ПЛАН роботи  ІПП Чугуївського професійного ліцею на січень-лютий 2021 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Чугуївського

професійного ліцею

 _____________  Вікторія Грушка

ПЛАН

роботи  ІПП Чугуївського професійного ліцею

на січень-лютий 2021 року

 

№ з/п Заходи Дата Відповідальний
Організаційна робота
1.        Нарада при директорові. Щопонеділка Адміністрація
2.        Звіт про відвідування занять здобувачами освіти. Щовівторка Заступник директора

з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ

Навчально-виробнича робота
1.        Подання державної статистичної звітності за формами: №3, № 4, № 5; № 9 (профтех) 04.01 – 06.01

за графіком ДНіО ХОДА

Заступник директора

з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ

2.        Засідання методичних комісій:
– машинобудівельних професій; 04.01

02.02

Викладач Наталія ШВАРЦ
– громадського харчування; 05.01

01.02

Викладач Вікторія АККЕРМАН
– сфера побутового обслуговування населення, професії «Оператор комп’ютерного набору; офісний службовець (бухгалтерія)»; 11.01

03.02

Майстер в/н

Наталія МАЙОРОВА

– військово-патріотичної та фізично-оздоровчої підготовки; 12.01

04.02

Викладач

Анатолій КОЗУБЕНКО

– класних керівників та майстрів в/н 13.01

05.02

Майстер в/н

Юлія ІВАШКЕВИЧ

– професій сільськогосподарського і будівельного виробництва; 14.01

08.02

Викладач

Андрій КОВАЛЕНКО

– природничо-математичної підготовки; 18.01

09.02

Викладач

Олександр АПАТЧЕНКО

– суспільно-гуманітарної підготовки; 19.01

10.02

Викладач

Наталія ЯГОДІНА

3.        Реєстрація на пробне ЗНО-2021 04.01 – 22.01 Заступник директора з НВР Наталія ВОЛКОВА
4.        Педагогічна рада. Порядок денний:

–       Підсумки навчально-виробничої  та виховної роботи ліцею за 1 семестр 2020/2021 н. р.;

–       Затвердження завдань для ДПА, підготовка до реєстрації на ЗНО, затвердження списків учнів, які отримують диплом з відзнакою.

–       Використання інтерактивних методів, як шлях формування креативної особистості на уроках української мови та літератури.

 

 

05.01

Адміністрація

Заступник директора з НВР

Андрій ЖУРНЯЄВ

Заступник директора з НМР

Наталія ВОЛКОВА

Голова МК суспільно-гуманітарної підготовки, викладач української мови та літератури

Наталія ЯГОДІНА

5.        Проведення державної кваліфікаційної атестації в групах:

– КК-1;

– Ш-4;

– СТ-5

 

15.01

12.02

15.02

Члени державної кваліфікаційної комісії
6.        Засідання стипендіальної комісії 18.01

15.02

Члени комісії
7.        Педагогічні читання 25.01 Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
8.        Тиждень будівельних професій 27.01 – 01.02 Голова МК

Микола АНІСКІН

9.        Проведення поетапних атестацій в групах:

– ЕЗР-25;

– ПМ-2.

08.02

21.02

Члени кваліфікаційних комісій
10.    ІМН. Порядок денний:

– Підсумки роботи методичних комісій за 1 семестр;

– Про проведення загальноліцейних та підготовку до обласних конкурсів фахової майстерності;

– Про організацію самоврядування в ліцеї

14.02  

Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА

Голови МК

Заступник директора з НВР

Андрій ЖУРНЯЄВ

Заступник директора

з НВихР Катерина ТОРЯНИК

11.    Участь в  обласному етапі учнівських олімпіад:

–        математика

–        українська мова та література

–        хімія

–        інформатика

–        іноземна мова (англійська)

–        фізика

–        історія

–     біологія

 

16.02

09.02

16.02

23.02

16.02

09.02

09.02

23.02

Заступник директора з НВР Наталія ВОЛКОВА

Олександр АПАТЧЕНКО

Наталія ЯГОДІНА

Алла ВОЛКОВА

Олександр МАМІН

Яна ЧЕЛОМБІТЬКО

Катерина ІВАШКЕВИЧ

Борислав ЛЕВАНДОВСЬКИЙ

Катерина ІВАШКЕВИЧ

12.    Відкритий виховний захід з професії «Кухар. Кондитер» 16.02 Голова МК

Вікторія АККЕРМАН

Майстри в/н

13.    Робота творчої лабораторії інноваційних технологій

(згідно плану)

18.02 Голова

Наталія ШВАРЦ

14.    Робота школи ППД 25.02 Голова викладач-методист Ольга БЄДУХОВА

Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА

15.    Робота за планом НМЦ ПТО Протягом місяця Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
Виховна робота
1.        Організація змістовного дозвілля під час канікул 01.01-10.01

за окремим планом

Адміністрація

Класні керівники

Майстри в/н

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

2.        Виховні години циклів: Про зовнішність, мову та духов­ну культуру, Дотримання дисципліни та порядку і ліцеї, Рівність прав людини 11.01

01.02

Класні керівники

Майстри в/н

3.        Діагностика професійного вигоряння. 11.01-15.01 Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

4.        Виховні години циклу: протидія торгівлі людьми 11.01

01.02

Класні керівники

Майстри в/н

5.        Засідання учнівського парламенту 13.01

17.02

Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

6.        On-line виховний захід «Будуємо своє майбутнє сьогодні» 14.01 Майстер в/н

Сергій ОСИКА

7.        Засідання волонтерів 15.01

18.02

Заступник директора

з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

8.        Засідання МК кл.керівників, майстрів в/н, бібліотекаря, вихователя 18.01

22.02

 

Голова МК класних керівників

Юлія ІВАШКЕВИЧ

9.        On-line виховні години до «Дня Соборності України» 18.01 Класні керівники

Майстри в/н

10.    On-line тиждень профілактики алкоголізму 18.01-22.01

за окремим графіком

Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Медпрацівники

Надія ЛЄСКОВА,

Зоя СМИРНОВА

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

11.    Відверта розмова On-line  «Навчимось поважати один одного 19.01 Майстер в/н

Шахрат ЮСІФОВ

12.    On-line тематичний вечір «Люби, шануй, оберігай свій край, що зветься Україна» до Дня Соборності України (22.01) 22.01 Викладач

Богдан СОЛОХА

13.    Виховні години до «Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту» 25.01 Класні керівники

Майстри в/н

14.    Виховні години до «Дня пам’яті Героїв Крут» 25.01 Класні керівники

Майстри в/н

15.    Виховний захід «Безсмертна сила людського духу» до Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту 26.01 Майстер в/н

Оксана АПАТЧЕНКО

16.    Тренінг з діагностики та попередження професійного вигоряння педагогічних працівників

 

27.01 Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

17.    Засідання Штабу з профілактики правопорушень 29.01

26.02

Заступник директора

з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

18.    ІІ етап конкурсу-огляду художньої самодіяльності 04.02 Заступник директора

з НВихР

Катерина ТОРЯНИК Керівники гуртків

19.    Інформаційний виховний захід «Безпечний Інтернет» 05.02 Викладач

Олександр МАМІН

20.    Привітання учнів ліцею з Днем всіх закоханих 12.02 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК Керівники гуртків

21.    Виховні години до «вшанування учасників бойових дій на території інших держав» 15.02 Класні керівники

Майстри в/н

22.    Виховний захід  «Афганістан болить в моїй душі» до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав.

Зустріч з учасниками бойових дій в Афганістані (15.02)

15.02 Майстер в/н

Віктор НОВИЦЬКИЙ

23.    Виставка в бібліотеці ліцею до «Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав» 15.02-16.02 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

24.    Покладання квітів до пам’ятника воїнам загиблим в Афганістані 15.02 Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Класні керівники

Майстри в/н

25.    Урок мужності «Мамо, пробач, і мене не чекай…» 19.02 Викладач

Раїса ЛАНДИШЕВСЬКА

26.    Літературний вечір-реквієм до Дня пам’яті Героїв Небесної

Сотні «Герої для нас як  приклад!»

19.02 Вихователь

Зоя ПАСТУХ

Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

27.    Виховні години до «Дня Героїв Небесної Сотні» 22.02 Класні керівники

Майстри в/н

28.    Діагностика схильності учнівської молоді до шкідливих звичок 22-26.02 Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

Класні керівники

Майстри в/н

29.    Тиждень профілактики наркоманії 22.02-26.02

за окремим графіком

Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Медпрацівники

Надія ЛЄСКОВА,

Зоя СМИРНОВА

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

30.    Виховні години: «Що таке токсикоманія?»

 

22.02 Класні керівники

Майстри в/н

31.    Робота гуртків художньої самодіяльності За графіком Керівники гуртків художньої самодіяльності
Спортивно-масова робота
1.        В соціальній групі Facebook та на сайті навчального закладу розміщення комплексів ЗРВ on-line для щоденного підтримання свого здоров’я в тонусі.

 

Протягом місяця Керівник фізвиховання Анатолій КАСАЛАП
2.        Проведення внутрішньоліцейних етапів змагань, масових заходів Відповідно до плану Керівник фізвиховання Анатолій КАСАЛАП
Робота бібліотеки
1.        On-line літературна виставка в бібліотеці ліцею до «Дня Соборності України» 18.01-22.01 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

2.        Тематичний вечір On-line

до Дня Соборності

«Нехай нерозмежованою залишиться навіки!»

21.01 Вихователь

Зоя ПАСТУХ

Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

3.        Літературна виставка в бібліотеці ліцею до «Дня пам’яті Героїв Крут» 27.01-29.01 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

4.        Літературна виставка в бібліотеці ліцею до «Дня Героїв Небесної Сотні» 17.02-22.02 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

Робота в гуртожитку
1.        Чергування в гуртожитках адміністрації, викладачів, майстрів в/н. За графіком Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Заступник директора з ВихР

Юлія ВІКУЛОВА

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

Класні керівники

Майстри в/н

2.        Дотримання плану роботи гуртожитків. Протягом місяця Вихователі гуртожитків

Зоя ПАСТУХ

Олена ШЕГЕРА

3.        Проведення зборів у гуртожитках (формат зборів обирається відповідно до епідеміологічної ситуації)

(корпус А,Б)

28.01

25.02

Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Вихователі гуртожитків

Зоя ПАСТУХ

Олена ШЕГЕРА

4.        Проведення організаційних та масових заходів у гуртожитку За окремим планом Вихователі

Зоя Пастух

Олена ШЕГЕРА

 

Фінансова діяльність
1.        Підготовка документів для акту прийому-передачі двох ліцеїв. Перевірки податкової, пенсійного фонду, фонду соціального страхування, фонду по безробіттю, акти звірок з постачальниками, робота з казначейством Терміни по виїзду представників служб Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

 

2.        Підготувати всі форми звітності за серпень 2020 року для казначейства.

Форма 7.

Робота в Програмі Є-звітність

Департаменту науки і освіти ХОДА

До 08.01

До 05.02

Заявка на фінансування

щовівторка, щосереди інформація по комуналці,

01 і 13 числа інформація щодо фінансування з двох джерел

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

 

3.        Робота з Порталом Е-data Контроль реєстрації форм звітності Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

Бухгалтер Ольга КОНОНЕВИЧ

4.        Контроль з проведення електронних торгів У міру проведення закупівель

 

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

5.        Звірка з постачальниками: Тепломережа, Обленерго, Водоканал і т.д. На 1 число місяця Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

6.        Звірка з постачальниками:

Хлібзавод, постачальниками продуктів харчування

На 1 число місяця Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

7.        Здача звіту в соцзахист по нарахуванню субсидій і пільг мешканцям гуртожитку. Звіт за статистикою До 04.01.

До 03.02

Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

8.        Оформлення меморіальних ордерів № 5 До 04.01.

До 03.02

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
9.        Оформлення меморіальних ордерів №9,10,13 До 04.01.

До 03.02

Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

10.    Оформлення меморіальних ордерів №2,2 / 1,; 3,3 / 1,3 / 2,; 4,4 / 1,4, / 2,; 6,18 До 04.01.

До 03.02

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

11.    Оформлення меморіальних ордерів № 7, 12, 17 До 04.01.

До 03.02

Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

12.    Робота з головною книгою 06.01

04.02

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

13.    Баланси, касові і фактичні витрати за напрямами використання До 04.01.

До 03.02

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

14.    Рознесення по аналітичних рахунках в головну книгу До 04.01.

До 03.02

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ

Ірина СЕРДЮК

15.    Нарахування та рознесення платежів по квартплаті мешканців гуртожитку, перенесення залишків на 04.2020

 

До 04.01.

До 03.02

Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

16.    Підготувати цифри по з-ті для казначейства (звірити ліміт) До 11.01

До 26.01

 

До 12.01

До 26.02

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
17.    Своєчасне нарахування авансу і заробітної плати, відповідно до штатного розкладу та тарифікації, поданих табелів 11.01; 26.01

11.02; 26.02

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
18.    Підготовка наказів і розпоряджень на виплату грошових коштів По мірі надходження Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

19.    Читання нормативної документації, нові зміни, довести до бухгалтерів В наявності вільного часу Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

20.    Періодичні перевірки, звірки з матеріально-ответственнмі особами

Виписка вимог на товар зі складу

1 раз на місяць

Вівторок/

четвер

Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

21.    Оформлення актів на передачу та списання ТМЦ. По мірі надходження Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

22.    Видача довідок на субсидію мешканцям гуртожитку

Оформлення меморіальних ордерів №14

У міру заяв Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

23.    Робота з оборотними відомостями по веденню обліку товаро-матеріальних цінностей Після 20.01

Після 20.02

Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

24.     

Нарахування стипендії, робота зі списками, поданими навчальною частиною

До 22.01

До 22.02

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
25.    Підготувати цифри по стипендії для казначейства (звірити ліміт) До 24.01

До 24.02

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
26.    Робота з програмою «Медок» -щомісячна форма персоніфікації С 26.10  по 02.02 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
27.    Виписка довідок учням і співробітникам По мірі надходження заяв Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ
28.    Робота з програмою «Казна».

Взяття юридичних фінансових зобов’язань за договорами з оплати платежів

Щодня, у міру надходження вказівок від головного бухгалтера Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ
29.    Ведення обліку витрачання ПММ У міру потреби Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

Господарська діяльність
1.        Ремонт  пожежного гідранту біля гуртожитку до 15.01 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

2.        Оформлення  договорів на 2020рік                            КП «Чугуїввода»,  КП «Чугуївтепло»,                       АТ «Харківобленерго»,  «Чугуївський комунальний комплекс»

 

До 18.01 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

3.        Розробити план спрямованих на зменшення витрат енергоресурсів на 2021рік.

 

до 25.01 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

4.        Складання актів на списання матеріалів. 25-27.01

24-25.02

Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

5.        Складання  звітів по електроенергії . 29.01

26.02

Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

6.        Списання матеріальних цінностей після інвентаризації протягом січня-лютого Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

Робота профспілкового комітету
1.         Засідання профспілки. Порядок денний:

– Про затвердження плану роботи на 2021 рік;

– Про затвердження кошторису на 2021 рік.

04.01 Голова профспілкової організації Новицький В.М.

 *Примітка: за необхідності заходи організовуються та проводяться дистанційно, в онлайн та офлайн режимах.

   Заступник директора з НВР                                                                  Андрій ЖУРНЯЄВ