Зарубіжна література – Викладач Бєдухова О.В. ІІ півряччя 2020-2021 н.р.

  • Викладач зарубіжної літератури Ольга Василівна Бєдухова.
  • За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап 0965913583
  • Електронна пошта: bedukhova.o@gmail.com

ПІДРУЧНИКИ:
https://4book.org/uchebniki-ukraina/10-klass/zarubizhna-literatura-10-klas-isaieva-2018 https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html
Домашні завдання виконуємо у робочих зошитах та надсилаємо фото на електронну адресу: bedukhova.o@gmail.com або у вайбер и ватсап 0965913583, з поміткою № групи, ПІБ. Можна приносити в ліцей в день виробничого навчання і залишати у майстра виробничого навчання.

Дата Урок Група Тема уроку Матеріал уроку

Перевірка знань

12/01-

12/01

19 -20 ЕГЗ-13 Роман ХІХ ст. Ф.М. Достоєвсь кий. Роман “Злочин і кара”.

Система персонажів.Біблейні мотиви

Підручник с.142-150.

Текст роману  текст

фільм

1.Підготуйте письмову відповідь на запитання 7, 8,18 (підручник с.146-147).

3.Напишіть твір-роздум за темою

“У чому злочин і кара Родіона Раскольникова?

13/01 21 ЕГЗ-13 Контрольний твір-роздум за романом Ф.М.Достоєвського «Злочин і кара» Підручник с.142-150.

Текст роману  текст

фільм

Напишіть твір-роздум за темою

“У чому злочин і кара Родіона Раскольникова?

13/01-

13/01

22-23 ЕГЗ-13 Роман ХІХ ст. Оскар Вайльд “ПортретДоріана Грея”.

РМ. Дискусія за романом Оскара Вайльда. “ПортретДоріана Грея” слід вважати моральною чи аморальною книгою?”

Підручник с.151-154.

Текст роману  текст

фільм

1.Створіть презентацію за темою “Життєвий і творчий шлях Оскара Вайльда”

2.Підготуйте письмову відповідь на запитання 13, 16,17 (підручник с.158-159).

3.Усно виконайте завдання 8 (підручник с.163).

13/01 24 ЕГЗ-13 Позакласне читання. Антон Чехов. Оповідання “Дама з собачкою” Відео А.П. Чехов. Биография

Дама з собачкою — Антон Чехов, читати 

  1. 1.Перегляньте фільм “Дама з собачкою”:Дама с собачкой (1960)
  2. 2.Підготуйте письмову відповідь на запитання “Як я уявляю подальше життя героїв оповідання?”
  3. 3.Письмову роботу надішліть  або здайте викладачеві.
14/01 15 КК-21 Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці Текст:

контрольна робота

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.
14/01 16 КК-21 Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.

Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”

Підручник с.207-216

Текст : Синій птах (скорочено) 

  1. 1.Прочитайте драму-феєрію “Синій птах”.
  2. 2.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням).
  3. 3.Виконайте завдання 10 на с.216 за підручником
14/01 19 ОБ-26 Роман Джорджа Орвелла

“1984”. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця

Підручник с.113-116.

Текст роману:

Довідка

  1. 1.Прочитайте роман “1984”.
  2. 2.Виконайте 6 та 7 (підручник с.116).
  3. 3.Твір-есе надішліть або здайте викладачеві.
14/01 20 ОБ-26 Німеччина. Бертольт Брехт. “Епічний театр” Б.Б. Драма “Матінка Кураж та її діти” Підручник с.117-129.

Текст драми текст

  1. 1.Прочитайте драму “Матінка Кураж та її діти”
  2. 2.Виконайте завдання 14 (підручник с.129).
  3. 3.Твір-роздум надішліть або здайте викладачеві.
14/01 5 КК-12 Данте Аліг’єрі. Поема “Божественна комедія”. Особливості композиції Підручник с. 34-53

Данте Аліг’єрі — Божественна комедія

  1. 1.Виконайте завдання 5,6 і 9 (підручник с.52-53).
  2. 2.Письмово виконайте завдання 11 (підр. с.53).
14/01 6 КК-12 Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”. Провідні мотиви твору Підручник с. 54-65

Гамлет (скорочено) — Вільям Шекспір 

  1. 1.Зробіть презентацію на тему”Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”.
  2. 2.Вивчить напам’ять
  3. монолог Гамлета “Чи бути,чи не бути” (підр. с.61-62)
  4. 3.Підготуйтесь відповідати 28/01 під час конференції  в ZOOM.
15/

01

26 КК

11

Французький символізм. Поль Верлен. Поезії Підручник с.183-196.

Відео про життя і творчість П.Верлена:

1.відео 1

 

2.відео 2

1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість П.Верлена” (за бажанням”.

2.Прочитайте   вірші П.Верлена“Поетичне мистецтво” та”Осіння пісня” (підручник с.192 і 191).

 

3.Усно виконайте завдання 6 (підручник с.193)та 9 (с.196)

15/

01

27 КК

11

Артюр Рембо. Вірші “Голосівки”, “Моя циганерія”. Поєднання рис символізму і імпресіонізму. Підручник с.197-205.

Відео:

Артюр Рембо

1..Створіть презентацію за темою “Ангел і Демон ” (за бажанням).

2.Напишіть твір-есе на тему “Чи потрібна поезія сучасній людині?”. Надішліть або здайте викладачеві.

15/01 1 КК-22 Значення літератури та культури для збереження миру й духовності.Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача Підручник с.3-9

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

1.Усно виконайте завдання 1,2,3,4,5,6 (підр. с.8-9).
15/01 2 КК-22 Золоті сторінки далеких епох. Німеччина. Йоганн Вольфганг Гете. Трагедія “Фауст”. Історія створення. Композиція Підручник с.10-19

Відео

Трагедія Й.В. Гете «Фауст». Історія створення. 

 

Иоганн Вольфганг фон Гете. Фауст

1.Перегляньте

відеоматеріали.

2.Створіть презентацію на тему “Життя і творчість Й.В.Гете” (за бажанням).

3.Опрацюйте матеріал підручника.

20.01 35 КК-31 Милорад Павич.Оповідання “Скляний равлик”. Ознаки постмодернізму. Система образів Підручник с.190-209.

Прочитати:

Скляний равлик (скорочено) —

Відео:

Експрес-урок 20. М. Павич. Скляний равлик 

1.Прочитайте оповідання і перегляньте відеоматеріали.

2.Виконайте завдання 6 на с.203 (письмово).

Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

36 КК-31 Контрольна робота за темою”Література другої половини ХХ-початкуХХІ ст.” Контр. р.ХХ-ХХІ ст.docx 1.Виконайте контрольну роботу та надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.
25 ЕГЗ-13 Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ-початку ХХ ст. Шарль Бодлер. Збірка “Квіти Зла” Підручник с.172-182.

Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018.

Відео про життя і творчість Ш.Бодлера:

відео

1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість Ш.Бодлера” (за бажанням).

2.Вивчіть напам’ять  вірш Ш. Бодлера “Альбатрос” (підручник с.178). 3.Розкажіть вірш викладачу у день в/навчання або надішліть голосове повідомлення.

26 ЕГЗ-13 Французький символізм. Поль Верлен. Поезії Підручник с.183-196.

Відео про життя і творчість П.Верлена:

1.відео 1

 

2.відео 2

1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість П.Верлена” (за бажанням).

2.Прочитайте   вірші П.Верлена“Поетичне мистецтво” та”Осіння пісня” (підручник с.192 і 191).

 

3.Усно виконайте завдання 6 (підручник с.193)та 9 (с.196)

27 ЕГЗ-13 Артюр Рембо. Вірші “Голосівки”, “Моя циганерія”. Поєднання рис символізму і імпресіонізму. Підручник с.197-205.

Відео:

Артюр Рембо

1..Створіть презентацію за темою “Ангел і Демон ” (за бажанням).

2.Напишіть твір-есе на тему “Чи потрібна поезія сучасній людині?”. Надішліть або здайте викладачеві.

28 ЕГЗ-13 Розвиток мовлення. Виразне читання віршів А.Рембо, Ш.Бодлера , П.Верлена напам’ять . Підручник с.176,178,179,191,192,201,203

Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018.

1. Вивчіть напам’ять вірш за бажанням та розкажіть викладачеві у день виробничого навчання або надішліть голосове повідомлення.

2.Підготуйтесь до контрольної роботи.

21/01 17-18 КК-21 Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.

Сюжет. Система образів

Підручник с.215-220.

Текст :

Синій птах (скорочено) 

 

Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)

 

1.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням).

2. Виконайте завдання 9 і10 на с.220 за підручником.

3.Твір надішліть викладачеві або здайте в день в/н.

19-20 КК-21 Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо Підручник с.222-229.

Зарубіжна література 10 клас

Відео

Алхімік буктрейлер П. Коельйо

Текст

Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,

 

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

21 ОБ-26 Німеччина. Бертольт Брехт. . Драма “Матінка Кураж та її діти” Підручник с.117-129.

Текст:

Бертольт Брехт — Матінка Кураж та її діти (скорочено)

 

1.Прочитайте драму “Матінка Кураж та її діти”

2.Виконайте завдання 14 (підручник с.129).

3.Твір-роздум надішліть або здайте викладачеві у день виробничого навчання.

22 ОБ-26 Генріх Белль. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Підручник с.130-137.

експрес-урок

текст

 

1.Прочитайте оповідання

«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

2.Виконайте завдання 1,3,10 (підручник с.129).

3.Повідомлення  надішліть або здайте викладачеві.

7 КК-

12

Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”. “Чи бути,чи не бути?”: філософська проблема трагедії Підручник с. 61-68

Відео

1. Одна історія. Вільям Шекспір – англійський поет, автор другої Біблії людства

2.Монолог/ «Бути чи не бути» / Гамлет

3.В. Шекспір. Гамлет. Чи бути, чи не бути?

1.Перегляньте відеоматеріали.

2.Виконайте завдання 2,3

(підручник с.63, третя дія).

3.Письмово виконайте завдання 9 (підр. с.65).

 

8 КК-

12

Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”. Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів.Відкритість твору в часі, українські переклади Підручник с. 69-74

Гамлет (скорочено) — Вільям Шекспір 

1.Вивчить напам’ять

монолог Гамлета “Чи бути,чи не бути” (підр. с.61-62).

2.Підготуйтесь відповідати 28/01 під час конференції  в ZOOM (можна буде виразно прочитати текст монологу).

3.Виконайте усно завдання 1,2,3 (підручник с.71), завдання 21 (с.74).

22/01 28 КК-11 Розвиток мовлення. Виразне читання віршів А.Рембо, Ш.Бодлера , П.Верлена напам’ять . Підручник с.176,178,179,191,192,201,203

Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018.

1. Вивчіть напам’ять вірш за бажанням та розкажіть викладачеві у день виробничого навчання або надішліть голосове повідомлення.

2.Підготуйтесь до контрольної роботи.

22/01 29 КК-11 Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці Текст:

Контр.робота1курс.docx

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.
22/01 3-4 КК-22 Й. В. Гете.Трагедія “Фауст”. Образ Фауста. Проблеми добра і зла. Фауст і Мефістофель. Фауст і Маргарита. Пошуки сенсу буття й призначення людини Підручник с.20-26

Підручник

Відео

 Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита

1.Перегляньте

відеоматеріали.

2.Опрацюйте матеріал підручника.

3.Виконайте завдання 12,13 (підр.с.26) або 7,8 (підр.с.26)  і надішліть викладачеві.

27/01 29 ЕГЗ-13 Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці Текст:

Контр.робота1курс.docx

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.
27\01 30 ЕГЗ-13 Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.

Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”

Підручник с.207-216

Текст :

Синій птах (скорочено) 

1.Прочитайте драму-феєрію “Синій птах”.

2.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням).

3.Виконайте завдання 10 на с.216 за підручником

27/01 31-
32
ЕГЗ-13 Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.

Сюжет. Система образів

Підручник с.215-220.

Текст :

Синій птах (скорочено) 

 

Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)

 

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

28/01 9 КК-12 Контрольна робота за темами “Вступ. Оригінальна і перекладна література, “Золоті сторінки далеких епох” Контр.р.Вступ.Золоті сторінки….docx Виконайте контрольну роботу та надішліть викладачеві або здайте під час в/н майстру.
28/01 10 КК-12 Романтизм у Німеччині. Ернест Теодор Амадей Гофман. Віхи мистецького шляху. Повість “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” Підручник с.80-83

Зарубіжна література 10 клас

Текст

Гофман — Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер 

1.Створіть презентацію за темою “Е. Т. А. Гофман. Віхи мистецького шляху”(за бажанням).

2.Прочитайте повість “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер”.

3.Виконайте завдання 1-4 (підр.с.83) усно.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

28/01 23 КК-21 Золоті сторінки далеких епох. Німеччина. Йоганн Вольфганг Гете. Трагедія “Фауст”. Історія створення. Композиція Підручник с.10-19

Відео

Трагедія Й.В. Гете «Фауст». Історія створення. 

 

Иоганн Вольфганг фон Гете. Фауст

1.Перегляньте

відеоматеріали.

2.Створіть презентацію на тему “Життя і творчість Й.В.Гете” (за бажанням).

3.Опрацюйте матеріал підручника.

28/01 24 КК-21 Й. В. Гете.Трагедія “Фауст”. Образ Фауста. Пошуки сенсу буття й призначення людини Підручник с.20-26

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

Відео

 Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита

1.Перегляньте

відеоматеріали.

2.Опрацюйте матеріал підручника.

3.Виконайте завдання 12,13 (підр.с.26) або 7,8 (підр.с.26)  і надішліть викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

29/01 30 КК-11 Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.

Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”

Підручник с.207-216.

Зарубіжна література 10 клас

Текст :

Синій птах (скорочено) 

1.Прочитайте драму-феєрію “Синій птах”.

2.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням).

3.Виконайте завдання 10 на с.216 за підручником

29/01 31 КК-11 Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.

Ідея одухотворення життя і відновлення втрачених зв’язків.

Підручник с.215-220.

Текст :

Синій птах (скорочено) 

 

Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

03/

02

33-

34

ЕГЗ-13 Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Система образів. Пошуки сенсу буття в романі Підручник с.222-229.

Зарубіжна література 10 клас

Відео

Алхімік буктрейлер П. Коельйо

Текст

Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,

 

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

03/

02

35 ЕГЗ-13 Контрольна робота за темою “Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст. Сучасна література Контр.роб.Драм.19-20ст.

 

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

04/02 11-12 КК-12 Е.Т.А.Гофман. Повість “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер”. Сюжет і композиція твору. Конфлікт. Гротескні образи Підручник с.84 -92

Зарубіжна література 10 клас

Текст

Гофман — Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер 

1.Виконайте письмово завдання 15 (підручник с.91) та надішліть викладачеві або здайте під час В/Н.

2.Виконайте усно завдання 16 (підручник с.91).

3.Виконайте завдання 17 (підручник с.92) за бажанням.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

04/02 25 КК-21 Йоганн Вольфганг Гете. Трагедія “Фауст”. Діалектичне розв’язання проблеми добра і зла. Система образів Підручник с.20-26

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

Відео

 Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита. Фауст

1.Перегляньте

відеоматеріали.

2.Опрацюйте матеріал підручника.

3..Виконайте завдання 12,13 (підр.с.26) або 7,8 (підр.с.26)  і надішліть викладачеві.

04/02 26 КК-21 Модерністська проза початку ХХ ст. Засади модернізму., його художнє новаторство, явища в художній прозі на початку ХХ ст. Підручник с.27-29

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

1.Опрацюйте матеріал підручника.

3.Виконайте завдання усно  1,2 і письмово 3 (підр.с.28)  і надішліть викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

04/

02

25-

26

ОБ-26 Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море”. Система образів Підручник с.154-166.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

 

Текст повісті:

Старий і море (скорочено)

Фільм:

Александр Петров – Старик и море 

1.Прочитайте повість “Старий і море”.

2.Перегляньте мультфільм.

3.Створіть презентацію на тему “Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море” (за бажанням).

4.Зробіть конспект статті “Особливості стилю Гемінгвея” (підручник с.160-161 або інші джерела).

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

05/02 32 КК-11 Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.

Сюжет. Система образів

Підручник с.215-220.

Текст :

Синій птах (скорочено) 

 

Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

05/02 33 КК-11 Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Ознаки роману-притчі Підручник с.222-229.

Зарубіжна література 10 клас

Відео

Алхімік буктрейлер П. Коельйо

Текст

Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н. Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.com.

 

11/02 27 КК-21 Урок розвитку мовлення. Складання тез за темою «Модерністська проза початку ХХ ст.» Підручник с.27-29

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

1.Опрацюйте матеріал підручника.

2.Складіть тези до статті.

3. Надішліть викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

11/02 28 КК-21 Франц Кафка. Життя і творчий шлях.Новела “Перевтілення”. Особливості композиції, використання фантастики Підручник с.30-35.

Відео:

1.Франц Кафка „Перевтілення” – презентация онлайн

2.Ф Кафка “Превращение” 2002г

1.Перегляньте відео.

2.Виконайте письмово завдання 11 і 12 (підр. с.34).Надішліть викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

11/02 27 ОБ-26 Г.Г.Маркес. Життя і творчість. Оповідання “Стариган із крилами” Підручник с.167-178.

Відео:

Експрес-урок 17. Г. Ґарсіа Маркес. Стариган із крилами

 

 Презентація до заняття “”Г.Г.Маркес. Оповідання “Стариган з крилами”.

1.Прочитайте “Стариган із крилами”.

2.Перегляньте відео.

3.Письмово виконайте завдання1 на с.171і 1 на с.175. Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

11/02 28 ОБ-26 “Театр абсурду” як явище неоавангардизму Підручник с.179-181.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

1.Прочитайте статтю.

2.Підготуйте усні відповіді на завдання 1,2,4,5.,

11/02 13 КК-12 Позакласне читання. Е.Т.А.Гофман. Казка “Золотий горнець”. Сюжет, система образів Текст

«Золотий горнець» скорочено

Фільм

відео

1.Прочитайте казку.

2.Перегляньте відео.

3.Намалюйте інформаційний плакат “Система образів казки “Золотий горнець”.

4.Надішліть викладачеві свою роботу.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

11/02 14 КК-12 Школа “чистого мистецтва” російській поезії. Лірика Ф.І. Тютчева та А.А. Фета.Поезії Підручник с.93-97

Зарубіжна література 10 клас

Відео

Школа «чистого мистецтва» в російській поезії  Ф Тютчев, А  Фет

1.Опрацювати матеріал підручника.

2.Переглянути відео.

3.Вивчити напам’ять вірш А.А.Фета “Шепіт…Ніжний звук зітхання” (підр. с.96 або інший вірш за бажанням Ф.І Тютчева).

4.Надіслати голосове повідомлення або розповісти під час виробничого навчання.

12/02 34 КК-12 Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Система образів. Пошуки сенсу буття в романі Підручник с.222-229.

Зарубіжна література 10 клас

Відео

Алхімік буктрейлер П. Коельйо

Текст

Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,

 

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

12/02 35 КК-12 Контрольна робота за темою “Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст. Сучасна література Контр.роб.Драм.19-20ст.

 

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.com

12/02 11 КК-22 Контрольний твір за романом

М.А.Булгакова  “Майстер і Маргарита”

Оберіть тему та напишіть твір.Завдання 19 (підр.с.50)

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

1.Напишіть твір та надішліть або здайте викладачеві під час в/н.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.com

12/02 12 КК-22 Шедеври європейської лірики І половини ХХ ст. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ ст. Підручник с.52-56

Підручник

1.Напишіть конспект статті “Про авангардизм і його основні течії” (с.52-56). Надішліть або здайте викладачеві під час в/н.
18/02 15-16 КК-

12

Поезія пізнього романтизму ХІХ ст.

США. Волт Вітмен. Збірка “Листя трави”

Підручник с.98-117.

Зарубіжна література 10 клас

Відео:

Експрес урок: Волт Вітмен

Презентація Збірка ”Листя трави” поета Волта Вітмена

1.Вивчить напам’ять  вірш Волта Вітмена “О Капітане!”

2.Надішліть голосове повідомлення або розкажіть вірш в день в/навчання..

3..Створіть презентацію за темою “Поезія Волта Вітмена” (за бажанням).

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.com

18/02 29 КК-21 Франц Кафка. Новела “Перевтілення”. Образ Грегора Замзи. Особливості композиції, використання фантастики Підручник с.30-35.

Відео:

1.Франц Кафка „Перевтілення” – презентация онлайн

2.Ф Кафка “Превращение” 2002г

1.Перегляньте відео.

2.Виконайте письмово завдання 11 і 12 (підр. с.34).Надішліть викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.com

18/02 30  

КК-21

М.О.Булгаков. Житєвий і творчий шлях. М.О. Булгаков і Україна. Роман “Майстер і Маргарита”. Підручник с.39-51.

відео

“Мастер и Маргарита” – проблематика 

 

🔥МАЙСТЕР І МАРГАРИТА. 

1.Створіть презентацію за темою «М.О. Булгаков і Україна. Роман “Майстер і Маргарита”.

2.Усно виконайте завдання 5, 6.10 (підручник с.46)., завдання 16 (підручник с.50).

Поштова скринька викладача:bedukhova.o@gmail.com

18/

02

29 ОБ-26 Позакласне читання. Фрідріх Дюрренматт “Гостина старої дами” Текст:

Гостина старої дами (скорочено) — Фрідріх Дюрренматт, 

1.Прочитайте драму“Гостина старої дами”.

2.Підготуйте відповідь на запитання:Чому цю п’єсу можна назвати абсурдною?

18/

02

30 ОБ-26 Урок розвитку мовлення.

Складання тез за темою “Постмодернізм”

Підручник с.182-185.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

 

1.Прочитайте статтю підручника.

2.Виконайте письмово завдання 1,2,4, 5    (підручник с.184).

Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

19/

02-

19/

02

13-14 КК-22 . Райнер Марія Рільке. Збірка «Сонети до Орфея».

“Срібна доба”російської поезії. Течії,теми, мотиви.

А.Ахматова, О.Блок, Б.Пастернак та інші

Підручник с.52-56,65-71, 79-82, 83-96.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

 

Переглянути відео:

 

1.Презентація на тему: “Срібна доба” російської поезії”

 

 

1.Прочитайте матеріал підручника.

2.Вивчить напам’ять один вірш А.Ахматової (за бажанням).

3.Надішліть голосове повідомлення або розкажіть вірш в день в/навчання..

3.Підготуйтесь до контрольної роботи.