План роботи  ІПП Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Чугуївський регіональний центр професійної освіти Харківської області» на вересень 2021 року

ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор ЗП(ПТО)
«Чугуївський РЦПО Харківської області»

_____________________  Вікторія ГРУШКА

План роботи  ІПП

Закладу професійної (професійно-технічної) освіти
«Чугуївський регіональний центр професійної освіти Харківської області»
на вересень 2021 року

№ з/п Назва заходу Дата проведення Відповідальний
1 2 3 4
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
1. Нарада при директорові. Щопонеділка Адміністрація
2. Звіт про відвідування занять здобувачами освіти. Щовівторка Заступник директора

з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ

3. Урочисті заходи з нагоди святкування Дня знань. 01.09 Адміністрація, майстри виробничого навчання, класній керівники, керівники худ. самодіяльності
4. Перший урок за темою «Україна. 30 років незалежності». 02.09 Викладач

Андрій КОВАЛЕНКО

5. Тематичні загальні лінійки:

– «До Дня фізичної культури та спорту»;

– «День народження Google.

Безпека в Інтернеті»;

– «До Дня партизанської слави»;

– «До Всеукраїнського Дня бібліотек».

08.09

15.09

22.09

29.09

Керівник фізвиховання Анатолій КАСАЛАП

Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Викладач Костянтин ЯКОВЛЄВ

Зав. Бібліотекою Надія ЩЕГОЛЯЄВА

НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА РОБОТА
1. Засідання методичних комісій:

– машинобудівельних професій

– громадського харчування

– сфера побутового обслуговування населення, професії «Оператор комп’ютерного набору; офісний службовець (бухгалтерія)»

– професій сільськогосподарського і будівельного виробництва

– природничо-математичної підготовки

– суспільно-гуманітарної підготовки

– військово-патріотичної та фізично-оздоровчої підготовки

– класних керівників та майстрів в/н.

 

02.09

07.09

07.09

06.09

03.09

03.09

08.09

01.09

 

Наталія ШВАРЦ

Вікторія АККЕРМАН

Наталія МАЙОРОВА

Андрій КОВАЛЕНКО

Олександр АПАТЧЕНКО

Наталія ЯГОДІНА

Анатолій КОЗУБЕНКО

Юлія ІВАШКЕВИЧ

2. Надання звітів за формами 1, 2 (профтех). 02.09 Заступник директора з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ
3. Затвердження  звітно-плануючої документації викладачів та майстрів виробничого навчання. До 07.09 Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
4. Інструктивно-методична нарада ІПП:

–      єдині вимоги до плануючої документації, навчальних програм та планів;
–      огляд нормативних документів, затвердження плануючої документації;
–      уточнення педагогічного навантаження викладачів.

07.09 Заступник директора з  НМР Наталія ВОЛКОВА

Заступник директора з НВР
Андрій ЖУРНЯЄВ
Директор
Вікторія ГРУШКА

5. Тиждень фізичної культури. 13.09 – 17.09 Голова МК Костянтин ЯКОВЛЄВ
Керівник фізвиховання Анатолій КАСАЛАП
6. Видання наказу про затвердження складу атестаційної комісії.

Засідання атестаційної комісії.

До 20.09 Директор Вікторія ГРУШКА
Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
7. Засідання стипендіальної комісії. 20.09 Голова, члени стипендіальної комісії
8. Робота творчої лабораторії інноваційних технологій (згідно плану). 22.09 Голова Наталія ШВАРЦ
9. Робота школи молодого спеціаліста. 29.09 Керівник
викладач-методист
Анатолій КАСАЛАП
Методист Ольга БЄДУХОВА
10. Проведення вхідного діагностування здобувачів освіти І курсу із предметів ЗОП та складання звітів по результатам проведення. До 04.10 Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
11. Робота за планом НМЦ ПТО. Протягом місяця Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
ВИХОВНА РОБОТА
1. Анкетування здобувачів освіти з метою виявлення уподобань, інтересів, смаків. 01.09 – 10.09 Класні керівники
Майстри виробничого навчання
2. Визначення здобувачів освіти, які потребують соціального захисту із числа:

–  сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа (ПДУ чи під опікою);
–  напівсиріт;
–  багатодітних;
–  малозабезпечених;
–  постраждалих від Чорнобильської катастрофи;
– тимчасово переміщених осіб з зони проведення ООС;
– дітей  учасників бойових дій;
– дітей, які постраждали внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів.

До 03.09,
протягом місяця
Класні керівники
Майстри виробничого навчання
Практичний психолог
Ірина ШЕВЧЕНКО
3. Виховні години:

– «Грамотна людина» до міжнародного дня грамотності 8.09; «Життя – найцінніше, що ми маємо!» До всесвітнього дня запобігання самогубствам;
– «Чи важливо бути грамотним?» до Міжнародного дня грамотності  (10.09);
– «Мужність партизанська» до Дня партизанської слави України (22.09); «За мир у всьому світі – це значить за життя» до Міжнародного дня миру (21.09);
– до Дня пам’яті трагедії Бабиного Яру (29.09).

06.09
13.09
20.09
27.09
Класні керівники
Майстри в/н
4. Загальні батьківські збори. 09.09 Заступник директора
з НВихР  Катерина ТОРЯНИК
5. Організація роботи з профілактики суїциду. до 10.09  Практичний психолог
Ірина ШЕВЧЕНКО
6. Діагностування здобувачів освіти щодо схильності до само ушкодження. Протягом місяця Практичний психолог
Ірина ШЕВЧЕНКО
7. Оформлення  соціального паспорту  закладу освіти. Первинний до 10.09,
оновлення протягом місяця
Заступник директора
з НВихР
Катерина ТОРЯНИК
8. Затвердження спільних планів ЗП(ПТ)О «Чугуївський РЦПО Харківської області» та:

–        ЦСССДМ  м. Чугуєва;
–       Центральною районною лікарнею м. Чугуєва ім.  М.І. Кононенка;
–       Службою у справах дітей м. Чугуєва;
–       сектором ювенальної превенції ВП ГУНП в Харківській області.

До 10.09  Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК
9. Організація та проведення конкурсу
«Краща група – 2022», «Здобувач освіти року-2022».
До 10.09,
протягом місяця
Заступник директора
з НВихР
Катерина ТОРЯНИК
Класні керівники
Майстри в/н
10. Укомплектування гуртків. До 10.09, до-укомплектування протягом місяця Керівники гуртків
11. Засідання волонтерів. 14.09 Заступник директора
з НВихР
Катерина ТОРЯНИК
12. Засідання МК класних керівників, майстрів виробничого навчання, бібліотекарів, вихователів. 16.09 Голова МК класних керівників
Юлія ІВАШКЕВИЧ
13. Засідання учнівського парламенту. 21.09 Заступник директора
з НВихР
Катерина ТОРЯНИК
14. Засідання Ради з профілактики правопорушень. 23.09 Заступник директора
з НВихР
Катерина ТОРЯНИК
15. Виховний захід «Бабин Яр». 29.09 Викладач Борислав ЛЕВАНДОВСЬКИЙ
16. Зустріч з медичними працівниками. За графіком Медичні працівники
Надія ЛЕСКОВА
Зоя ПОПОВА
17. Робота гуртків художньої самодіяльності. За графіком Керівники гуртків художньої самодіяльності
18. Зустріч с працівниками поліції За графіком Заступник директора
з НВихР Катерина ТОРЯНИК
СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА
1. Робота спортивної секції. Протягом місяця Керівник фізвиховання
Анатолій КАСАЛАП
2. Тиждень фізичної культури. ІІ тиждень місяця Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК
Керівник фізвиховання
Анатолій КАСАЛАП
РОБОТА БІБЛІОТЕКИ
1. Тематична виставка в бібліотеці: «Партизанськими стежками рідного краю». 20.09 – 24.09 Завідувач бібліотеки
Надія ЩЄГОЛЯЄВА
2. Виховний захід для здобувачів освіти  І курсу «Чарівний світ бібліотеки» до Всеукраїнського Дня бібліотек 28.09 Завідувач бібліотеки
Надія ЩЄГОЛЯЄВА
РОБОТА В ГУРТОЖИТКАХ
1. Чергування в гуртожитку адміністрації, викладачів, майстрів в/н (корпус А, Б) За графіком Заступник директора
з НВихР Катерина ТОРЯНИК
Практичний психолог
Ірина ШЕВЧЕНКО Викладачі, майстри в/н
2. Дотримання плану роботи гуртожитку Протягом місяця Вихователі
Зоя ПАСТУХ
Олена ШЕГЕРА
3. Проведення вечору «Будемо знайомі» 17.09 Вихователі
Зоя ПАСТУХ
Олена ШЕГЕРА
4. Проведення загальних зборів гуртожитку 24.09 Заступник директора
з НВихР Катерина ТОРЯНИК
Вихователі
Зоя ПАСТУХ
Олена ШЕГЕРА
ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. Підготувати всі форми звітності за серпень 2021 року для казначейства.
Форма 7.
Робота в Програмі Є-звітність
Департаменту науки і освіти ХОДА.
До 06.09
Заявка на фінансування
щовівторка, щосереди інформація по комуналці,
01 і 13 числа інформація щодо фінансування з двох джерел
Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
2. Робота з Порталом Е-data. Контроль реєстрації форм звітності Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
Бухгалтер Ольга КОНОНЕВИЧ
3. Контроль з проведення електронних торгів. У міру проведення закупівель Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
4. Звірка з постачальниками: Тепломережа, Обленерго, Водоканал і т.д. На 1 число місяця Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
5. звірка з постачальниками:
Хлібзавод, постачальники продуктів харчування.
На 1 число місяця Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
6. Здача звіту в соцзахист по нарахуванню субсидій і пільг мешканцям гуртожитку.
Звіт за статистикою.
До 03.09 Бухгалтер
Валентина ЧУПРИНА
7. Оформлення меморіальних ордерів
№ 5.
До 03.09 Бухгалтери Світала ПІОТРОВСЬКА, Ірина СЕРДЮК
8. Оформлення меморіальних ордерів №9,10,13. До 03.09 Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
9. Оформлення меморіальних ордерів №2,2 / 1,; 3,3 / 1,3 / 2,; 4,4 / 1,4, / 2,; 6,18. До 03.09 Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
10. Оформлення меморіальних ордерів
№ 7, 12, 17.
До 06.09 Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
11. Робота з головною книгою. 10.09 Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
12. Баланси, касові і фактичні витрати за напрямами використання. До 10.09 Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
13. Рознесення по аналітичних рахунках в головну книгу. До 10.09 Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ
Ірина СЕРДЮК
14. Нарахування та рознесення платежів по квартплаті мешканців гуртожитків, перенесення залишків До 10.09 Бухгалтер
Валентина ЧУПРИНА
15. Підготувати цифри по заробітній платі для казначейства (звірити ліміт) До 13.09
24.09
Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
16. Своєчасне нарахування авансу і заробітної плати відповідно до штатного розкладу та тарифікації, поданих табелів 13.09
24.09
Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
17. Підготовка наказів і розпоряджень на виплату грошових коштів. По мірі надходження Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
18. Читання нормативної документації, нові зміни довести до бухгалтерів. В наявності вільного часу Головний бухгалтер
Зоя КНАТЬКО
19. Періодичні перевірки, звірки з матеріально відповідальними особами.
Виписка вимог на товар зі складу.
1 раз на місяць
Вівторок/
четвер
Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
20. Оформлення актів на передачу та списання ТМЦ. По мірі надходження Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
21. Видача довідок на субсидію мешканцям гуртожитків.
Оформлення меморіальних ордерів №14.
У міру заяв Бухгалтер
Валентина ЧУПРИНА
22. Робота з оборотними відомостями по веденню обліку товарно-матеріальних цінностей. Після 20.09 Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
23. Нарахування стипендії, робота зі списками, поданими навчальною частиною До 24.09 Бухгалтер
Світлана ПІОТРОВСЬКА
24. Підготувати цифри по стипендії для казначейства (звірити ліміт) До 24.09 Бухгалтер
Світлана ПІОТРОВСЬКА
25. Робота з програмою «Медок» -щомісячна форма персоніфікації С 27.09 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
26. Виписка довідок здобувачам освіти і працівникам По мірі надходження заяв Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ, Світлана ПІОТРОВСЬКА
27. Робота з програмою «Казна».
Взяття юридичних фінансових зобов’язань за договорами з оплати платежів
Щодня, у міру надходження вказівок від гл. бухгалтера Бухгалтер
Ольга КОНОНЕВИЧ
28. Ведення обліку витрачання ПММ У міру потреби Бухгалтер
Валентина МАРЕНИЧ
ОХОРОНА ПРАЦІ
1. Перевірка стану готовності до нового навчального року До 01.09 Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
2. Проведення інструктивної наради з педпрацівниками  щодо вимог нормативних документів під час проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності із здобувачами освіти До 05.09 Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
3. Забезпечення  первинними засобами пожежогасіння та обладнання I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
4. Підготовка комплексних заходів з охорони праці та безпеки життєдіяльності I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
5. Допомога класним керівникам та майстрам виробничого навчання в роботі із здобувачами освіти щодо запобігання нещасним випадкам I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
6. Складання заходів щодо поліпшення протипожежного стану I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
7. Контроль за проведенням із здобувачами освіти повторних та цільових інструктажів після канікул та перед проведенням екскурсій і походів. I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
8. Перевірка наявності первинних засобів пожежогасіння й забезпечення відповідних служб і кабінетів вогнегасниками. I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
9. Перегляд (розробка) інструкцій з охорони праці, безпеки життєдіяльності I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
10. Підготовка до проведення місячника безпеки руху I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
11. Контроль за дотриманням санітарно – гігієнічних вимог у приміщеннях I декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
12. Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів III декада місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. Ремонт класу на полігоні. Протягом місяця Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
2. Підготовка  до опалювального періоду та оформлення актів. до 15.09 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
3. Ремонт меблів у гуртожитку та навчальному корпусі. Протягом місяця Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
4. Виконання  припису пожежної  інспекції. протягом місяця Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
5. Складання планів поточних ремонтів на 2021 рік. До 20.09 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
6. Списання матеріальних цінностей після інвентаризації. 20.09 – 22.09 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
7. Забезпечення  працівників матеріалами та миючими засобами . Протягом місяця Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
8. Складання актів на списання матеріалів. 24.09, 25.09 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
9. Складання  звітів по електроенергії . 30.09 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
РОБОТА ПРОФСПІЛКОВОГО КОМІТЕТУ
1.  Засідання профспілки за порядком денним:

– про дотримання трудового законодавства при проведенні тарифікації педагогічних працівників на 2021/2022 навчальний рік;

– про роботу профспілкового комітету щодо захисту соціально-економічних прав працівників, посилення активації профспілкового членства.

07.09 Голова первинної профспілкової організації

Віктор НОВИЦЬКИЙ

Заступник директора з НВР                                                                             Андрій ЖУРНЯЄВ