6 | Тема: Тема: Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі.
І. Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім’я” |
Додаток № 1: Додаток
Додаток № 2: |
1.Завдання у розробці уроку(Додаток1, 2). |
25.01 | ОБ-16 | 7-9 | Тема: «Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні»?
Біографія. Загальна характеристика творчості. Перший український соціально-психологічний роман. Широта представлення народного життя. Шлях Ничипора Варениченка:від правдошукацтва до розбійництва. |
Додаток № 1:
|
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1). Читати Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні»?
2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
29.01 | ТРС-18
|
7-8 | Тема:«Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні»?
Біографія. Загальна характеристика творчості. Перший український соціально-психологічний роман. Широта представлення народного життя. Шлях Ничипора Варениченка:від правдошукацтва до розбійництва. |
Додаток № 1: | 1.Завдання у розробці уроку(Додаток1, 2). |
01.02 | ОБ-16
Укр. літр |
10-12 | Тема: «Хіба ревуть воли, як ясла повні» Жіночі образи. Ствердження народних поглядів на духовне здоровя людини.
Самостійна робота по творчості П.Мирного.» |
Додаток № 1: | 1.Завдання дивись у розробці(Додаток1).
2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
05.02 | ТРС-18
Укр. літр. |
9-10 | Тема: «Шлях Нечипора Вареничника: від правдошукача до розбійника. Жіночі образи.» | Додаток № 1: | 1.Завдання у розробці уроку(Додаток1, 2). |
08.02 | ОБ-16
Укр. літр |
13-15 | Тема:«Театр Корифеїв». М.Старицький, М.Кропивницький, Панас Мирний.
Іван Карпенко-Карий(І.Тобілевич) «Мартин Боруля». Комедія « Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя.» |
Додаток № 1: | 1.Завдання дивись у розробці(Додаток1).
2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
12.02 | ТРС-18
Укр. літр. |
11-12 | Тема:«Панас Мирний « Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Ствердження народних поглядів на духовне здоров я людини.» | Додаток № 1: | 1.Завдання у розробці уроку(Додаток1). |
15.02 | ОБ-16 | 16-18 | Тема: 1. І.Карпенко-Карий, життя і творчість.
2. Комедія «Хазяїн». 3. Контрольний твір-есе за доробком І.Карпенко_Карого. (виконати самостійну роботу та відправити мені на пошту): |
Додаток 1:
Додаток № 3
|
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1, 2, 3). |
19.02 | ТРС-18 | 13-14 | Тема: «1. Театр Корифеїв». Розвиток драматургії.
2. Іван Карпенко-Карий, комедія «Мартин Боруля» |
Додаток № 1: | 1.Завдання у розробці уроку(Додаток1).
2. Читати комедію «Мартин Боруля» |