Українська література – викладач: Челомбітько Я.С. ІІ – півріччя 2020-2021 н.р.

Дата № групи Урок Тема Матеріали до уроку Перевірка знань
11.01 ОБ-16 1-3 Тема: Вступ. Реалістична українська проза. Українська література другої половини 19 ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози Додаток № 1:

 

1.Завдання дивись у розробці(Додаток1)
15.01 ТРС-18  1-2 Тема: Вступ. Реалістична українська проза. Українська література другої половини 19 ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Розвиток реалізму, натуралізму, пізній романтизм. Тодішні поезія, драматургія. Особливості реалістичної прози Додаток № 1: 1. Вивчити нову лексику.

2.Завдання у розробці уроку(Додаток1).

18.01 ОБ-16  4-6 Тема: Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі.

І. Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім’я”  

Додаток № 1: Додаток 

Додаток № 2:

1.Завдання дивись у розробці(Додаток1)

2.Завдання дивись у розробці(Додаток2)

22.01 ТРС-18

 

 3-6 Тема: Тема: Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі.

І. Нечуй-Левицький. “Кайдашева сім’я” 

Додаток № 1: Додаток 

Додаток № 2:

1.Завдання у розробці уроку(Додаток1, 2).
25.01 ОБ-16  7-9 Тема: «Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні»?

Біографія. Загальна характеристика творчості.

Перший український соціально-психологічний роман. Широта представлення народного життя.

Шлях Ничипора Варениченка:від правдошукацтва до розбійництва.

Додаток № 1:

Додаток № 2:

 

1.Завдання дивись у розробці(Додаток1). Читати Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні»?

2.Завдання дивись у розробці(Додаток2)

29.01 ТРС-18

 

  7-8 Тема:«Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні»?

Біографія. Загальна характеристика творчості.

Перший український соціально-психологічний роман. Широта представлення народного життя.

Шлях Ничипора Варениченка:від правдошукацтва до розбійництва.

Додаток № 1:

Додаток № 2:

1.Завдання у розробці уроку(Додаток1, 2).
01.02 ОБ-16

Укр. літр

10-12 Тема: «Хіба ревуть воли, як ясла повні» Жіночі образи. Ствердження народних поглядів на духовне здоровя людини.

Самостійна робота по творчості П.Мирного.»

Додаток № 1:

Додаток № 2: 

1.Завдання дивись у розробці(Додаток1).

2.Завдання дивись у розробці(Додаток2)

05.02 ТРС-18

Укр. літр.

 9-10 Тема: «Шлях Нечипора Вареничника: від правдошукача до розбійника. Жіночі образи.» Додаток № 1:

Додаток № 2: 

1.Завдання у розробці уроку(Додаток1, 2).
08.02 ОБ-16

Укр. літр

13-15 Тема:«Театр Корифеїв». М.Старицький, М.Кропивницький, Панас Мирний.

Іван Карпенко-Карий(І.Тобілевич) «Мартин Боруля».

Комедія « Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя.»

Додаток № 1: 

Додаток № 2:

1.Завдання дивись у розробці(Додаток1).

2.Завдання дивись у розробці(Додаток2)

12.02 ТРС-18

Укр. літр.

11-12 Тема:«Панас Мирний « Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Ствердження народних поглядів на духовне здоров я людини.» Додаток № 1: 1.Завдання у розробці уроку(Додаток1).
15.02 ОБ-16  16-18 Тема: 1. І.Карпенко-Карий, життя і творчість.

 2.  Комедія «Хазяїн».

 3. Контрольний твір-есе за доробком І.Карпенко_Карого.

(виконати самостійну роботу та відправити мені на пошту):

Додаток 1:

 Додаток2:

 Додаток № 3

 

1.Завдання дивись у розробці(Додаток1, 2, 3).
19.02 ТРС-18  13-14 Тема: «1. Театр Корифеїв». Розвиток драматургії.

2. Іван Карпенко-Карий, комедія «Мартин Боруля»

 Додаток № 1:

 Додаток № 2:

1.Завдання у розробці уроку(Додаток1).

2. Читати  комедію «Мартин Боруля»