ПЛАН роботи  ІПП Чугуївського професійного ліцею на березень 2021 року

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Чугуївського

професійного ліцею

_____________  Вікторія Грушка

 

ПЛАН роботи  ІПП Чугуївського професійного ліцею

на березень 2021 року

№ з/п Заходи Дата Відповідальний
ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА
1. Нарада при директорі Щопонеділка Адміністрація
2. Звіт про відвідування занять здобувачами освіти Щовівторка Заступник директора

з НВР Андрій ЖУРНЯЄВ

НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧА РОБОТА
1. Поетапні атестації в групах:

– ТРМ-37;

– ТРС-28;

– КК-1

 

01.03

22.03

26.03

Члени кваліфікаційної комісії
2. Засідання методичних комісій:
– машинобудівельних професій; 01.03 Викладач Наталія ШВАРЦ
– громадського харчування; 02.03 Викладач

Вікторія АККЕРМАН

– сфера побутового обслуговування населення, професії «Оператор комп’ютерного набору; офісний службовець (бухгалтерія)»; 04.03 Майстер в/н

Наталія МАЙОРОВА

– професій сільськогосподарського і будівельного виробництва; 05.03 Викладач

Андрій КОВАЛЕНКО

– природничо-математичної підготовки; 05.03 Викладач

Олександр АПАТЧЕНКО

– суспільно-гуманітарної підготовки; 09.03 Викладач

Наталія ЯГОДІНА

– військово-патріотичної та фізично-оздоровчої підготовки; 10.03 Викладач

Анатолій КОЗУБЕНКО

– класних керівників та майстрів в/н 11.03 Майстер в/н

Юлія ІВАШКЕВИЧ

3. Тиждень суспільно-гуманітарного циклу 09.03 – 13.03 Голова МК

Наталія ЯГОДІНА

4. Оформлення документації щодо атестації педпрацівників До 15.03 Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
5. Засідання стипендіальної комісії 15.03 Члени комісії
6. Засідання атестаційної комісії педпрацівників ліцею 18.03 Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
7. Робота школи молодого спеціаліста 25.03 Голова Ольга БЄДУХОВА

Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА

8. Робота творчої лабораторії інноваційних технологій 26.03 Голова Наталія ШВАРЦ
9. Робота школи ППД 25.02 Голова викладач-методист Ольга БЄДУХОВА

Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА

10. Робота за планом НМЦ ПТО Протягом місяця Заступник директора з НМР Наталія ВОЛКОВА
ВИХОВНА РОБОТА
1. Виховні години

«На струнах Кобзаревої душі»

01.03 Класні керівники, майстри в/н
2. Конкурс стіннівок до «Міжнародного Жіночого Дня» 01.03 – 05.03 Інформаційний сектор учнівського Парламенту
3. Виховний захід «Краса врятує світ!» 04.03 Майстер в/н

Марія БЕДЕЙ

4. Святкові заходи  до Міжнародного Жіночого Дня  8 березня 05.03 Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Керівники гуртків

5. Виховні години циклів:

– «Здоров`я – головний життєвий скарб»;

– «Домашнє насилля. Як розпізнати та попередити?»;

– «Алкоголь – причина проблем»

 

11.03

15.03

29.03

Класні керівники

Майстри в/н

6. Підготовка відео звіту ІІ етапу конкурсу-огляду художньої самодіяльності До 12.03 Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Керівники гуртків

7. Виховні години до «Дня українського добровольця» 15.03 Класні керівники

Майстри в/н

8. Виховний захід «Алкоголь та молодь» 16.03 Майстер в/н

Микола ЯРМОЛЮК

9. Засідання волонтерів 18.03 Заступник директора

з НВихР Катерина ТОРЯНИК

10. Виховні години до «Дня Національної гвардії України» 22.03 класні керівники

майстри в/н

11. Виховна захід «Сонячні діти серед нас» до міжнародного дня людини з синдромом Дауна 22.03 Майстер в/н

Людмила ЛАЗАРЕНКО

12. Виховні години циклу: «Поезія для кожного» До всесвітнього дня поезії 22.03 Класні керівники

Майстри в/н

13. Засідання МК класних керівників, майстрів в/н, бібліотекаря, вихователя 23.03 Голова МК класних керівників Юлія ІВАШКЕВИЧ
14. Обмін досвідом   індивідуальної роботи зі здобувачами освіти 23.03 Майстр в/н

Оксана АПАТЧЕНКО

15. Засідання учнівського парламенту 24.03 Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК
16. Лекція-бесіда «Туберкульоз. Все, що треба про нього знати!»

 

25.03 Медпрацівник

Надія ЛЄСКОВА

17. Батьківські збори в групах За графіком Класні керівники

Майстри в/н

18. Урок мужності «Національна  гвардія на захисті України» 26.03 Викладач Захисту Вітчизни

Анатолій КОЗУБЕНКО

19. Засідання Штабу з профілактики правопорушень 30.03 Заступник директора

з НВихР Катерина ТОРЯНИК

РОБОТА ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА
1. Організація роботи пункту довіри «Діти про наболіле» Протягом місяця Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

2. Діагностування та оцінка нервово-психічної стійкості «Прогноз» Протягом місяця Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

3. Корекційно-розвивальна програма «Попередження та корекція агресивної поведінки учнів підліткового віку» О.В.Паталаха Протягом місяця Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

4. Вивчення соціального оточення учнів, умов прожи­вання в гуртожитку, мікроклімату в сім’ях  

Протягом місяця

Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

Класні керівники

Майстри в/н

5. Ведення педагогічного патронажу за дітьми-сиротами та дітьми, які залишились без піклування батьків Протягом місяця Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

Класні керівники

Майстри в/н

6. Ведення превентивної роботи із здобувачами освіти схильними до девіантної поведінки, скоєння правопорушень Протягом місяця Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

Класні керівники

Майстри в/н

7. Вивчення соціального оточення учнів, умов прожи­вання в гуртожитку, мікроклімату в сім’ях Протягом місяця Класні керівники

Майстри в/н

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

8. Виявлення і допомога сім’ям, що опинилися в складних обставинах Протягом місяця Класні керівники

Майстри в/н

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

9. Організація педагогічного патронажу за дітьми-сиротами та дітьми, які залишились без піклування батьків Протягом місяця Класні керівники

Майстри в/н

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

10. Індивідуальна робота з учнями, схильними до право­порушень Протягом місяця Класні керівники

Майстри в/н

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

11. Робота батьківського всеобучу

(сайт ліцею, соціальні мережі)

Протягом місяця Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

12. Консультації батькам щодо положень Сімейного кодексу України («Права і обов’язки батьків та дітей»). Протягом місяця Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА
1. «Нумо, дівчата!» 17.03 Керівник фізвиховання Анатолій КАСАЛАП
2. Змагання з армреслінгу 4 тиждень місяця Керівник фізвиховання Анатолій КАСАЛАП
3. Проведення профілактичних бесід «За здоровий спосіб життя» Протягом місяця Медпрацівники Надія ЛЄСКОВА,Зоя СМІРНОВА
РОБОТА БІБЛІОТЕКИ
1. Літературна виставка в бібліотеці ліцею до «До Дня народження

Т.Г. Шевченка»

01.03 – 31.03 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

2. Літературно-музична

Композиція «Кохання в

житті Т.Шевченка»

10.03 Вихователь гуртожитку

Зоя ПАСТУХ

Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

3. Конкурс на кращого читця поезії Т.Г. Шевченка 12.03 Завідувач бібліотекою

Надія ЩЕГОЛЯЄВА

РОБОТА В ГУРТОЖИТКУ
1. Чергування в гуртожитках адміністрації, викладачів, майстрів в/н За графіком Заступник директора з НВихР

Катерина ТОРЯНИК

Практичний психолог

Ірина ШЕВЧЕНКО

Класні керівники

Майстри в/н

2. Дотримання плану роботи гуртожитків Протягом місяця Вихователі гуртожитків

Зоя ПАСТУХ

Олена ШЕГЕРА

3. Проведення зборів у гуртожитках (формат зборів обирається відповідно до епідеміологічної ситуації)

(корпус А,Б)

31.03 Заступник директора з НВихР Катерина ТОРЯНИК

Вихователі гуртожитків

Зоя ПАСТУХ

Олена ШЕГЕРА

4. Проведення організаційних та масових заходів у гуртожитку За окремим планом Вихователі

Зоя Пастух

Олена ШЕГЕРА

ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. Підготовка документів для акту прийому-передачі двох ліцеїв. Перевірки податкової, пенсійного фонду, фонду соціального страхування, фонду по безробіттю, акти звірок з постачальниками, робота з казначейством

 

Терміни по виїзду представників служб Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

2. Підготувати всі форми звітності

для казначейства.

Форма 7.

Робота в Програмі Є-звітність

Департаменту науки і освіти ХОДА

До 05.03

 

Заявка на фінансування

щовівторка, щосереди інформація по комуналці,

01 і 13 числа інформація щодо фінансування з двох джерел

Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

 

3. Робота з Порталом Е-data Контроль реєстрації форм звітності Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

Бухгалтер Ольга КОНОНЕВИЧ

4. Контроль з проведення електронних торгів У міру проведення закупівель Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

5. Звірка з постачальниками: Тепломережа, Обленерго, Водоканал тощо На 1 число місяця Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

6. Звірка з постачальниками:

Хлібзавод, постачальниками продуктів харчування

На 1 число місяця Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

7. Здача звіту в соцзахист по нарахуванню субсидій і пільг мешканцям гуртожитку.

Звіт за статистикою

До 03.03 Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

8. Оформлення меморіальних ордерів

№ 5

До 03.03 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
9. Оформлення меморіальних ордерів №9,10,13 До 04.03 Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

10. Оформлення меморіальних ордерів №2,2 / 1,; 3,3 / 1,3 / 2,; 4,4 / 1,4, / 2,; 6,18 До 04.03 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

11. Оформлення меморіальних ордерів

№ 7, 12, 17

До 05.03 Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

12. Робота з головною книгою 10.03 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

13. Баланси, касові і фактичні витрати за напрямами використання До 10.03 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

14. Рознесення по аналітичних рахунках в головну книгу До 10.03 Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ

Ірина СЕРДЮК

15. Нарахування та рознесення платежів по квартплаті мешканців гуртожитку, перенесення залишків на наступний місяць

 

До 10.03 Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

16. Підготувати цифри по з-ті для казначейства (звірити ліміт) До 11.03

26.03

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
17. Своєчасне нарахування авансу і заробітної плати, відповідно до штатного розкладу та тарифікації, поданих табелів 15.03

29.03

Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
18. Підготовка наказів і розпоряджень на виплату грошових коштів За потребою Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

19. Читання нормативної документації, нові зміни, довести до бухгалтерів В наявності вільного часу Головний бухгалтер

Зоя КНАТЬКО

20. Періодичні перевірки, звірки з матеріально-ответственнмі особами

Виписка вимог на товар зі складу

1 раз на місяць

Вівторок/

четвер

Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

21. Оформлення актів на передачу та списання ТМЦ За потребою Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

22. Видача довідок на субсидію мешканцям гуртожитку

Оформлення меморіальних ордерів №14

За потребою Бухгалтер

Світлана ПІОТРОВСЬКА

23. Робота з оборотними відомостями по веденню обліку товаро-матеріальних цінностей Після 19.03 Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

24.  

Нарахування стипендії, робота зі списками, поданими навчальною частиною

До 23.03 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
25. Підготувати цифри по стипендії для казначейства (звірити ліміт) До 26.03 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
26. Робота з програмою «Медок» -щомісячна форма персоніфікації С 26.03 по 02.04 Бухгалтер Ірина СЕРДЮК
27. Виписка довідок здобувачам освіти і співробітникам За потребою Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ
28. Робота з програмою «Казна».

Взяття юридичних фінансових зобов’язань за договорами з оплати платежів

Щодня, на вимогу головного бухгалтера Бухгалтери Ольга КОНОНЕВИЧ
29. Ведення обліку витрачання ПММ За потребою Бухгалтер

Валентина МАРЕНИЧ

ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ
1. Ремонт столярного цеху

(заміна електропроводки, встановлення розеток, вимикачів, світильників)

Протягом місяця Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

2. Укладання плитки в столярному цеху Протягом місяця Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

3.  Укладання договорів на то вогнегасників До 16.03 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

4. Списання матеріальних цінностей після інвентаризації 16.03 – 19.03 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

5. Складання актів на списання матеріалів 25.03 – 26.03 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

6.
7. Складання звітів по електроенергії 31.03 Завідувач господарством

Сергій СЕРДЮК

ОХОРОНА ПРАЦІ
1. Організація і контроль за проведенням необхідних планових та позапланових заходів з охорони праці у кожному структурному підрозділі Протягом місяця Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

2. Перегляд(розробка) інструкцій з ОП, БЖД По факту Відповідальні особи
3. Проведення вступного інструктажу По факту Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

4. Вивчення нових нормативних документів з ОП та БЖД Протягом місяця Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

класні керівники, майстри в/н

5. Контроль за дотриманням санітарно – гігієнічних вимог у приміщеннях ліцею та гуртожитку Протягом  місяця Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК, відповідальні особи

6. Контроль заходів мінімізації впливу шкідливих факторів в ліцеї Постійно Відповідальні,

Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

7. Виконання заходів карантину COVID2019 Протягом місяця Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК, керівники структурних підрозділів

8. Допомога класним керівникам та майстрам в/н по роботі з учнями  щодо запобігання нещасним випадкам. Протягом місяця Майстри в/н, класні керівники, Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

9. Контроль за приведенням території ліцею у відповідність вимогам ДСНіП Протягом місяця Зав господарством,

Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

10. Контроль за веденням журналів реєстрації інструктажів. Постійно Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК, класні керівники, майстри в/н, керівники структурних підрозділів

11. Підготувати звіт до Департаменту науки і освіти, та ДУСЗН 3 декада лютого Інженер з охорони праці

Олександр ЧУДІК

РОБОТА ПРОФСПІЛКОВОГО КОМІТЕТУ
1.  Засідання профспілки. 01.03 Голова профспілкової організації  Віктор НОВИЦЬКИЙ

*Примітка: за необхідності заходи організовуються та проводяться дистанційно, в онлайн та офлайн режимах.

Заступник директора з НВР                                                                            Андрій ЖУРНЯЄВ