- Викладач зарубіжної літератури Ольга Василівна Бєдухова.
- За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап 0965913583
- Електронна пошта: bedukhova.o@gmail.com
ПІДРУЧНИКИ:
https://4book.org/uchebniki-ukraina/10-klass/zarubizhna-literatura-10-klas-isaieva-2018 https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html
Домашні завдання виконуємо у робочих зошитах та надсилаємо фото на електронну адресу: bedukhova.o@gmail.com або у вайбер и ватсап 0965913583, з поміткою № групи, ПІБ. Можна приносити в ліцей в день виробничого навчання і залишати у майстра виробничого навчання.
Дата | Урок | Група | Тема уроку | Матеріал уроку |
Перевірка знань |
||
12/01-
12/01 |
19 -20 | ЕГЗ-13 | Роман ХІХ ст. Ф.М. Достоєвсь кий. Роман “Злочин і кара”.
Система персонажів.Біблейні мотиви |
Підручник с.142-150.
Текст роману текст |
1.Підготуйте письмову відповідь на запитання 7, 8,18 (підручник с.146-147).
3.Напишіть твір-роздум за темою |
||
13/01 | 21 | ЕГЗ-13 | Контрольний твір-роздум за романом Ф.М.Достоєвського «Злочин і кара» | Підручник с.142-150.
Текст роману текст |
Напишіть твір-роздум за темою | ||
13/01-
13/01 |
22-23 | ЕГЗ-13 | Роман ХІХ ст. Оскар Вайльд “ПортретДоріана Грея”.
РМ. Дискусія за романом Оскара Вайльда. “ПортретДоріана Грея” слід вважати моральною чи аморальною книгою?” |
Підручник с.151-154.
Текст роману текст |
1.Створіть презентацію за темою “Життєвий і творчий шлях Оскара Вайльда”
2.Підготуйте письмову відповідь на запитання 13, 16,17 (підручник с.158-159). 3.Усно виконайте завдання 8 (підручник с.163). |
||
13/01 | 24 | ЕГЗ-13 | Позакласне читання. Антон Чехов. Оповідання “Дама з собачкою” | Відео А.П. Чехов. Биография |
|
||
14/01 | 15 | КК-21 | Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці | Текст: | 1.Надішліть викладачеві або здайте контрольну роботу в день в/навчання. | ||
14/01 | 16 | КК-21 | Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.
Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах” |
Підручник с.207-216
Текст : Синій птах (скорочено) |
|
||
14/01 | 19 | ОБ-26 | Роман Джорджа Орвелла
“1984”. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця |
Підручник с.113-116.
Текст роману: |
|
||
14/01 | 20 | ОБ-26 | Німеччина. Бертольт Брехт. “Епічний театр” Б.Б. Драма “Матінка Кураж та її діти” | Підручник с.117-129.
Текст драми текст |
|
||
14/01 | 5 | КК-12 | Данте Аліг’єрі. Поема “Божественна комедія”. Особливості композиції | Підручник с. 34-53 |
|
||
14/01 | 6 | КК-12 | Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”. Провідні мотиви твору | Підручник с. 54-65 |
|
||
15/
01 |
26 | КК
– 11 |
Французький символізм. Поль Верлен. Поезії | Підручник с.183-196.
Відео про життя і творчість П.Верлена: 1.відео 1
2.відео 2 |
1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість П.Верлена” (за бажанням”.
2.Прочитайте вірші П.Верлена“Поетичне мистецтво” та”Осіння пісня” (підручник с.192 і 191).
3.Усно виконайте завдання 6 (підручник с.193)та 9 (с.196) |
||
15/
01 |
27 | КК
– 11 |
Артюр Рембо. Вірші “Голосівки”, “Моя циганерія”. Поєднання рис символізму і імпресіонізму. | Підручник с.197-205.
Відео: |
1..Створіть презентацію за темою “Ангел і Демон ” (за бажанням).
2.Напишіть твір-есе на тему “Чи потрібна поезія сучасній людині?”. Надішліть або здайте викладачеві. |
||
15/01 | 1 | КК-22 | Значення літератури та культури для збереження миру й духовності.Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача | Підручник с.3-9 | 1.Усно виконайте завдання 1,2,3,4,5,6 (підр. с.8-9). | ||
15/01 | 2 | КК-22 | Золоті сторінки далеких епох. Німеччина. Йоганн Вольфганг Гете. Трагедія “Фауст”. Історія створення. Композиція | Підручник с.10-19
Відео Трагедія Й.В. Гете «Фауст». Історія створення.
|
1.Перегляньте
відеоматеріали. 2.Створіть презентацію на тему “Життя і творчість Й.В.Гете” (за бажанням). 3.Опрацюйте матеріал підручника. |
||
20.01 | 35 | КК-31 | Милорад Павич.Оповідання “Скляний равлик”. Ознаки постмодернізму. Система образів | Підручник с.190-209.
Прочитати: Відео: |
1.Прочитайте оповідання і перегляньте відеоматеріали.
2.Виконайте завдання 6 на с.203 (письмово). Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н. |
||
36 | КК-31 | Контрольна робота за темою”Література другої половини ХХ-початкуХХІ ст.” | Контр. р.ХХ-ХХІ ст.docx | 1.Виконайте контрольну роботу та надішліть викладачеві або здайте у день В/Н. | |||
25 | ЕГЗ-13 | Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ-початку ХХ ст. Шарль Бодлер. Збірка “Квіти Зла” | Підручник с.172-182.
Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018. Відео про життя і творчість Ш.Бодлера: |
1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість Ш.Бодлера” (за бажанням).
2.Вивчіть напам’ять вірш Ш. Бодлера “Альбатрос” (підручник с.178). 3.Розкажіть вірш викладачу у день в/навчання або надішліть голосове повідомлення. |
|||
26 | ЕГЗ-13 | Французький символізм. Поль Верлен. Поезії | Підручник с.183-196.
Відео про життя і творчість П.Верлена: 1.відео 1
2.відео 2 |
1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість П.Верлена” (за бажанням).
2.Прочитайте вірші П.Верлена“Поетичне мистецтво” та”Осіння пісня” (підручник с.192 і 191).
3.Усно виконайте завдання 6 (підручник с.193)та 9 (с.196) |
|||
27 | ЕГЗ-13 | Артюр Рембо. Вірші “Голосівки”, “Моя циганерія”. Поєднання рис символізму і імпресіонізму. | Підручник с.197-205.
Відео: |
1..Створіть презентацію за темою “Ангел і Демон ” (за бажанням).
2.Напишіть твір-есе на тему “Чи потрібна поезія сучасній людині?”. Надішліть або здайте викладачеві. |
|||
28 | ЕГЗ-13 | Розвиток мовлення. Виразне читання віршів А.Рембо, Ш.Бодлера , П.Верлена напам’ять . | Підручник с.176,178,179,191,192,201,203 | 1. Вивчіть напам’ять вірш за бажанням та розкажіть викладачеві у день виробничого навчання або надішліть голосове повідомлення.
2.Підготуйтесь до контрольної роботи. |
|||
21/01 | 17-18 | КК-21 | Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.
Сюжет. Система образів |
Підручник с.215-220.
Текст :
Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)
|
1.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням).
2. Виконайте завдання 9 і10 на с.220 за підручником. 3.Твір надішліть викладачеві або здайте в день в/н. |
||
19-20 | КК-21 | Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо | Підручник с.222-229.
Відео Текст Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,
|
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. |
|||
21 | ОБ-26 | Німеччина. Бертольт Брехт. . Драма “Матінка Кураж та її діти” | Підручник с.117-129.
Текст: Бертольт Брехт — Матінка Кураж та її діти (скорочено)
|
1.Прочитайте драму “Матінка Кураж та її діти”
2.Виконайте завдання 14 (підручник с.129). 3.Твір-роздум надішліть або здайте викладачеві у день виробничого навчання. |
|||
22 | ОБ-26 | Генріх Белль. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» | Підручник с.130-137.
експрес-урок текст
|
1.Прочитайте оповідання
«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». 2.Виконайте завдання 1,3,10 (підручник с.129). 3.Повідомлення надішліть або здайте викладачеві. |
|||
7 | КК-
12 |
Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”. “Чи бути,чи не бути?”: філософська проблема трагедії | Підручник с. 61-68
Відео 1. Одна історія. Вільям Шекспір – англійський поет, автор другої Біблії людства |
1.Перегляньте відеоматеріали.
2.Виконайте завдання 2,3 (підручник с.63, третя дія). 3.Письмово виконайте завдання 9 (підр. с.65).
|
|||
8 | КК-
12 |
Вільям Шекспір. Трагедія “Гамлет”. Гамлет – вічний образ світової літератури. Багатогранність шекспірівських характерів.Відкритість твору в часі, українські переклади | Підручник с. 69-74 | 1.Вивчить напам’ять
монолог Гамлета “Чи бути,чи не бути” (підр. с.61-62). 2.Підготуйтесь відповідати 28/01 під час конференції в ZOOM (можна буде виразно прочитати текст монологу). 3.Виконайте усно завдання 1,2,3 (підручник с.71), завдання 21 (с.74). |
|||
22/01 | 28 | КК-11 | Розвиток мовлення. Виразне читання віршів А.Рембо, Ш.Бодлера , П.Верлена напам’ять . | Підручник с.176,178,179,191,192,201,203 | 1. Вивчіть напам’ять вірш за бажанням та розкажіть викладачеві у день виробничого навчання або надішліть голосове повідомлення.
2.Підготуйтесь до контрольної роботи. |
||
22/01 | 29 | КК-11 | Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці | Текст: | 1.Надішліть викладачеві або здайте контрольну роботу в день в/навчання. | ||
22/01 | 3-4 | КК-22 | Й. В. Гете.Трагедія “Фауст”. Образ Фауста. Проблеми добра і зла. Фауст і Мефістофель. Фауст і Маргарита. Пошуки сенсу буття й призначення людини | Підручник с.20-26
Відео |
1.Перегляньте
відеоматеріали. 2.Опрацюйте матеріал підручника. 3.Виконайте завдання 12,13 (підр.с.26) або 7,8 (підр.с.26) і надішліть викладачеві. |
||
27/01 | 29 | ЕГЗ-13 | Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці | Текст: | 1.Надішліть викладачеві або здайте контрольну роботу в день в/навчання. | ||
27\01 | 30 | ЕГЗ-13 | Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.
Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах” |
Підручник с.207-216
Текст : |
1.Прочитайте драму-феєрію “Синій птах”.
2.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням). 3.Виконайте завдання 10 на с.216 за підручником |
||
27/01 | 31- 32 |
ЕГЗ-13 | Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.
Сюжет. Система образів |
Підручник с.215-220.
Текст :
Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)
|
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. |
||
28/01 | 9 | КК-12 | Контрольна робота за темами “Вступ. Оригінальна і перекладна література, “Золоті сторінки далеких епох” | Контр.р.Вступ.Золоті сторінки….docx | Виконайте контрольну роботу та надішліть викладачеві або здайте під час в/н майстру. | ||
28/01 | 10 | КК-12 | Романтизм у Німеччині. Ернест Теодор Амадей Гофман. Віхи мистецького шляху. Повість “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер” | Підручник с.80-83
Текст |
1.Створіть презентацію за темою “Е. Т. А. Гофман. Віхи мистецького шляху”(за бажанням).
2.Прочитайте повість “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер”. 3.Виконайте завдання 1-4 (підр.с.83) усно. Поштова скринька викладача: com |
||
28/01 | 23 | КК-21 | Золоті сторінки далеких епох. Німеччина. Йоганн Вольфганг Гете. Трагедія “Фауст”. Історія створення. Композиція | Підручник с.10-19
Відео Трагедія Й.В. Гете «Фауст». Історія створення.
|
1.Перегляньте
відеоматеріали. 2.Створіть презентацію на тему “Життя і творчість Й.В.Гете” (за бажанням). 3.Опрацюйте матеріал підручника. |
||
28/01 | 24 | КК-21 | Й. В. Гете.Трагедія “Фауст”. Образ Фауста. Пошуки сенсу буття й призначення людини | Підручник с.20-26
Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019 Відео |
1.Перегляньте
відеоматеріали. 2.Опрацюйте матеріал підручника. 3.Виконайте завдання 12,13 (підр.с.26) або 7,8 (підр.с.26) і надішліть викладачеві. Поштова скринька викладача: com |
||
29/01 | 30 | КК-11 | Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.
Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах” |
Підручник с.207-216.
Текст : |
1.Прочитайте драму-феєрію “Синій птах”.
2.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням). 3.Виконайте завдання 10 на с.216 за підручником |
||
29/01 | 31 | КК-11 | Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.
Ідея одухотворення життя і відновлення втрачених зв’язків. |
Підручник с.215-220.
Текст :
|
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. Поштова скринька викладача: com |
||
03/
02 |
33-
34 |
ЕГЗ-13 | Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Система образів. Пошуки сенсу буття в романі | Підручник с.222-229.
Відео Текст Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,
|
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. |
||
03/
02 |
35 | ЕГЗ-13 | Контрольна робота за темою “Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст. Сучасна література | Контр.роб.Драм.19-20ст.
|
1.Надішліть викладачеві або здайте контрольну роботу в день в/навчання.
Поштова скринька викладача: com |
||
04/02 | 11-12 | КК-12 | Е.Т.А.Гофман. Повість “Крихітка Цахес на прізвисько Циннобер”. Сюжет і композиція твору. Конфлікт. Гротескні образи | Підручник с.84 -92
Текст |
1.Виконайте письмово завдання 15 (підручник с.91) та надішліть викладачеві або здайте під час В/Н.
2.Виконайте усно завдання 16 (підручник с.91). 3.Виконайте завдання 17 (підручник с.92) за бажанням. Поштова скринька викладача: com |
||
04/02 | 25 | КК-21 | Йоганн Вольфганг Гете. Трагедія “Фауст”. Діалектичне розв’язання проблеми добра і зла. Система образів | Підручник с.20-26
Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019 Відео Пошуки сенсу буття й призначення людини. Фауст і Маргарита. Фауст |
1.Перегляньте
відеоматеріали. 2.Опрацюйте матеріал підручника. 3..Виконайте завдання 12,13 (підр.с.26) або 7,8 (підр.с.26) і надішліть викладачеві. |
||
04/02 | 26 | КК-21 | Модерністська проза початку ХХ ст. Засади модернізму., його художнє новаторство, явища в художній прозі на початку ХХ ст. | Підручник с.27-29 | 1.Опрацюйте матеріал підручника.
3.Виконайте завдання усно 1,2 і письмово 3 (підр.с.28) і надішліть викладачеві. Поштова скринька викладача: com |
||
04/
02 |
25-
26 |
ОБ-26 | Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море”. Система образів | Підручник с.154-166.
Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019
Текст повісті: Фільм: |
1.Прочитайте повість “Старий і море”.
2.Перегляньте мультфільм. 3.Створіть презентацію на тему “Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море” (за бажанням). 4.Зробіть конспект статті “Особливості стилю Гемінгвея” (підручник с.160-161 або інші джерела). Поштова скринька викладача: com |
||
05/02 | 32 | КК-11 | Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.
Сюжет. Система образів |
Підручник с.215-220.
Текст :
|
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. |
||
05/02 | 33 | КК-11 | Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Ознаки роману-притчі | Підручник с.222-229.
Відео Текст |
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. Поштова скринька викладача:
|
||
11/02 | 27 | КК-21 | Урок розвитку мовлення. Складання тез за темою «Модерністська проза початку ХХ ст.» | Підручник с.27-29 | 1.Опрацюйте матеріал підручника.
2.Складіть тези до статті. 3. Надішліть викладачеві. Поштова скринька викладача: com |
||
11/02 | 28 | КК-21 | Франц Кафка. Життя і творчий шлях.Новела “Перевтілення”. Особливості композиції, використання фантастики | Підручник с.30-35.
Відео: |
1.Перегляньте відео.
2.Виконайте письмово завдання 11 і 12 (підр. с.34).Надішліть викладачеві. Поштова скринька викладача: com |
||
11/02 | 27 | ОБ-26 | Г.Г.Маркес. Життя і творчість. Оповідання “Стариган із крилами” | Підручник с.167-178.
Відео: Експрес-урок 17. Г. Ґарсіа Маркес. Стариган із крилами
Презентація до заняття “”Г.Г.Маркес. Оповідання “Стариган з крилами”. |
1.Прочитайте “Стариган із крилами”.
2.Перегляньте відео. 3.Письмово виконайте завдання1 на с.171і 1 на с.175. Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н. Поштова скринька викладача: com |
||
11/02 | 28 | ОБ-26 | “Театр абсурду” як явище неоавангардизму | Підручник с.179-181. | 1.Прочитайте статтю.
2.Підготуйте усні відповіді на завдання 1,2,4,5., |
||
11/02 | 13 | КК-12 | Позакласне читання. Е.Т.А.Гофман. Казка “Золотий горнець”. Сюжет, система образів | Текст
Фільм |
1.Прочитайте казку.
2.Перегляньте відео. 3.Намалюйте інформаційний плакат “Система образів казки “Золотий горнець”. 4.Надішліть викладачеві свою роботу. Поштова скринька викладача: com |
||
11/02 | 14 | КК-12 | Школа “чистого мистецтва” російській поезії. Лірика Ф.І. Тютчева та А.А. Фета.Поезії | Підручник с.93-97
Відео Школа «чистого мистецтва» в російській поезії Ф Тютчев, А Фет |
1.Опрацювати матеріал підручника.
2.Переглянути відео. 3.Вивчити напам’ять вірш А.А.Фета “Шепіт…Ніжний звук зітхання” (підр. с.96 або інший вірш за бажанням Ф.І Тютчева). 4.Надіслати голосове повідомлення або розповісти під час виробничого навчання. |
||
12/02 | 34 | КК-12 | Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Система образів. Пошуки сенсу буття в романі | Підручник с.222-229.
Відео Текст Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,
|
1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).
2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві або здайте в день в/н. |
||
12/02 | 35 | КК-12 | Контрольна робота за темою “Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст. Сучасна література | Контр.роб.Драм.19-20ст.
|
1.Надішліть викладачеві або здайте контрольну роботу в день в/навчання.
Поштова скринька викладача: |
||
12/02 | 11 | КК-22 | Контрольний твір за романом
М.А.Булгакова “Майстер і Маргарита” |
Оберіть тему та напишіть твір.Завдання 19 (підр.с.50) | 1.Напишіть твір та надішліть або здайте викладачеві під час в/н.
Поштова скринька викладача: |
||
12/02 | 12 | КК-22 | Шедеври європейської лірики І половини ХХ ст. Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ ст. | Підручник с.52-56 | 1.Напишіть конспект статті “Про авангардизм і його основні течії” (с.52-56). Надішліть або здайте викладачеві під час в/н. | ||
18/02 | 15-16 | КК-
12 |
Поезія пізнього романтизму ХІХ ст.
США. Волт Вітмен. Збірка “Листя трави” |
Підручник с.98-117.
Відео: |
1.Вивчить напам’ять вірш Волта Вітмена “О Капітане!”
2.Надішліть голосове повідомлення або розкажіть вірш в день в/навчання.. 3..Створіть презентацію за темою “Поезія Волта Вітмена” (за бажанням). Поштова скринька викладача: |
||
18/02 | 29 | КК-21 | Франц Кафка. Новела “Перевтілення”. Образ Грегора Замзи. Особливості композиції, використання фантастики | Підручник с.30-35.
Відео: |
1.Перегляньте відео.
2.Виконайте письмово завдання 11 і 12 (підр. с.34).Надішліть викладачеві. Поштова скринька викладача: |
||
18/02 | 30 |
КК-21 |
М.О.Булгаков. Житєвий і творчий шлях. М.О. Булгаков і Україна. Роман “Майстер і Маргарита”. | Підручник с.39-51.
відео “Мастер и Маргарита” – проблематика
|
1.Створіть презентацію за темою «М.О. Булгаков і Україна. Роман “Майстер і Маргарита”.
2.Усно виконайте завдання 5, 6.10 (підручник с.46)., завдання 16 (підручник с.50). Поштова скринька викладача:bedukhova.o@gmail.com |
||
18/
02 |
29 | ОБ-26 | Позакласне читання. Фрідріх Дюрренматт “Гостина старої дами” | Текст: | 1.Прочитайте драму“Гостина старої дами”.
2.Підготуйте відповідь на запитання:Чому цю п’єсу можна назвати абсурдною? |
||
18/
02 |
30 | ОБ-26 | Урок розвитку мовлення.
Складання тез за темою “Постмодернізм” |
Підручник с.182-185.
Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019
|
1.Прочитайте статтю підручника.
2.Виконайте письмово завдання 1,2,4, 5 (підручник с.184). Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н. |
||
19/
02- 19/ 02 |
13-14 | КК-22 | . Райнер Марія Рільке. Збірка «Сонети до Орфея».
“Срібна доба”російської поезії. Течії,теми, мотиви. А.Ахматова, О.Блок, Б.Пастернак та інші |
Підручник с.52-56,65-71, 79-82, 83-96.
Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019
Переглянути відео:
1.Презентація на тему: “Срібна доба” російської поезії”
|
1.Прочитайте матеріал підручника.
2.Вивчить напам’ять один вірш А.Ахматової (за бажанням). 3.Надішліть голосове повідомлення або розкажіть вірш в день в/навчання.. 3.Підготуйтесь до контрольної роботи. |