Зарубіжна література – Викладач Бєдухова О.В. 1 корпус ІІ півряччя 2020-2021 н.р. з 18.03.2021

  • Викладач зарубіжної літератури Ольга Василівна Бєдухова.
  • За консультаціями звертатися : телефон 0965913583 або 0636766030, вайбер и ватсап 0965913583
  • Електронна пошта: bedukhova.o@gmail.com

ПІДРУЧНИКИ:
https://4book.org/uchebniki-ukraina/10-klass/zarubizhna-literatura-10-klas-isaieva-2018 https://pidruchnyk.com.ua/458-svtova-lteratura-sayeva-klimenko-melnik-11-klas.html
Домашні завдання виконуємо у робочих зошитах та надсилаємо фото на електронну адресу: bedukhova.o@gmail.com або у вайбер и ватсап 0965913583, з поміткою № групи, ПІБ. Можна приносити в ліцей в день виробничого навчання і залишати у майстра виробничого навчання.

Дата Урок Група Тема уроку Матеріал уроку

Перевірка знань

23/03 23 КК-12 РМ. Дискусія за романом Оскара Вайльда. “ПортретДоріана Грея” слід вважати моральною чи аморальною книгою?” Підручник с.151-154.

Текст роману:

https://www.youtube.com/watch?v=eKpIBi0y58k Портрет Доріана Грея — Оскар Уайльд, читати повністю текст твору українською мовою онлайн

фільм: ДОРИАН ГРЕЙ (2009) фильм. Триллер

2.Підготуйте письмову відповідь на запитання 13, 16,17 (підручник с.158-159).

3.Усно виконайте завдання 8 (підручник с.163).

23/03 24 КК-12 Позакласне читання. Антон Чехов. Оповідання “Дама з собачкою” Відео про життя і творчість А.П.Чехова:

А.П. Чехов. Биография

Текст оповідання “Дама з собачкою”:

Дама з собачкою — Антон Чехов, читати 

1.Перегляньте фільм

“Дама з собачкою”:

Дама с собачкой (1960)

2.Підготуйте письмову відповідь на запитання “Як я уявляю подальше життя героїв оповідання?”

3.Письмову роботу надішліть  або здайте викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

23/03 38 КК-21 “Срібна доба”російської поезії. Течії,теми, мотиви.

А.Ахматова, О.Блок, Б.Пастернак та інші

Підручник с.52-56,65-71, 79-82, 83-96.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

Переглянути відео:

1.Презентація на тему: “Срібна доба” російської поезії”

1.Прочитайте матеріал підручника.

2.Вивчить напам’ять один вірш А.Ахматової (за бажанням).

3.Надішліть голосове повідомлення або розкажіть вірш в день в/навчання..

23/03 39 КК-21 Позакласне читання. О.І.Купрін “Гранатовий браслет” Прочитати текст:

«Гранатовый браслет» краткое содержание по главам рассказа Куприна – читать онлайн

Переглянути відео:

1.Александр Куприн. Гранатовый браслет

2.Краткое содержание – Гранатовый браслет

1.Прочитайте оповідання “Гранатовий браслет”.

2.Напишіть твір за темою “Сила і згуба кохання за повістю О.І.Купріна “Гранатовий браслет”.

3.Твір надішліть або здайте викладачеві

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

23/03 21 КК-22 Німеччина. Бертольт Брехт. Б.Б. Драма “Матінка Кураж та її діти” Підручник с.117-129.

Текст:

Бертольт Брехт — Матінка Кураж та її діти (скорочено)

1.Прочитайте драму “Матінка Кураж та її діти”

2.Виконайте завдання 14 (підручник с.129).

3.Твір-роздум надішліть або здайте викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

23/03 22 КК-22 Генріх Белль. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Засудження антигуманної сутності Другої світової війни Підручник с.130-137.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

Текст

Генріх Белль — Подорожній, коли ти прийдеш у Спа… (стислий переказ)

1.Опрацюйте матеріал.підручника.

2.Прочитайте оповідання«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

3.Виконайте завдання 9 (підр. с.137) і  надішліть або здайте викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

26/03 23 КК-22 Пауль Целан.”Фуга смерті”- один з найвідоміших творів про голокост. Підручник с.138-147.

Відео:

Експрес-урок 15. П. Целан. Фуга смерті (автор – кандидат філологічних наук Б.В. Стороха)

1..Створіть презентацію за темою “Пауль Целан – поет голокосту” (за бажанням).

2.Прочитайте виразно твір “Фуга смерті” (підручник с.142-143).

3.Письмово виконайте завдання 10 на с.147.

26/03 24 КК-22 Урок розвитку мовлення. Твір-роздум за прочитаними творами. Варіанти тем:

1.Зображення війни як засобу збагачення в драмі “Матінка Кураж та її діти”.

2.Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”

3. Чи потрібно нам читати твори про війну?

Напишіть твір за обраною темою і надішліть або здайте викладачеві під час виробничого навчання.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

30/

03

25 КК-12 Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця ХІХ-початку ХХ ст. Шарль Бодлер. Збірка “Квіти Зла” Підручник с.172-182.

Зарубіжна література 10 клас Ісаєва 2018.

Відео про життя і творчість Ш.Бодлера:

відео

1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість Ш.Бодлера” (за бажанням).

2.Вивчіть напам’ять  вірш Ш. Бодлера “Альбатрос” (підручник с.178). 3.Розкажіть вірш викладачу у день в/навчання або надішліть голосове повідомлення.

30/

03

26 КК-12 Французький символізм. Поль Верлен. Поезії Підручник с.183-196.

Відео про життя і творчість П.Верлена:

1.відео 1

 

2.відео 2

1.Створіть презентацію за темою “Життя і творчість П.Верлена” (за бажанням).

2.Прочитайте   вірші П.Верлена“Поетичне мистецтво” та”Осіння пісня” (підручник с.192 і 191).

3.Усно виконайте завдання 6 (підручник с.193)та 9 (с.196)

30/

03

30/

03

40-41 КК-21 Антиутопія у світовій літературі. Роман Джорджа Орвелла

“1984”. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця

Підручник с.105- 116.

Переглянути відео:

ВІДЕО

 

Текст роману:

Довідка

1.Прочитайте роман «1984».

2.Виконайте 6 та 7 (підручник с.116).

3.Твір-есе надішліть або здайте викладачеві.

30/

03

25 КК-22 Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море”. Система образів Підручник с.154-166.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

 

Текст повісті:

Старий і море (скорочено)

Фільм:

Александр Петров – Старик и море 

1.Прочитайте повість “Старий і море”.

2.Перегляньте мультфільм.

3.Створіть презентацію на тему “Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море” (за бажанням).

4.Зробіть конспект статті “Особливості стилю Гемінгвея” (підручник с.160-161 або інші джерела).

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

30/03

 

 

26

 

 

КК-22

 

 

Г.Г.Маркес. Життя і творчість. Оповідання “Стариган із крилами” Підручник с.167-178.

Експрес-урок 17. Г. Ґарсіа Маркес. Стариган із крилами

 

 Презентація до заняття “”Г.Г.Маркес. Оповідання “Стариган з крилами”.

1.Прочитайте “Стариган із крилами”.

2.Виконайте завдання 7 та 8 (підручник с.170).

3.Письмово виконайте завдання1 на с.171і 1 на с.175. Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

02/04 27 КК-22 Г.Г.Маркес. Оповідання “Стариган із крилами. Система образів Підручник с.167-178.

 Презентація до заняття “”Г.Г.Маркес. Оповідання “Стариган з крилами”.

1.Прочитайте “Стариган із крилами”.

2.Виконайте завдання 7 та 8 (підручник с.170).

3.Письмово виконайте завдання1 на с.171і 1 на с.175. Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

02/04 28 КК-22 “Театр абсурду” як явище неоавангардизму Підручник с.179-181. 1.Прочитайте статтю.

2.Підготуйте усні відповіді на завдання 1,2,4,5.,

06/04

06/04

27-

28

КК-12 Артюр Рембо. Вірші “Голосівки”, “Моя циганерія”. Поєднання рис символізму і імпресіонізму.

 

Підручник с.197-205.

Відео:

Артюр Рембо

 

1..Створіть презентацію за темою “Ангел і Демон ” (за бажанням).

2.Вивчіть напам’ять вірш “Моя циганерія” та розкажіть викладачеві у день виробничого навчання або надішліть голосове повідомлення.

3.Напишіть твір-есе на тему “Чи потрібна поезія сучасній людині?”. Надішліть або здайте викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

06/04/ 06/04 42-43 КК-21 Німеччина. Бертольт Брехт. “Епічний театр” Б.Б. Драма “Матінка Кураж та її діти”  

Підручник с.117-129.

Текст:

Бертольт Брехт — Матінка Кураж та її діти (скорочено)

 

1.Прочитайте драму “Матінка Кураж та її діти”

2.Виконайте завдання 14 (підручник с.129).

3.Твір-роздум надішліть або здайте викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

06/04 29 КК-22 Позакласне читання. Фрідріх Дюрренматт “Гостина старої дами” Текст:

Гостина старої дами (скорочено) — Фрідріх Дюрренматт, 

1.Прочитайте драму“Гостина старої дами”.

2.Підготуйте відповідь на запитання:Чому цю п’єсу можна назвати абсурдною?

06/04 30 КК-22 Урок розвитку мовлення.

Складання тез за темою “Постмодернізм”

Підручник с.182-185.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

 

1.Прочитайте статтю підручника.

2.Виконайте письмово завдання 1,2,4, 5    (підручник с.184).

Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

09/04 31 КК-22 Милорад Павич. Життя і творчість. Оповідання «Скляний равлик» Підручник с.190-203. Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019 1.Прочитайте матеріал підручника.

2.Виконайте письмово завдання 6(підручник с.203).

Надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

09/04 32 КК-22 Контрольна робота за темою”Література другої половини ХХ-початкуХХІ ст.” Контр. р.ХХ-ХХІ ст.docx 1.Виконайте контрольну роботу та надішліть викладачеві або здайте у день В/Н.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

12/

04

33-

34

КК-22 Маркус Зузак. Роман “Крадійка книжок” -бестселер сучасної літератури Відео:

Маркус Зузак: Крадійка книжок. 

1.Прочитайте роман  “Крадійка книжок” .

2.Зробіть презентацію за темою  “М.Зузак.Роман”Крадійка книжок”.

12/

04

35 КК-22 “Велике бачиться на відстані”: узагальнення й систематизація вивченого впродовж року Захист проектів і рефератів із зарубіжної літератури. 1.Читати твори зарубіжної літератури.

2. Здати реферати.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

13/04 29 КК-12 Контрольна робота за темою “Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й модернізму в ліриці Текст:

Контр.робота1курс.docx

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.
13/04 30 КК-12 Драматургія кінця ХІХ- початку ХХ ст.

Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”

Підручник с.207-216

Текст :

Синій птах (скорочено) 

1.Прочитайте драму-феєрію “Синій птах”.

2.Зробіть презентацію до твору “Синій птах” (за бажанням).

3.Виконайте завдання 10 на с.216 за підручником

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

13/04 44 КК-21 Генріх Белль. Оповідання «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Засудження антигуманної сутності Другої світової війни Підручник с.130-137.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

Текст

Генріх Белль — Подорожній, коли ти прийдеш у Спа… (стислий переказ)

1.Опрацюйте матеріал.підручника.

2.Прочитайте оповідання«Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…».

3.Виконайте завдання 9 (підр. с.137) і  надішліть або здайте викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

13/04

 

45 КК-21 Пауль Целан.”Фуга смерті”- один з найвідоміших творів про голокост. Підручник с.138-147.

Відео:

Експрес-урок 15. П. Целан. Фуга смерті (автор – кандидат філологічних наук Б.В. Стороха)

1..Створіть презентацію за темою “Пауль Целан – поет голокосту” (за бажанням).

2.Прочитайте виразно твір “Фуга смерті” (підручник с.142-143).

3.Письмово виконайте завдання 10 на с.147.

20/

04

20/

04

31-

32

КК-12 Моріс Метерлінк. Драма-феєрія “Синій птах”.

Сюжет. Система образів

Підручник с.215-220.

Текст :

Синій птах (скорочено) 

 

Зарубіжна література. 10 клас. (Урок 001)

 

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

20/

04

46 КК-21 Урок розвитку мовлення. Твір-роздум за прочитаними творами Варіанти тем:

1.Зображення війни як засобу збагачення в драмі “Матінка Кураж та її діти”.

2.Засудження антигуманної сутності Другої світової війни в оповіданні “Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…”

3. Чи потрібно нам читати твори про війну?

Напишіть твір за обраною темою і надішліть або здайте викладачеві у день виробничого навчання.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

20/

04

47 КК-21 Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море”. Система образів Підручник с.154-166.

Підручник Зарубіжна література Ісаєва 11 клас 2019

 

Текст повісті:

Старий і море (скорочено)

Фільм:

Александр Петров – Старик и море 

1.Прочитайте повість “Старий і море”.

2.Перегляньте мультфільм.

3.Створіть презентацію на тему “Е. М. Гемінгвей. Життя і творчість. Повість “Старий і море” (за бажанням).

4.Зробіть конспект статті “Особливості стилю Гемінгвея” (підручник с.160-161 або інші джерела).

26/04

27/04

33

34

КК-

12

 

 

КК-12

Паоло Коельйо.Роман-притча «Алхімік». Значення творчості П.Коельйо. Система образів. Пошуки сенсу буття в романі Підручник с.222-229.

Зарубіжна література 10 клас

Відео

Алхімік буктрейлер П. Коельйо

Текст

Алхімік (скорочено) — Паоло Коельйо,

 

1.Виконайте завдання 5,6 (підр.с.227).

2. Письмово виконайте завдання 3 (підр.с.229). Надішліть викладачеві

або здайте в день в/н.

27/

04

35 КК-12 Контрольна робота за темою “Драматургія кінця ХІХ-початку ХХ ст. Сучасна література Контр.роб.Драм.19-20ст.

 

1.Надішліть викладачеві  або здайте контрольну роботу в день в/навчання.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com

27/04 48 КК-21 Е.М.Гемінгвей. Повість “Старий і море”.Символіка образів Підручник с.154-166.

Переглянути відео:Експрес-урок 16. Е. Хемінгуей. Старий і море 

1.Виконайте завдання за підручником с.162, завдання №1, 2.

2.Дайте письмову відповідь на запитання №13 на с.166.

27/04 49 КК-21 Г.Г.Маркес. Життя і творчість. Оповідання “Стариган із крилами” Підручник с.167-178.

Експрес-урок 17. Г. Ґарсіа Маркес. Стариган із крилами

 

Презентація до заняття 

1.Прочитайте оповідання “Стариган із крилами”.

2.Виконайте завдання 7 та 8 (підручник с.170).

3.Письмово виконайте завдання1 на с.171і 1 на с.175. Надішліть викладачеві.

Поштова скринька викладача:

bedukhova.o@gmail.

com