Українська література – викладач Фоміна Л.І.

Дата урок № групи Тема Матеріали до уроку Домашнє завдання
03.11 13 ЕГЗ- 33 Жанрово-стильове розмаїття. Нові теми, проблеми. Часткова ідеологічна заангажованість, експериментаторські модерністські пошуки, опертя на національну і європейську традиції. Зв’язок із поезією.

Микола Хвильовий (М.Фітільов)

Життєвий і творчий шлях. Провідна роль у літературно-мистецькому житті 1920-х років. Романтичність світобачення. Участь у ВАПЛІТЕ, у дискусії 1925-1928 рр.

Ст. 43-45 опрацювати
Створити паспорт М. Хвильового(Ст. 45-47
Читати новелу «Я (Романтика)»
10.11 14 ЕГЗ – 33 «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і фанатичною відданістю революції, між загальнолюдськими, вічними цінностями й політичною кон’юнктурою. Опрацювати ст. 47 – 49. дати письмові  відповіді на питання № 6, тести – 1,2 ,3 Ст. 50 Завдання № 1
03.11 11 ЕЗР -35 «Моя автобіографія», *«Письменники»,*«Сом»

Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор як риса індивідуального почерку Остапа Вишні. Пейзаж, портрет, характер людини, авторський голос, народні прикмети, прислів’я та приказки в усмішках.

Створити тематику творів О . Вишні

Проаналізувати усмішки, переглянути бук трейлер « Остап Вишня  «Мисливські усмішки»(YjuTube)

Підготуватися до к\роботи
04.11 12 ЕЗР -35 Контрольна робота з теми   ПРОЗОВЕ РОЗМАЇТТЯ

 

Див. завдання в елекронній пошті, або по вайберу
05.11 15 ТРС -38 Реальне та уявне у творі. Образ ліричного «Я». Роль присвяти. Образ матері, його символічність. Опрацювати  текст ст. 50-64

Виписати цитати до х-ки членів трибуналу

Ст. 50 Завдання 1 -письмово
03.11 16 ЕГЗ -33 Юрій Яновський

Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму.

 

Ст. 69  Створити паспорт  митця.
Читати  роман « Майстер корабля»

Виписати прототипи до героїв  роману
17 ЕГЗ -33 Юрій Яновський

Творча біографія письменника, загальна характеристика творчості. Ю.Яновський і кіно. Романтичність світовідчуття. Романтизована стихія національно-визвольного руху (роман «Чотири шаблі»). Роман у новелах «Вершники» – зразок соцреалізму.

Переглянути урок -презентацію

Юрій Яновський-21.ppt

Читати  роман « Майстер корабля»,

виписати прототипи до героїв роману

“ Майстер корабля”

10.11 18 ЕГЗ -33 Новаторство художньої форми («Майстер корабля»): модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору. Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів. Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря. Опрацювати матеріал ст. 69 72

презентація майстер корабля.ppt

відеоролік

Яновський Юрій ‘МАЙСТЕР КОРАБЛЯ (скорочено) пересказ аудіо слушать відео.mp4

виписати: Проблеми творення нової української культури, духовності української людини, її самоусвідомлення в новій дійсності, символічність образів.Ох-ти неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Сев, Тайях та їх прототипи, модерністські образи Міста, Моря 
17.11 ЕГЗ -33 19 Морально-етичні колізії твору. Національне крізь призму загальнолюдського.  конспект уроку Майстер корабля. Морально-етичні колізії твору.docx  Виконати завдання №1, 2 на ст.74 (підручник)
17.11 ЕГЗ -33 20 Валер’ян Підмогильний

Життєвий шлях, трагічна загибель. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

 Переглянути урок-презентацію:

Підмогильний-12.ppt

 Виконати завдання, які подані в презентації

 

 

27.11 5 ЕЗР -15 Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. конспект

Урок №5.doc

Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…
6 ЕЗР -15 Самостійна робота за творчістю митця Самостійна робота  Нечуй-Левицький.doc читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні?”
4.12 7 ЕЗР -15 Панас Мирний (П. Рудченко)

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини)

Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.

Презентація

Ст. 43-47«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Скласти план біографії митця
8 ЕЗР -15 Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя.  

Презентація

-Мирний-27.ppt

Хіба ревуть , воли як ясла повні.ppt

ст .47 – 49

конспект

11.12 9 ЕЗР -15 Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. Конспект Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа.doc

Відео «Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Літературний паспорт романа
25.11 5 ТРМ- 17 Утвердження цінностей національної етики засобами комічного. конспект

Урок №5.doc

Дати письмову відповідь на питання “ Щоб не стати сучасними Кайдашами, треба…
6 ТРМ- 17 Самостійна робота за творчістю митця Самостійна робота  Нечуй-Левицький.doc читати роман П Мирного “ Хіба ревуть воли, як ясла повні?”
2.12 7 ТРМ- 17 Панас Мирний (П. Рудченко)

«Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (1, 4 частини)

Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості.

Презентація

Ст. 43-47«Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Скласти план біографії митця
8 ТРМ- 17 Перший український соціально-психологічний роман, свідчення його можливостей у художньому дослідженні дійсності. Співавторство з І.Біликом. Широта представлення народного життя.  

Презентація

-Мирний-27.ppt

Хіба ревуть , воли як ясла повні.ppt

ст .47 – 49

конспект

9.12 9 ТРМ- 17 Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. Конспект Еволюція Ничипора Варениченка. Типове й екстремальне у долі персонажа.doc

Відео «Хіба ревуть воли, як ясла повні». Еволюція Нечипора Варениченка. Українська література 10 клас.mp4

Літературний паспорт романа
16.11 3 ЕЗР -25 начення літературно-художньої спадщини В.Винниченка конспект .

Знаення творчості В  Винниченка.doc

написати твір-роздум «У чому складність долі В. К. Винниченка».
16.11 4 ЕЗР -25 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. презентація

альманах.ppt

Зробити конспект  з презентації
23.11 5 ЕЗР -25  Леся Українка.Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Переглянути презентацію до уроку

Леся Українка.ppt

 

Ст 205-210 план
23.11 6 ЕЗР -25 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4

Конспект Лісова пісня.doc

написати пасторт до драми – феєрі
11.11 1 ТРМ -27 Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка конспект .

Знаення творчості В  Винниченка.doc

написати твір-роздум «У чому складність долі В. К. Вин
2 ТРМ -27 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. презентація

альманах.ppt

Зробити конспект  з презентації
18.11 3 ТРМ -27  Леся Українка.Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Переглянути презентацію до уроку

Леся Українка.ppt

Ст 205-210 план
4 ТРМ -27 Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки конспект

 

На крилах пісень.doc

ст 212 Конспект Поетична спадщина
25.11 5 ТРМ -27 Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.  Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). відеовірш

 

Без надії сподіваюсь.mp4

напам’ять: «Contra spem spero!».

ст 213 Аналіз вірша

6 ТРМ -27 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4

Конспект Лісова пісня.doc

написати пасторт до драми – феєрі
27.11 1 ТРС -28 Значення літературно-художньої спадщини В.Винниченка конспект .

Знаення творчості В  Винниченка.doc

написати твір-роздум «У чому складність долі В. К. Вин
2 ТРС -28 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв’язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть. презентація

альманах.ppt

Зробити конспект  з презентації
4.12 3 ТРС -28  Леся Українка.Життєвий і творчий шлях. Роль родини, культурного оточення і самоосвіти у формуванні світобачення письменниці. Переглянути презентацію до уроку

Леся Українка.ppt

Ст 205-210 план
4 ТРС -28 Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І. Франком. Основні цикли поезій. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки конспект

 

На крилах пісень.doc

ст 212 Конспект Поетична спадщина
11.12 5 ТРС -28 Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту.  Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине…»). відеовірш

 

Без надії сподіваюсь.mp4

напам’ять: «Contra spem spero!».

ст 213 Аналіз вірша

6 ТРС -28 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4

Конспект Лісова пісня.doc

написати пасторт до драми – феєрі
01.12 22 ЕГЗ -33 Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. відеоурок

Еміграційна література «Празька поетична школа» та її представники. Українська література 11 клас.mp4

ст 151-153виписати поетів та письменників емігрантів
23 ЕГЗ -33 Євген МаланюкКоротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. Євген шлях митця. Українська література 11 клас.mp4 ст 153-156- конспект (підручник)
30.11 1 ЕЗР -35 Поза межами болю» Поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу. Умовність зображення (події поза конкретним часом і простором). Загальнолюдські мотиви і гуманістичні цінності. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя: ідея перемоги духу над матерією. Гуманістичний, життєствердний пафос поеми в прозі, його вселюдська значимість і всеохопність. конспект

Поза межами болю.doc

відеоурок

Осип Турянський. Поема у прозі «Поза межами болю». Українська література 11 клас.mp4

виписати з конспектаголовних героїв твору , та їх х-ні риси
2 ЕЗР -35 ратура письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники. відеоурок

Еміграційна література «Празька поетична школа» та її представники. Українська література 11 клас.mp4

ст 151-153виписати поетів та письменників емігрантів
7.12 3 ЕЗР -35 Євген МаланюкКоротко про митця. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє в поезії «Уривок з поеми». Її актуальність, символічність назви. Євген шлях митця. Українська література 11 клас.mp4 ст 153-156- конспект (підручник)
7.12 4 ЕЗР -35 Напис на книзі віршів…» – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. конспект Євген Маланюк.docит виконати тести ст.157 ,дати письмову відповідь на питання № 6, 9,10
23.12 13 ТРМ-17 Від аматорських гуртків до професійного «театру корифеїв», що став «школою життя» (І.Франко). Перші театральні трупи М.Кропивницького та М.Старицького. Родина Тобілевичів та український театр. Відео Театр корифеїв.mp4   Ст. 61-64

Конспект

9.12 9 ТРМ-27 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа сюжету. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси ВідеоДрама-феєрія «Лісова пісня» Лесі Українки. Українська література 10 клас.mp4

Конспект Лісова пісня.doc

написати пасторт до драми – феєрії
10 Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Конспект

МАТИ ЛУКАША І КИЛИНА.doc

 Дати письмові відповіді

На питання № 7. 10 ст228

16.12 11 ТРМ-27 Природа і людина у творі. Неоромантичне утвердження духовно-естетичної сутності людини, її творчих можливостей. Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями душі особистості, дійсністю і мрією. Відео10 клас. Українська література. Природа і людина в драмі-феєрії Лесі Українки Лісова пісня(Тиж.4_ВТ).mp4 написати твір-роздум

Тема твору Завдання № 2  ст .228

23.12 12 ТРМ-27 Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини. почуття Мавки та Лукаша.ppt написати характеристику Мавці та Лукашеві
23.12 13 ТРМ-27

ТРМ-27

Художні особливості драми-феєрії.  

Худ. особливості  драми.doc

виписати художні особливості  твору
14 виток мовлення. Твір по творчості Лесі Українки. конспект

ПИСЬМОВИЙ ТВІР ЗА ТВОРЧІСТЮ ЛЕСІ УКРАЇНКИ.doc

 створити презентацію до творчості О.Олеся