План роботи  ІПП Закладу професійної (професійно-технічної) освіти «Чугуївський регіональний центр професійної освіти Харківської області» на  жовтень 2021 року

ЗАТВЕРДЖУЮ
В.о. директора ЗП(ПТ)О
«Чугуївський РЦПО Харківської області»

_____________________  Андрій ЖУРНЯЄВ

 

План роботи  ІПП
Закладу професійної (професійно-технічної) освіти
«Чугуївський регіональний центр професійної освіти Харківської області»
на  жовтень 2021 року

 

 

№ з/п Назва заходу Дата проведення Відповідальний
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
1. Нарада при директорові. Щопонеділка Керівники структурних підрозділів
2. Звіт про відвідування занять здобувачами освіти. Щопонеділка Заступник директора
з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ
3. Тематичні загальні лінійки:
– попередження розповсюдження COVID-19 в закладі- до Дня захисників та захисниць України- до Європейського Дня протидії торгівлі людьми- до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників
 

05.10
(корпус Б)
06.10
(корпус А)

12.10
(корпус Б)
13.10
(корпус А)
19.10
(корпус Б)
20.10
(корпус А)

26.10
(корпус Б)
27.10
(корпус А)

Заступник з ВР
Віталій ГРУШКА
Медпрацівники Надія ЛЄСКОВА, Зоя СМІРНОВАЗаступник директора з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ
Викладач Костянтин ЯКОВЛЄВЗаступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИКЗав. бібліотекою Надія ЩЕГОЛЯЄВА

Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА

Зав. бібліотекою Надія ЩЕГОЛЯЄВА

НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА РОБОТА
1. Засідання методичних комісій:

– машинобудівельних професій

– громадського харчування

– сфера побутового обслуговування населення, професії «Оператор комп’ютерного набору; офісний службовець (бухгалтерія)»

– професій сільськогосподарського і будівельного виробництва

– природничо-математичної підготовки

– суспільно-гуманітарної підготовки

– військово-патріотичної та фізично-оздоровчої підготовки

– класних керівників та майстрів в/н.

 

05.10

04.10

07.10

 

 

 

05.10

 

01.10

 

06.10

07.10

 

08.10

 

Наталія ШВАРЦ

Вікторія АККЕРМАН

Наталія МАЙОРОВА

 

 

 

Андрій КОВАЛЕНКО

 

Олександр АПАТЧЕНКО

 

Наталія ЯГОДІНА

Костянтин ЯКОВЛЄВ

 

Юлія ІВАШКЕВИЧ

2. Підготовка та надання звіту за Формою 3 (профтех) до відділу професійної освіти ДНіО ХОДА. Згідно графіка ДНіО ХОДА Заступник директора з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ
3. Заповнення звітної Google-форми про результати вхідного діагностування навчальних досягнень здобувачів освіти 1 курсу До 08.10 Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
4. Проведення поетапної кваліфікаційної атестації в групі ЕЗР-25 08.10 Майстер в/н

Ірина КОСТЕНКО

Викладач

Микола АНІСКІН

Члени кваліфікаційної комісії

5. Інструктивно-методична нарада за порядком денним:

– «Результати вхідного діагностування здобувачів освіти 1 курсу»;

– «Проведення внутрішніх олімпіад із загальноосвітніх предметів і конкурсу дидактичних матеріалів»;

– «Класний керівник, його вплив на якість виховної роботи із здобувачами освіти на уроці та в позакласній роботі».

12.10 Заступник директора

з НМР Наталія ВОЛКОВА

Заступник директора

з НМР Наталія ВОЛКОВА

Викладачі: Катерина ІВАШКЕВИЧ, Борислав ЛЕВАНДОВСЬКИЙ, Олександр АПАТЧЕНКО, Наталія ЯГОДІНА

6. Засідання стипендіальної комісії. 18.10 Члени стипендіальної комісії
7. Робота школи молодого спеціаліста. 27.10 Керівник

викладач-методист

Анатолій КАСАЛАП

8. Робота творчої лабораторії інноваційних технологій

(згідно плану).

29.10 Голова Наталія ШВАРЦ
9. Робота за планом НМЦ ПТО. Протягом місяця Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
ВИХОВНА РОБОТА
1. Урочисті заходи з нагоди святкування Дня працівника освіти 01.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК
керівники гуртків
Юрій ДОРОШЕВ,
Галина САВЧЕНКО,
Володимир ГРЯЗНОВ

2. Оформлення  соціального паспорту  закладу освіти 01.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

3. Конкурс рефератів за темою: «Подвиги моєї родини» до Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана 01-08.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Викладачі української мови

4. Виховні години «Поважаймо літніх людей!» 04.10 Класні керівники, майстри в/н
5. Анкетування здобувачів освіти з метою виявлення шкідливих звичок 05.10 – 15.10 Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

6. Виховний захід «Цінуй та поважай!» До Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана (01.10) 07.10 Майстер в/н

Гюльнара БАБІЧ

7. Організація роботи психолого-педагогічного семінару для класних керівників  

до 08.10

 

Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

8. Виховні години «Зупинимо насилля разом» 11.10 Класні керівники

Майстри в/н

9. Засідання круглого столу за участі воїнів АТО/ООС «Мої батьки – герої!» до Дня захисника України 12.10 Викладач

Олександр АПАТЧЕНКО

10. Засідання волонтерів 13.10 Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК
11. Виготовлення та розповсюдження інформаційних матеріалів до Європейського дня протидії торгівлі людьми (18 жовтня) 16.10 – 19.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Учнівський Парламент

12. Виховні години «Ненароджені діти. Цінуймо життя!» 18.10 Класні керівники

Майстри в/н

13. Фотовиставка «Україна – більше за життя» 18.10 – 23.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

учнівський Парламент

14. Засідання учнівського парламенту 20.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

15. Засідання МК кл.керівників, майстрів в/н, бібліотекаря, вихователя 21.10 Голова МК класних керівників Юлія ІВАШКЕВИЧ
16. Виховні години «Зупинимо насилля разом» 25.10 Класні керівники

Майстри в/н

17. Тренінг «Справжній чоловік» 26.10 Викладач

Алла ВОЛКОВА

18. Тематичний вечір з історії України «Україна пам’ятає подвиг солдата» до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників 27.10 Майстер в/н

Юрій НОСОВ

19. Тематичний вечір з історії України «Україна пам’ятає подвиг солдата» до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників 28.10 Викладач історії

Борислав ЛЕВАНДОВСЬКИЙ

20. Засідання Ради з профілактики правопорушень 28.10 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

21. Відверта розмова «Серйозна розмова про здоров’я» 29.10 Майстер в/н

Сергій ОСИКА

22. Підготовка до І етапу конкурсу-огляду художньої самодіяльності серед здобувачів освіти За розкладом роботи гуртків Керівники гуртків художньої самодіяльності
СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА
1. Проведення профілактичних бесід

«За здоровий спосіб життя».

2 тиждень місяця Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Керівник фізвиховання

Анатолій КАСАЛАП

2. Виховний спортивно-масовий

захід-змагання «Козацька наснага» серед юнаків закладу.

3 тиждень місяця Керівник фізвиховання

Анатолій КАСАЛАП

РОБОТА БІБЛІОТЕКИ
1. Тематична виставка і огляд літератури в бібліотеці до Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана (1 жовтня) 01.10 – 08.10 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

2. Тематична виставка в бібліотеці до Дня захисника України 11.10 – 13.10 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

3. Оформлення та оновлення куточку бойової слави до 12.10

надалі за потребою

Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК,

Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

Інформаційний сектор учнівського Парламенту

РОБОТА В ГУРТОЖИТКАХ
1. Чергування в гуртожитку адміністрації, викладачів, майстрів в/н за графіком заст. дир. з НВихР Катерина ТОРЯНИК,

практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО, викладачі,

майстри в/н

2. Дотримання плану роботи гуртожитку Протягом місяця вихователі гуртожитків

Зоя ПАСТУХ

Олена ШЕГЕРА

3. Проведення загальних зборів гуртожитку 29.10 заст. дир. з НВихР Катерина ТОРЯНИК, вихователі гуртожитків

Зоя ПАСТУХ

Олена ШЕГЕРА

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. Підготувати всі форми звітності за серпень 2021 року для казначейства.

Форма 7.

Робота в Програмі Є-звітність

Департаменту науки і освіти ХОДА.

До 06.10

Заявка на фінансування

щовівторка, щосереди інформація по комуналці,

01 і 13 числа інформація щодо фінансування з двох джерел

 

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

 

2. Робота з Порталом Е-data. Контроль реєстрації форм звітності Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

3. Контроль з проведення електронних торгів. У міру проведення закупівель Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

4. Звірка з постачальниками: Тепломережа, Обленерго, Водоканал і т.д. На 1 число місяця Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

5. звірка з постачальниками:

Хлібзавод, постачальники продуктів харчування.

На 1 число місяця Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

6. Здача звіту в соцзахист по нарахуванню субсидій і пільг мешканцям гуртожитку.

Звіт за статистикою.

До 04.10 Бухгалтер

Валентина ЧУПРИНА

7. Оформлення меморіальних ордерів

№ 5.

До 04.10 Бухгалтери Світала ПІОТРОВСЬКА, Ірина СЕРДЮК
8. Оформлення меморіальних ордерів №9,10,13. До 04.10 Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

9. Оформлення меморіальних ордерів №2,2 / 1,; 3,3 / 1,3 / 2,; 4,4 / 1,4, / 2,; 6,18. До 04.10 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

10. Оформлення меморіальних ордерів

№ 7, 12, 17.

До 04.10 Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

11. Робота з головною книгою. 11.10 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

12. Баланси, касові і фактичні витрати за напрямами використання. До 11.10 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

13. Рознесення по аналітичних рахунках в головну книгу. До 11.10 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК

14. Нарахування та рознесення платежів по квартплаті мешканців гуртожитків, перенесення залишків До 11.10 Бухгалтер

Валентина ЧУПРИНА

15. Підготувати цифри по заробітній платі для казначейства (звірити ліміт) До 13.10

25.10

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
16. Своєчасне нарахування авансу і заробітної плати відповідно до штатного розкладу та тарифікації, поданих табелів 13.10

25.10

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
17. Підготовка наказів і розпоряджень на виплату грошових коштів. По мірі надходження Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

18. Читання нормативної документації, нові зміни довести до бухгалтерів. В наявності вільного часу Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

19. Періодичні перевірки, звірки з матеріально відповідальними особами.

Виписка вимог на товар зі складу.

1 раз на місяць

Вівторок/

четвер

Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

20. Оформлення актів на передачу та списання ТМЦ. По мірі надходження Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

21. Видача довідок на субсидію мешканцям гуртожитків.

Оформлення меморіальних ордерів №14.

 

У міру заяв Бухгалтер

Валентина ЧУПРИНА

22. Робота з оборотними відомостями по веденню обліку товарно-матеріальних цінностей. Після 20.10 Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

23. Нарахування стипендії, робота зі списками, поданими навчальною частиною До 25.10 Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

24. Підготувати цифри по стипендії для казначейства (звірити ліміт) До 25.10 Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

25. Робота з програмою «Медок» -щомісячна форма персоніфікації С 27.10 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
26. Виписка довідок здобувачам освіти і працівникам По мірі надходження заяв Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

27. Робота з програмою «Казна».

Взяття юридичних фінансових зобов’язань за договорами з оплати платежів

Щодня, у міру надходження вказівок від гл. бухгалтера Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

28. Ведення обліку витрачання ПММ У міру потреби Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

ОХОРОНА ПРАЦІ
1. Організація і контроль за проведенням необхідних планових та позапланових заходів з охорони праці у кожному структурному підрозділі Протягом місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
2. Перегляд(розробка) інструкцій з ОП, БЖД По факту Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
3. Проведення вступного інструктажу По факту Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
4. Вивчення нових нормативних документів з ОП та БЖД Протягом місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
5. Створення умов для підготовки центру до нового навчального року (стан кабінетів, лабораторій, майстерень-наявність актів).

Організація та проведення ремонту приміщень центру та гуртожитку. Дотримання ДСН і П, правил пожежної без-пеки та електробезпеки.

Протягом місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
6. Контроль за дотриманням санітарно – гігієнічних вимог у приміщеннях центру та гуртожитку Протягом навчального місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
7. Контроль заходів мінімізації впливу шкідливих факторів в центрі Постійно Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
8. Виконання заходів карантину COVID-19 Протягом місяця Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
9. Підготовка звітів до ДНО ХОДА № 1 – 15 та УСЗН № 1-3 за ІІІ квартал До 05.10 Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
10. Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів. Постійно Інженер з охорони праці Олександр ЧУДІК
ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. Складання планів поточних ремонтів на 2022  рік. До 20.10 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
2. Провести обстеження будівель та споруд закладу та скласти відповідні акти. До 20.10 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
3. Списання матеріальних цінностей після інвентаризації. 20.10 – 22.10 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
4. Складання актів на списання матеріалів. 24.10, 25.10 Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
5. Ремонт навчального класу на полігоні Протягом місяця Завідувач господарством Сергій СЕРДЮК
РОБОТА ПРОФСПІЛКОВОГО КОМІТЕТУ
1.  Засідання профспілкового комітету. 05.10

20.10

Голова первинної профспілкової організації

Віктор НОВИЦЬКИЙ

Примітка:

Відповідно до епідеміологічної ситуації заходи організовуються та проводяться очно, або дистанційно в он-лайн та оф-лайн режимах.

Заступник директора з НВР                                                                             Андрій ЖУРНЯЄВ