02.05ТРС-18
Українська літератураУрок № 47-48Тема:
«Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза»- зв’язок із зарубіжною літературою, «нова драма» на межі століть»;
Позакласне читанняДодаток № 1:
Додаток № 2:1. Читати альманах «З-над хмар і з долин»
Дата | № групи | Урок | Тема | Матеріали до уроку | Перевірка знань |
19.03 | ТРС-18 | 21-23 | Тема:Поезії «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені…».Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання. Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. ТЛ: філософська поезія. Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І.Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народові. ТЛ: терцини. |
Додаток № 1: Додаток № 2: Додаток № 3: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) 3.Завдання дивись у розробці(Додаток3) |
23.03 | ОБ-16 | 25-26 | Тема: РМ № 2 (п). Есе «Специфіка розкриття мотиву шукань землі обіцяної в Біблії та художній літературі» (письмово). Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. ТЛ: поняття про модернізм. |
Додаток № 1: Додаток 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
24.03 | ТРС-18 | 24-25 | Тема: РМ № 2 (п). Есе «Специфіка розкриття мотиву шукань землі обіцяної в Біблії та художній літературі» (письмово). Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. РМ № 1 (у). Дискусія щодо проблеми безвідповідальності в житті людини (усно). |
Додаток № 1: Додаток 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
30.03 | ОБ-16 | 27-28 | Тема: Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели. |
Додаток № 1: | 1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) |
31.03 | ТРС-18 | 26-27 | Тема: Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели. |
Додаток № 1: Додаток № 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
06.04 | ОБ-16 | 29-31 | ТЕМА: Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І.Франка, її актуальність. КР № 2. «І. Франко − титан духу і думки»: тестування, розгорнені відповіді на питання. ЛРК № 1. Ознайомлення з художніми творами митців рідного краю. Демонстрація електронної продукції (презентацій, буктрейлерів тощо) для популяризації улюблених книжок. |
Додаток № 1: Додаток № 2: (виконати КР) Додаток № 3: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 3.Завдання дивись у розробці(Додаток3) |
13.04 | ОБ-16 | 32-33 | Тема: «Михайло Коцюбинський. Життя і творчість. Психологічна новела « Intermezzo» | Додаток № 1: Додаток 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
14.04 | ТРС-18 | 30-31 | Тема: «Повість « Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки. Світ людини зі світом природи. Образи й символи твору». | Додаток № 1: Додаток 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
20.04 | ОБ-16 | 34-35 | Тема: Повість «Тіні забутих предків». Світ людини у зв язку зі світом природи. Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Трагічна доля Івана й Марічки. | Додаток № 1: | 1.Завдання дивись у розробці(Додаток1)
2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
21.04 | ТРС-18 | 32-33 | Тема: «Повість «Тіні забутих предків». Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Твір за творчістю митця.» | Додаток № 1: | 1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) |
27.04 | ОБ-16 | 32-33 | Тема: М.Коцюбинський. Повість «Тіні забутих предків». Тестування. (виконати завдання у робочому зошиті, відповісти на 25 тестових запитань) | Додаток № 1: | 1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) |
28.04 | ТРС-18 | 34-35 | Тема: Повість «Тіні забутих предків». Світ людини у зв язку зі світом природи. Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання. Трагічна доля Івана й Марічки. | Додаток № 1: Додаток № 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) 2.Завдання дивись у розробці(Додаток2) |
06.05 | ОБ-16 | 34-41 | Тема: 1)Повість «Тіні забутих предків». Світ людини і природи 2)Образи й символи повісті. 3)Ольга Кобилянська. Життя і творчість. 4)Автобіографізм «Impromtu phantasie». 5)Образи нових жінок-інтелектуалок. «Меланхолійний вальс» 6)Василь Стефаник. Життя і творчість. 7) «Камінний хрест». Василь Стефаник 8) Володимир Винниченко. Життя і творчість Виконати конспекти за темами!!! Читати твори !!! |
Додаток № 1 Додаток № 2 Додаток № 3 Додаток № 4 Додаток № 5 Додаток № 6 Додаток № 7 Додаток № 8 |
1.Завдання дивись у розробках (Додатки 1-8) |
07.05 | ОБ-16 | 42-43 | Тема: Прозові й драматичні твори. «Соняшна машина» В.Винниченка. Позакласне читання.Підсумок вивченого Виконати конспекти за темами!!! Читати твори !!! |
Додаток № 1 Додаток № 2 |
1.Завдання у розробці уроку(Додаток1) 2.Завдання у розробці уроку(Додаток2) |
14.05 | ТРС-18 | 34-35 | Тема: Ольга Кобилянська. Життя і творчість. Автобіографізм « Impromtu phantasie» («Фантазія-експромт»). Образ ліричної героїні новели-роздуму. | Додаток № 1: Додаток № 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) |
21.05 | ТРС-18 | 36-37 | Образи нових жінок-інтелектуалок: Софії, Марти, Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»). Глибоктй пихологізм твору як новаторство О. Кобилянської. | Додаток № 1: Додаток № 2: |
1.Завдання дивись у розробці(Додаток1) |
25.05 | ТРС-18 | 38-39 | Тема: «Образи нових жінок-інтелектуалок: Софії, Марти, Ганнусі у «Valse melancolique»; Василь Стефаник. Життя і творчість. |
Додаток № 1: Додаток № 2: |
1. Завдання див. у Додатку № 1. 2. Завдання див. у Додатку № 2. |
26.05 | ТРС-18 | 40-41 | Тема: Позакласне читання; «Новаторство В.Стефаника. «Камінний хрест». |
Додаток №1: (один на вибір) Додаток № 2: |
1. 1. Завдання див. у Додатку № 1 2. Завдання див. у Додатку № 2. |
28.05 | ТРС-18 | 42-43 | Тема: «Багатозначність символічних образів. «Камінний хрест»- уособлення долі людини. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з полем,рідною землею.»; Контрольна робота з теми № 3 |
Додаток № 1: Додаток № 2: (обрати 1 варіант) |
1. Завдання див. у Додатку № 1. 2. Завдання див. у Додатку № 2. |
04.05 | ТРС-18 | 49 | Тема: Підсумок вивченого. Семестрова контрольна робота | Додаток № 1: | 1. Повторити вивчене , конспект |